quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 2.5 jaar tussen de ontbijtkoeken van Peijnenburg gelopen. Stond op de inpakafdeling
Ja af en toe kregen wel wel iets mee naar huis en konden koek voor personeelsprijzen aanschaffen, ook al was ik uitzendkracht.quote:
Ja maar, echt.quote:
Koop een nieuwequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja maar, echt.
![]()
Dan moet ik em 6x opnieuw opstarten enzo, en dan doet het geluid het weer niet...
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 2.5 jaar tussen de ontbijtkoeken van Peijnenburg gelopen. Stond op de inpakafdeling
Dat is waarquote:
Dat is zeker ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja maar, echt.
![]()
Dan moet ik em 6x opnieuw opstarten enzo, en dan doet het geluid het weer niet...
Nu doet hij het inderdaad..quote:
Het is geen preiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja af en toe kregen wel wel iets mee naar huis en konden koek voor personeelsprijzen aanschaffen, ook al was ik uitzendkracht.
Dus je bent nog steeds niet blij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nu doet hij het inderdaad..
Maar ik verwacht een crash als ik mijn tijd goed zet![]()
Het is namelijk 1:38 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk koop ik er eentje over van een vriend..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een nieuwe![]()
Mooi klusje voor morgen
Misschien je batterij van je moederbord vervangen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nu doet hij het inderdaad..
Maar ik verwacht een crash als ik mijn tijd goed zet![]()
Het is namelijk 1:38 hier
Ja soms wel ja. Vooral als je veel koek van de lopende band af moest halen die niet mocht worden ingepakt enzo..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rook je dan naar ontbijtkoek-kruiden aan het eind van de dag?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de groetuh uit Brabant, kut!
Laatst een auto gezien waar dat opstondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey LLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je bent nog steeds niet blij?Ik dacht dat niemand het zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben nu wel blij![]()
Ik verwacht alleen nog meer..
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.quote:
Willy Wonka?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet om jullie te pesten. maar mijn oom werkt in een chocoladefabriek
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.
Hm,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien je batterij van je moederbord vervangen?
Dat snap ik maar ik denk dat de rest het niet zo erg zou vinden zoals ze het bij prei doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar als je soms wel gewoon met je gedesinfecteerde handen aan de koek moest komen, bleef er wel eens wat in je kleren hangen ja.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst een auto gezien waar dat opstond
Charlie and the Chocolat factoryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet om jullie te pesten. maar mijn oom werkt in een chocoladefabriek
Nee, dat klopt,. wel een aangename geur, tenzij het verbrande koek isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik denk dat de rest het niet zo erg zou vinden zoals ze het bij prei doen
Dat is hier ook 3x per dag nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat is straks mijn router moet reanimeren
Ik moet straks mn pijltje -> reanimerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Symmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee * LovelyLady neemt een aanloop en knuffelt Symquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Stuquote:
Ik heb slechts 1 keer in de bakkerij mogen werken, toen moest ik wat ingredienten afwegen. Voor de rest waren de koeken al klaar toen ik in het proces betrokken werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien heb je mijn ontbijt wel een keer gemaakt Bos
Ja, rainbow trout met sugar snap peas (echt waar), green beans en baby new potatoesquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Select koelkast.bier
from koelkast
where bier = "koud"
and type = "lekker";SQL jokes ftw.
Is het zo'n ramp?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
Hey Stuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |