Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat jullie elkaar al kenden buiten het forum om
Hmm? JOUW Angry bird?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Mijn angry birds worden niet verkocht!
quote:
Hij werkt tot 9 uur, vanaf de andere kant van de stad durf ik welquote:
Muckshaakpaleis.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik krijg hem van jou toch
Maar we kunnen een winkel beginnen www.Muckhaaktvogels.nl
ik klikte op de linkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij werkt tot 9 uur, vanaf de andere kant van de stad durf ik wel
Of Muckhaakt.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zou ZEKER kopen in jouw winkelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Of Muckhaakt.nl
Want ik maak natuurlijk niet alleen vogels, maar ook octopussen, lieveheersbeestjes, kuikens, jezus, boompjes, tassen, sjaals en nog veeeeeel meer
Of gewoon haakhemel.nlquote:
Laten we samen een BV oprichtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:14 schreef Muck het volgende:
Ik loop er al langer over te denken eigenlijk
boeiend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
Merken jullie ook dat het nu het geen Stu topic is het veel langzamer gaat?
Als of het aan de TS ligtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
Merken jullie ook dat het nu het geen Stu topic is het veel langzamer gaat?
domeintje kan zo geregeld worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:14 schreef Muck het volgende:
Ik loop er al langer over te denken eigenlijk
Hey hey hey, niet zo nonchalant he?!quote:
Ja, iets met stille krachten enzoquote:
Yup zoiets is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:16 schreef Stuart het volgende:
40,000 gulden is iets van 18,000 euro om een BV in te schrijven toch
Weet ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
domeintje kan zo geregeld worden.
Muck's haak something. Dat is aan jouquote:
succes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar eerst een voorraad haken, bedrijfsplan opzetten, etc. etc. etc.
Nou, ik investeer 49% dus jij hebt het altijd voor het zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar eerst een voorraad haken, bedrijfsplan opzetten, etc. etc. etc.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik investeer 49% dus jij hebt het altijd voor het zeggen
Maar als er winst is ga jij er wel mooi mee vandoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik investeer 49% dus jij hebt het altijd voor het zeggen
Nou, slechts met 49%quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als er winst is ga jij er wel mooi mee vandoor
Stewie gaat nu al een topper wordenquote:
Investerenquote:
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stewie gaat nu al een topper worden
Hoeveel bestellingen heb je nog liggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....
Je vindt Chinezen lekker?quote:
Jij wordt zo goed dat je zelf haakpatronen gaat maken en verkopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens kijken of daar een haakpatroon van is....
Primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Toekito het volgende:
Ojah Muck die langhaar is er tussen 21 en 21:30 zegtie
Een soort van DeAgostini?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
Het moet zo'n heel vervelende constructie worden. Krijg 1 gratis Angry Bird en neem verplicht de volgende 99 series af tegen een prijs van slechts 35 euro per stuk![]()
Hmmmz, die ziet er wat 'oud' uit voor Stewie dus daar kan jij nog wel wat aan verbeterenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik denk Muck, dat wij een miljoenendeal kunnen sluiten met Albert Heijn. Dus je moet even 15 miljoen Angry Birds haken
Kan hoor, dat is het mooie van hakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, die ziet er wat 'oud' uit voor Stewie dus daar kan jij nog wel wat aan verbeteren
Wat een fuckers zijn dat zegquote:
Duurt nog even voor het EK of WKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik denk Muck, dat wij een miljoenendeal kunnen sluiten met Albert Heijn. Dus je moet even 15 miljoen Angry Birds haken
Wát nou welpies of beesies, Múckies moet je verzamelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
En dan ergens heel klein dat de verzend- en verpakkingskosten 31,05 euro zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
je eigen gehaakte Toek, slecht 8,95 exc verzendkosten
Ja hallo, wat kost het wel niet om zo'n beweeglijk, groot ding te versturenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
Voor dat geld wil ik er wel een!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef Toekito het volgende:
Daar is je merk- en domeinnaamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Wát nou welpies of beesies, Múckies moet je verzamelen
Ze gaan ze hier bij Harrods verkopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is je merk- en domeinnaam
www.muckies.nl
Hoe sexyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Er staan twee vrouwen voor me te koken
Muckies ©quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is je merk- en domeinnaam
www.muckies.nl
Ik ga ALLE domeinen vanavond nog claimenquote:
Drukfouten voorbehouden, dat moest natuurlijk 231,05 zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan ergens heel klein dat de verzend- en verpakkingskosten 31,05 euro zijn
I like itquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drukfouten voorbehouden, dat moest natuurlijk 231,05 zijn
Maak dat maar eens waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ALLE domeinen vanavond nog claimen
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drukfouten voorbehouden, dat moest natuurlijk 231,05 zijn
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef Muck het volgende:
Ah, deze mensen hebben het begrepen: http://www.de-muckies.nl/index.html
Met oog op de nieuwe campagne zijn ze maar vast offline gegaan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Stuart het volgende:
Er komt een Muckies forum, website, webwinkel, kleding, haakprodukten, parfum, schoenen, tassen. Noem maar op. Een nieuw soort Prada maar dan met meer
en een boek, en dat verfilmd, en een bijpassende game.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Stuart het volgende:
Er komt een Muckies forum, website, webwinkel, kleding, haakprodukten, parfum, schoenen, tassen. Noem maar op. Een nieuw soort Prada maar dan met meer
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een boek, en dat verfilmd, en een bijpassende game.
Interesse in een PR-functie bij Muckies inc. ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitmelken die handel tot je er dood bij neervalt
Muck uitmelken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitmelken die handel tot je er dood bij neervalt
Wel als webmasterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Interesse in een PR-functie bij Muckies inc. ?
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
Er staan twee vrouwen voor me te koken
Annie wil het misschien wel doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, nu iemand zoeken die de afwas voor me wil doen.
Breng maar hierheen, er staat hier ook nog watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, nu iemand zoeken die de afwas voor me wil doen.
Hm, reizen vind ik nog niet echt een goed ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Breng maar hierheen, er staat hier ook nog wat
Wel naar de brievenbus?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, reizen vind ik nog niet echt een goed idee.
Dat zou ook eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Barretje80 het volgende:
Presentatie is af!
naar huis!
prettig weekend allemaal!!
Tsja.. als het werk af moetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ook eens tijd worden
Fijn weekend![]()
Dat is waar en nu er lekker van genieten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. als het werk af moet
ha det bra!
El Muckeriño ©quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.el-muckerino.com/
Hier, claimen met je donder
.nl en .org zijn aangevraagd door iemandquote:
Heb je zeker net gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
.nl en .org zijn aangevraagd door iemand
Ik dacht dat de mijne een ramp was met soms vasthangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Ferb het volgende:
Leuke computer heb ik
Minstens 1x bij het opstarten geeft het scherm aan ''Out of range''
Meestal na 2x opnieuw opstarten gefixt.
Zet ik net mijn beeldscherm aan, beweeg de muis.. En ja hoor : ''Out of range''
Tot straks met nog een vogeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Muck het volgende:
Ik ga Dexter kijken en een angry bird maken
kijk anders ff bij sidn voor die punt NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikkezie jij dan iemand anders die het zegt?
hier staat die nog op vrijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk anders ff bij sidn voor die punt NL
Videokaart checken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Ferb het volgende:
Leuke computer heb ik
Minstens 1x bij het opstarten geeft het scherm aan ''Out of range''
Meestal na 2x opnieuw opstarten gefixt.
Zet ik net mijn beeldscherm aan, beweeg de muis.. En ja hoor : ''Out of range''
quote:
Dacht het al anders zou je het ook niet zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hem idd geclaimd via mijn werk.
Hey OAquote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef Ferb het volgende:
Dexter
Ik kan niet quoten, editen en geen smileys klikken
Ik word er beetje pissig van
Whehehe jammer johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
Beter zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
ja, harder "TETTEN" inkloppen en dan harder op ENTER rammenquote:
Tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tetten.Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?
Dat is het enige probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is te jong hoor![]()
Niet legaal
Vandaag nietquote:
15 max.quote:
Beweer je nou dat die het zelf nog moet lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op en oude fiets moet je het leren en PGR is nog lang geen oude fiets
Nee Nijntjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Beweer je nou dat die het zelf nog moet leren?
GF is overigens wel een ouwe fiets..
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijkquote:
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goedquote:
Ik heb inmiddels ook gezien...quote:
Ik hoef ook geen meisje van 14quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijk
Mwah... als je echt niets beters te doen hebt misschienquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goed
14.gifquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen meisje van 14![]()
17 of ouder
17 is hier ook wel het minimumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Ik wel, jonge meisjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Leuke computer heb jequote:
Eerst naar pc kopieren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
kan ik uberhaupt wel muziek kopiëren van een cd naar de mp4 speler.
![]()
![]()
quote:
Muziek van CD eerst naar uw computer,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
![]()
![]()
Ja hoor, dat kan op meerdere manierenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Schijnt enorm verslavend te zijnquote:
Nee, dat heb ik ook wel, om eerlijk te zijn. Was wel ooit iemand van 16 die me leuk vond, maar ik vond haar toen te meisjesachtig, (ik was zelf 21)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Oke maar hoe doe ik dat doenquote:
Is tof en werkt echt verslavendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
Met jouw telefoon zie ik je al echt naar de markt gaan om een applicatie op te halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
PI, PIquote:
Je cd station opzoeken in deze computer en dan openen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke maar hoe doe ik dat doenik zie wel iets van CD rippen moet ik dat doen?
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik blijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PI, PI
Dat meen ik dus niet hoor.
ik krijg het echt niet warm van meisjes van jouw leeftijd.
Tuurlijk verschilt het per persoon en situatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook wel, om eerlijk te zijn. Was wel ooit iemand van 16 die me leuk vond, maar ik vond haar toen te meisjesachtig, (ik was zelf 21)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met jouw telefoon zie ik je al echt naar de markt gaan om een applicatie op te halen.
Gewoon kinderachtigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe schattig je bent
Jawel, maar niet vaak eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij nooit gehoord van een stroopkoek?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met jouw telefoon zie ik je al echt naar de markt gaan om een applicatie op te halen.
Ja ik heb het cd station opgezocht en geopend maar ik kan het niet kopieren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je cd station opzoeken in deze computer en dan openen.
daar zie je de bestanden en dan kopieren.
Dacht je echt dat ik pedofiele trekjes had?quote:
Kijk stroop wafel:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar niet vaak eigenlijk
Dan kan het wss niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik heb het cd station opgezocht en geopend maar ik kan het niet kopieren.
Ook niet in windows media player?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik heb het cd station opgezocht en geopend maar ik kan het niet kopieren.
Nahhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik pedofiele trekjes had?
Aha, nu snap ik het!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk stroop wafel:
[ afbeelding ]
en stroopkoek:
[ afbeelding ]
duidelijk verschil
Dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Stroopkoeken zijn net iets lekker dan Stroopwafels. Maar een warme stroopwafel op de markt gaat er echt wel in..
Ik heb toch liever een wafelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Stroopkoeken zijn net iets lekkerder dan Stroopwafels. Maar een warme stroopwafel op de markt gaat er echt wel in..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Stroopkoeken zijn net iets lekkerder dan Stroopwafels. Maar een warme stroopwafel op de markt gaat er echt wel in..
Heb ik vorig jaar met mn pa in Dv ook gegetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Maar een warme stroopwafel op de markt gaat er echt wel in..
Nee, FF = friemelfluitquote:
Stop, ik krijg hongerquote:
Ik ben het nog aan het proberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook niet in windows media player?
Ja. Ik heb 2.5 jaar tussen de ontbijtkoeken van Peijnenburg gelopen. Stond op de inpakafdelingquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 2.5 jaar tussen de ontbijtkoeken van Peijnenburg gelopen. Stond op de inpakafdeling
Ja af en toe kregen wel wel iets mee naar huis en konden koek voor personeelsprijzen aanschaffen, ook al was ik uitzendkracht.quote:
Ja maar, echt.quote:
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja maar, echt.
![]()
Dan moet ik em 6x opnieuw opstarten enzo, en dan doet het geluid het weer niet...
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 2.5 jaar tussen de ontbijtkoeken van Peijnenburg gelopen. Stond op de inpakafdeling
Dat is waarquote:
Dat is zeker ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja maar, echt.
![]()
Dan moet ik em 6x opnieuw opstarten enzo, en dan doet het geluid het weer niet...
Nu doet hij het inderdaad..quote:
Het is geen preiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja af en toe kregen wel wel iets mee naar huis en konden koek voor personeelsprijzen aanschaffen, ook al was ik uitzendkracht.
Dus je bent nog steeds niet blij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nu doet hij het inderdaad..
Maar ik verwacht een crash als ik mijn tijd goed zet![]()
Het is namelijk 1:38 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk koop ik er eentje over van een vriend..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een nieuwe![]()
Mooi klusje voor morgen
Misschien je batterij van je moederbord vervangen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nu doet hij het inderdaad..
Maar ik verwacht een crash als ik mijn tijd goed zet![]()
Het is namelijk 1:38 hier
Ja soms wel ja. Vooral als je veel koek van de lopende band af moest halen die niet mocht worden ingepakt enzo..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de groetuh uit Brabant, kut!
Laatst een auto gezien waar dat opstondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey LLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je bent nog steeds niet blij?Ik dacht dat niemand het zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben nu wel blij![]()
Ik verwacht alleen nog meer..
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.quote:
Willy Wonka?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet om jullie te pesten. maar mijn oom werkt in een chocoladefabriek
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.
Hm,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien je batterij van je moederbord vervangen?
Dat snap ik maar ik denk dat de rest het niet zo erg zou vinden zoals ze het bij prei doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst een auto gezien waar dat opstond
Charlie and the Chocolat factoryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet om jullie te pesten. maar mijn oom werkt in een chocoladefabriek
Nee, dat klopt,. wel een aangename geur, tenzij het verbrande koek isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik denk dat de rest het niet zo erg zou vinden zoals ze het bij prei doen
Dat is hier ook 3x per dag nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat is straks mijn router moet reanimeren
Ik moet straks mn pijltje -> reanimerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Symmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee * LovelyLady neemt een aanloop en knuffelt Symquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Stuquote:
Ik heb slechts 1 keer in de bakkerij mogen werken, toen moest ik wat ingredienten afwegen. Voor de rest waren de koeken al klaar toen ik in het proces betrokken werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien heb je mijn ontbijt wel een keer gemaakt Bos
Ja, rainbow trout met sugar snap peas (echt waar), green beans en baby new potatoesquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Select koelkast.bier
from koelkast
where bier = "koud"
and type = "lekker";SQL jokes ftw.
Is het zo'n ramp?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Hey Stuquote:
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Symmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee * LovelyLady neemt een aanloop en knuffelt Sym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |