Tot straks met nog een vogeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Muck het volgende:
Ik ga Dexter kijken en een angry bird maken
kijk anders ff bij sidn voor die punt NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikkezie jij dan iemand anders die het zegt?
hier staat die nog op vrijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk anders ff bij sidn voor die punt NL
Videokaart checken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Ferb het volgende:
Leuke computer heb ik
Minstens 1x bij het opstarten geeft het scherm aan ''Out of range''
Meestal na 2x opnieuw opstarten gefixt.
Zet ik net mijn beeldscherm aan, beweeg de muis.. En ja hoor : ''Out of range''
quote:
Dacht het al anders zou je het ook niet zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hem idd geclaimd via mijn werk.
Hey OAquote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef Ferb het volgende:
Dexter
Ik kan niet quoten, editen en geen smileys klikken
Ik word er beetje pissig van
Whehehe jammer johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
Beter zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
ja, harder "TETTEN" inkloppen en dan harder op ENTER rammenquote:
Tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tetten.Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |