Annie wil het misschien wel doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, nu iemand zoeken die de afwas voor me wil doen.
Breng maar hierheen, er staat hier ook nog watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, nu iemand zoeken die de afwas voor me wil doen.
Hm, reizen vind ik nog niet echt een goed ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Breng maar hierheen, er staat hier ook nog wat
Wel naar de brievenbus?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, reizen vind ik nog niet echt een goed idee.
Dat zou ook eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Barretje80 het volgende:
Presentatie is af!
naar huis!
prettig weekend allemaal!!
Tsja.. als het werk af moetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou ook eens tijd worden
Fijn weekend![]()
Dat is waar en nu er lekker van genieten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. als het werk af moet
ha det bra!
El Muckeriño ©quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.el-muckerino.com/
Hier, claimen met je donder
.nl en .org zijn aangevraagd door iemandquote:
Heb je zeker net gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
.nl en .org zijn aangevraagd door iemand
Ik dacht dat de mijne een ramp was met soms vasthangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Ferb het volgende:
Leuke computer heb ik
Minstens 1x bij het opstarten geeft het scherm aan ''Out of range''
Meestal na 2x opnieuw opstarten gefixt.
Zet ik net mijn beeldscherm aan, beweeg de muis.. En ja hoor : ''Out of range''
Tot straks met nog een vogeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Muck het volgende:
Ik ga Dexter kijken en een angry bird maken
kijk anders ff bij sidn voor die punt NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikkezie jij dan iemand anders die het zegt?
hier staat die nog op vrijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk anders ff bij sidn voor die punt NL
Videokaart checken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Ferb het volgende:
Leuke computer heb ik
Minstens 1x bij het opstarten geeft het scherm aan ''Out of range''
Meestal na 2x opnieuw opstarten gefixt.
Zet ik net mijn beeldscherm aan, beweeg de muis.. En ja hoor : ''Out of range''
quote:
Dacht het al anders zou je het ook niet zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hem idd geclaimd via mijn werk.
Hey OAquote:
Dat is minderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef Ferb het volgende:
Dexter
Ik kan niet quoten, editen en geen smileys klikken
Ik word er beetje pissig van
Whehehe jammer johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
Beter zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan geen mooi tettenplaatje vinden
ja, harder "TETTEN" inkloppen en dan harder op ENTER rammenquote:
Tetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tetten.Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je soms bij TFM en aja422 op de strafbank of zo?
Dat is het enige probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is te jong hoor![]()
Niet legaal
Vandaag nietquote:
15 max.quote:
Beweer je nou dat die het zelf nog moet lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op en oude fiets moet je het leren en PGR is nog lang geen oude fiets
Nee Nijntjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Beweer je nou dat die het zelf nog moet leren?
GF is overigens wel een ouwe fiets..
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijkquote:
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goedquote:
Ik heb inmiddels ook gezien...quote:
Ik hoef ook geen meisje van 14quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe maar even meteen eerlijk
Mwah... als je echt niets beters te doen hebt misschienquote:
Okeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had geen zin meer in Fok, nu nog niet helemaal, maar komt wel weer goed
14.gifquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen meisje van 14![]()
17 of ouder
17 is hier ook wel het minimumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Ik wel, jonge meisjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
17 of ouder
Leuke computer heb jequote:
Eerst naar pc kopieren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
kan ik uberhaupt wel muziek kopiëren van een cd naar de mp4 speler.
![]()
![]()
quote:
Muziek van CD eerst naar uw computer,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig.Ik heb een mp4 speler gekregen en nu wil ik muziek van een cd kopiëren naar de mp4 speler. Maar dit lukt mij niet
![]()
![]()
Ja hoor, dat kan op meerdere manierenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Schijnt enorm verslavend te zijnquote:
Nee, dat heb ik ook wel, om eerlijk te zijn. Was wel ooit iemand van 16 die me leuk vond, maar ik vond haar toen te meisjesachtig, (ik was zelf 21)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
10 jaar is wel erg te veel, ik ga niet jonger dan 6.5 jaar
Oke maar hoe doe ik dat doenquote:
Is tof en werkt echt verslavendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
Met jouw telefoon zie ik je al echt naar de markt gaan om een applicatie op te halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt enorm verslavend te zijnIk heb het eens opgezocht op de Market maar het zag er veel te gecompliceerd uit allemaal
PI, PIquote:
Je cd station opzoeken in deze computer en dan openen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke maar hoe doe ik dat doenik zie wel iets van CD rippen moet ik dat doen?
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik blijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PI, PI
Dat meen ik dus niet hoor.
ik krijg het echt niet warm van meisjes van jouw leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |