abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91758345
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben wel bekend met die dingen ja. Maar laat 1 ding vooropstaan: pedofilie zelf heeft natuurlijk geen enkel effect. Het is het principe van zondigen dat slechts de deur openzet voor meer demonen en bezitneming.

[..]
Dat laatste is idd het geval; Maar het is veel meer dan dat; als die lui hun ziel verkopen kunnen ze niet meer terug; de demonen en de vampieren moeten steeds meer gevoed worden, en de Illuminati krijgen daarbij voorrang.

quote:
Wat is jouw hoop?

[..]
Kennis is macht.

quote:
Dat er veel staat te gebeuren ben ik met je eens, maar neit dat alles nog in onze eigen hand is.
Je bedoelt alles bij God's genade ? Ok, maar het is een dynamisch proces.
pi_91758901
quote:
5s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bankfurt, ik heb het je al eerder gevraagd, maar helaas geen antwoord op gekregen:

Praat jij ook met jouw real life kennissen/vrienden/familie over je overtuigingen? Zo ja, wat vinden zij ervan en/of zitten daar ook mensen tussen die qua overtuigingen op 1 lijn zitten met jou en/of zitten er misschien ook mensen tussen die jij overtuigd hebt?
Joepie, dit is wel heel erg vragen naar de bekende weg... Diep van binnen weet jij het antwoord op deze vraag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:11:12 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91758975
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Joepie, dit is wel heel erg vragen naar de bekende weg... Diep van binnen weet jij het antwoord op deze vraag.
:?

Nee, dat weet ik niet, maar jij blijkbaar wel, dus vertel maar :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 23 januari 2011 @ 18:21:07 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91759332
Als ik trouwens zelf die overtuigingen zou hebben die Bankfurt heeft, zou ik er niet over praten met mijn real life vrienden/familie omdat ik vrees dat mijn vrienden/familie me dan laten opsluiten in een inrichting :'), maar als ik die overtuigingen zou hebben, dan zou ik misschien ook wel heel andere vrienden hebben en in een heel ander soort nest zijn opgegroeid, die dat wel allemaal 'normaal' vinden, dus dan zou ik er misschien toch wel over praten met ze :).

[ Bericht 18% gewijzigd door JoepiePoepie op 23-01-2011 18:30:29 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91761764
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ali, Ali take it easy;ik verzin geen sprookjes.

ik was voornamelijk met Loppe in discussie over dit punt; omdat hij dat boek van Greber kent.
Wat Ali zegt komt meer overeen met wat Greber in z'n boek schrijft dan wat jij zegt over aliens. Ik zal wat meegaan in jouw alien-verhaal. Wat hebben de reptillians eraan om de aarde te controleren? Willen ze onze zieltjes?

[ Bericht 4% gewijzigd door Loppe op 23-01-2011 19:36:41 ]
pi_91762800
Bankfurt, blijf je me stelselmatig negeren?
pi_91763681
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Degodvader het volgende:
Als je het niet met hem eens bent, dan zou het goed kunnen dat je op BF zijn negeerlijst staat. Dat geldt namelijk wel voor mij en een aantal anderen. Het is nou eenmaal eenvoudiger een discussie uit de weg te gaan dan je eigen kennis in twijfel te trekken.

Een interessante poster die kritiek op zijn informatie en kritiek op zijn persoon niet goed kan scheiden, zoals het gros van de middenklasse.
pi_91764902
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef Loppe het volgende:

[..]

Wat Ali zegt komt meer overeen met wat Greber in z'n boek schrijft dan wat jij zegt over aliens.
Ja, ik heb al aangegeven dat Greber het niet over aliens had.
Maar er zijn verschillen.

Ali verwerpt het reincarnatie begrip. Greber benoemt dit juist wel.

In de oorspronkelijke bijbel stond ook het reincarnatiebegrip. Dit heeft Rome eruit gehaald.

quote:
Ik zal wat meegaan in jouw alien-verhaal. Wat hebben de reptillians eraan om de aarde te controleren? Willen ze onze zieltjes?
De aliens m.b.t. Het Hebreeuws waar ik het over heb zijn geen reptielen.
Bepaalde reptielen (niet alle) willen in zekere zin onze zielen t.b.v. van hun goden (demonen etc.)
De Illuminati willen dat ook.

De Illuminati zijn technisch zelfs verder, en hebben technologie om zielen te vangen en op te slaan in de astrale sferen m.b.v. computers. Ze gebruiken deze techniek ook voor zichzelf om zielen te verplaatsen na de dood van een lichaam, in weer het lichaam van een ander lid.
dit gebeurt vaak in rituelen, bijvoorbeeld bij volle maan. De Nazi's waren al bekend met deze techniek. Alles draait om mind-control, d.w.z. controle van het bewustzijn op deze planeet, om daarmee dit zonnestelsel en verder te kunnen controleren.

Het reincarnatieconcept is niet onbekend in Tibet. Bepaalde Tibetaanse monikken in geheime genootschappen kunnen bewust sterven en bewust weer geboren worden in een ander lichaam. Als je je erin verdiept kun je de bewijzen vinden in bepaalde boeken over Tibet.
pi_91765307
Bankfurt, heb jij een kopie liggen van de oorspronkelijke bijbel dan? En stond die bewuste paragraaf in het oude of nieuwe testament?
pi_91765502
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Als de Hebreeuwse taal op de aarde "gebracht" is dan zou er geen taal kunnen zijn waaruit het Hebreeuws is "geevolueerd". Helaas is het Hebreeuws een Noordwest-Semitische taal en komt het voort uit verschillende soorten spijkerschrift. Waarom zou een taal als het hebreeuws, na zijn "bekendmaking" weer teruggeleid worden naar het veel primitivere spijkerschrift? Hiermee kun je dus stellen dat de tijdsspanne die jij geeft niet klopt. Hebreeuws kwam veel later, als evolutie uit verschillende spijkerschriften en in de familie van de Noordwest-Semitische talen.
Nee; het Hebreeuws was er al 5000 jaar voor Chr. in o.a. Egypte.
Daar zijn wel bewijzen voor.
Het Hebreeuws heeft zich later wel gemengd met andere talen in het Midden-Oosten, wat jouw connectie verklaart.
pi_91766468
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef Degodvader het volgende:
Zie je wat ik bedoel?
pi_91767239
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee; het Hebreeuws was er al 5000 jaar voor Chr. in o.a. Egypte.
Daar zijn wel bewijzen voor.
Het Hebreeuws heeft zich later wel gemengd met andere talen in het Midden-Oosten, wat jouw connectie verklaart.
Gelukkig, je negeert me niet.
Inderdaad is het Hebreeuws rond die tijd te vinden in het midden-oosten, echter, jij hebt het over 25000-15000 jaar geleden. Dat scheelt toch een aantal jaar. Je ziet in het MO talen die eerder waren dan het hebreeuws (spijkerschrift) en in verloop van tijd "evolueren" tot het klassieke Hebeeuws. Later gaat dit evolueren door, maar mijn punt is dat er talen en schriften zijn WAARUIT het hebreeuws is ontwikkeld. Jouw stelling kan dus niet kloppen omdat er empirisch bewijs tegen de stelling is. Wat echter WEL zou kunnen, is dat een van de meest primitieve vorm van communicatie door aliens hier is gebracht (los van het feit of aliens hier wel of niet geweest zouden kunnen zijn). Dan heb ik het dus over tijden waarin het (vooralsnog) voor de huidige generatie onmogelijk is om wetenschappelijk bewijs te vinden. We hebben het dan over tijden ver voor het Hebreeuws.
pi_91767287
Dubbelpost.
pi_91770285
quote:
Peer pressure. It never fails!
:7
  zondag 23 januari 2011 @ 23:55:55 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91780289
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.

Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala. Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;

Dit laatste is door diverse serieuze wetenschappers bewezen.
Aliens van Sirius A? Dat stelsel is veel te jong voor complex leven joh. Maar 200-300 miljoen jaar oud.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 januari 2011 @ 00:16:07 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91781086
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets hier.

[..]

Nee.

[..]

Het bewijs is wiskundig.

99% van de huidige "moderne" wetenschappers kunnen geen wiskunding bewijs meer eens lezen, interpreteren, laat staan begrijpen.

Om de Kabbala en het Hebreeuws in hun samenhang een beetje te kunnen begrijpen dien je je eerst minstens 10 tot 20 jaar degelijk te verdiepen in de esoterie, religie, logica en filosofie; en dit is dan nog maar het begin; dan pas komt de wiskunde en de algebra aan de orde.

Het heeft dus geen enkele zin om op zo'n forum als deze ook maar iets er van te vermelden omdat men er toch geen biet van snapt.
Wat een arrogantie weer, en idd een berg onzin. De talen van het universum zijn onbekend, dus een serieuse wetenschapper doet daar geen uitspraken over.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 januari 2011 @ 00:18:54 #142
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91781158
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aliens van Sirius A? Dat stelsel is veel te jong voor complex leven joh. Maar 200-300 miljoen jaar oud.
Goed argument.
pi_91785958
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee joh, dat wil de Illuminati je laten geloven.... Ze zijn ook de wetenschap geïnfiltreerd.... (ik denk, ik kop hem maar in, anders doet iemand anders het....)
pi_91787232
@Bankfurt
Ik geloof in reïncarnatie. Greber spreekt daarover, Rulof gaat er ook zeer uitgebreid op in. Hij was hogepriester in Egypte waar hij zijn "Grote Vleugelen" heeft verdiend (kosmisch bewust, hoogste wat men als mens kan bereiken op mediamiek gebied).

Volgens jou is de aliens het dus enkel te doen om controle/macht. Een technologisch hoog geëvolueerd ras moet ten eerste een groot verantwoordelijkheidsgevoel bezitten om met zulke technologieën (bvb reizen sneller dan het licht) om te springen. Denk je dat een ras dat controle heeft over zulke grootse krachten zich nog gaat bezighouden met de controle over iets pietluttig als de mens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loppe op 24-01-2011 10:35:05 ]
pi_91791148
Wat ik niet snap he van die Rulof is dat ie zegt dat crematie niet goed is omdat dan de ziel te snel zou scheiden van het dode lichaam ofzo. En dat het traumatisch zou zijn
Maar dan rijst bij mij de vraag in heel veel culturen worden dode mensen verbrand (gecremeerd) en doen dat al 1000den jaren, zijn die dan allemaal fout bezig?

Vind het raar dat die Rulof dat zo ff beweerd.

Ook heb ik ooit eens van die man gelezen dat door zelfmoord je niet in het licht komt maar in een soort schemer wereld. Dat het heel lang kan duren voordat de ziel naar het licht gaat, pas op de werkelijke sterfdatum wanneer ze zouden overlijden.

Hoe kan in hemelsnaam die man dat weten, is ie dood gegaan en terug gekomen?
Heeft hij zichzelf gecremeerd en is ie daarna terug gekomen?
Iemand hier die antwoord kan geven op mn vragen?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:52:15 #146
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91791279
Crematie is helemaal niet slecht, de ziel is meteen uit het lichaam als je dood bent, en niet meer bezig met zijn dood maar met de toekomst. Tenzij er echt hele grote onafgemaakte zaken zijn.

( althans volgens mijn visie )
pi_91791397
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Goed argument.
Hoezo ?

Waarom is DIT een argument ?

Frankrijk bestaat nog geen 2000 jaar, maar toch bestaan er echt Fransen die ook Nederland komen bezoeken.

Mag je me eens uitleggen Bill_E (of ATuinhek).
  maandag 24 januari 2011 @ 11:58:52 #148
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91791497
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoezo ?

Frankrijk bestaat nog geen 2000 jaar, maar toch bestaan er echt Fransen die ook Nederland komen bezoeken.

Wat een drogreden zeg.....
De opmerking is gericht op evolutie. Het land Frankrijk bestaat niet zo lang, de locatie is al erg lang aanwezig.

Evolutie binnen 200-300 miljoen jaar is niet mogelijk. De planeten zijn nog aan het " settelen" leven buiten bacterieel nivo is onwaarschijnlijk. Laat staan intelligent.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:04:45 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91791686
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoezo ?

Al het leven in Frankrijk heeft zich niet in de laatste 2000 jaar vanuit het niets ontwikkeld :') Zo moeilijk is die toch niet? Of je zit te trollen, of er is iets anders mis...
Onikaan ni ov dovah
pi_91791753
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:58 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Wat een drogreden zeg.....
De opmerking is gericht op evolutie. Het land Frankrijk bestaat niet zo lang, de locatie is al erg lang aanwezig.

Evolutie binnen 200-300 miljoen jaar is niet mogelijk. De planeten zijn nog aan het " settelen" leven buiten bacterieel nivo is onwaarschijnlijk. Laat staan intelligent.
Nope

1) evolutieleer is nonsens
2) heb je bewijs dat Sirius A, slechts 200-300 miljoen bestaat ?

3) verder is er nog een reden, daarom gaf ik dat voorbeeld met die Fransen;

laat ik eerst zelf jou laten inzien waarom het argument van ATuinhek een erg beperkt en kortzichtig argument is (je was al een eind op weg met die Fransen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')