abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91749989
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Bankfurt het volgende:
Het heeft dus geen enkele zin om op zo'n forum als deze ook maar iets er van te vermelden omdat men er toch geen biet van snapt.
In dat geval zou mijn post heel makkelijk te falsifiëren zijn, ga je gang.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:00:04 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91750019
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je moest eens weten ... :D

J0kkebr0k zit dichter bij de waarheid dan menigeen (inclusief hijzelf) hier beseft.
Ja theorieen genoeg te bedenken ;)
The truth was in here.
pi_91750043
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets hier.

[..]

Nee.

[..]

Het bewijs is wiskundig.

99% van de huidige "moderne" wetenschappers kunnen geen wiskunding bewijs meer een lezen, interpreteren, laat staan begrijpen.

Om de Kabbala en het Hebreeuws in hun samenhang een beetje te kunnen begrijpen dien je je eerst minstens 10 tot 20 jaar degelijk te verdiepen in de esoterie, religie, logica en filosofie; en dit is dan nog maar het begin; dan pas komt de wiskunde en de algebra aan de orde.

Het heeft dus geen enkele zin om op zo'n forum als deze ook maar iets er van te vermelden omdat men er toch geen biet van snapt.
Waarom begin je er dan zelf over? Je besteedt je tijd graag aan zinloze posts?
pi_91750077
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet dat het simpelweg God was die ze direct aan Mozes gaf door ze in steen te zetten? Was jij erbij toen dat gebeurde? Of heb je bronnen die erbij waren en daarom betrouwbaarder zijn dan de bijbel? Waar in de bijbel lees je over aliens die tussen God en mens staan? Waarom verzin je ter plekke allerlei sprookjes zonder een shred bewijs te geven, nee in plaats daarvan te claimen dat het door 'vele wetenschappers bewezen is'? Waarom mix je waarheid en error, fantasie en realiteit, bijbel en esoterie, en breng je slechts verwarring onder de mensen?
Ali, Ali take it easy;ik verzin geen sprookjes.

ik was voornamelijk met Loppe in discussie over dit punt; omdat hij dat boek van Greber kent.
pi_91750170
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom begin je er dan over?
Er zijn ook andere lezers dan alleen maar de aktieve posters.

Maar ik had gisteren me helemaal uitgesloofd voor ryan3 en Yuckfou om de ware achtergronden van pedofilie en sexueel misbruik in het topic van Joris Demmink met toellichtingen en bronnen aan te geven; Ja, dan komt de kabbala er ook bij kijken, en daar was ik nog niet eens aan begonnen.

En dan blijkt zo'n Yuckfou compleet de weg kwijt te raken, ondanks dat hij ook JAREN lang deze kwesties heeft bestudeerd. Hij kreeg koppijn van het onderwerp, het werd hem teveel blijkbaar.

[ Bericht 17% gewijzigd door Bankfurt op 23-01-2011 15:07:35 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 15:04:35 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91750312
Bankfort ben je ook bekend met "Hathors" ?
The truth was in here.
pi_91750562
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ali, Ali take it easy;ik verzin geen sprookjes.

ik was voornamelijk met Loppe in discussie over dit punt; omdat hij dat boek van Greber kent.
Ik take het easy, ik heb alleen nogal moeite met de leugens die je verspreid.
pi_91750799
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom begin je er dan zelf over? Je besteedt je tijd graag aan zinloze posts?
Idd daar stop ik dus mee. Deze posts waren een gevolg van de discussie met Loppe, en niet zozeer voor jou bedoeld.

Ik ga selektief te werk met antwoorden.

Die Yuckfou verweet BNW dat er te weing bronnen werden gegeven, en dat hij daarom minder op BNW komt. Maar na alle moeite die ik gisteren voor hem heb gedaan, viel hij door de mand.
Maar ik ben er inmiddels allang van overtuigd dat de meeste helemaal geen bronnen hier op BNW willen hebben. Of het zijn trollen, of ze kunnen het gewoon niet aan; of ze willen het eigenlijk iever niet weten.

Moet je zo'n iemand als Hoppahoppa zien, dat is toch hopeloos voor zo'n forum als deze, als je een serieus BNW wil hebben ?

Slechts 10-20% van de fokkers op BNW is voor mij interessant.

Er zijn uitzonderingen, bijvoorbeeld Orchestra, die geeft eerlijk aan dat BNW & conspiracies teveel ongezonde invloed heeft op zijn leven en dat hij er daarom mee stopt. Zo'n iemand moet ik gelijk geven, hij is nog jong en hij heeft het te druk met zijn studie, dan kun je BNW beter voorlopig mijden, en hij geeft dat op een eerlijke manier aan.
pi_91751375
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik take het easy, ik heb alleen nogal moeite met de leugens die je verspreid.
Ik verspreid geen leugens. Ik begrijp wel dat je daarmee moeite hebt.
pi_91751403
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Idd daar stop ik dus mee. Deze posts waren een gevolg van de discussie met Loppe, en niet zozeer voor jou bedoeld.
Dat snap ik, maar posts hoeven niet per se aan mij gericht te zijn om voor mij erop in te haken.

quote:
Ik ga selektief te werk met antwoorden.

Die Yuckfou verweet BNW dat er te weing bronnen werden gegeven, en dat hij daarom minder op BNW komt. Maar na alle moeite die ik gisteren voor hem heb gedaan, viel hij door de mand.
Maar ik ben er inmiddels allang van overtuigd dat de meeste helemaal geen bronnen hier op BNW willen hebben. Of het zijn trollen, of ze kunnen het gewoon niet aan; of ze willen het eigenlijk iever niet weten.

Moet je zo'n iemand als Hoppahoppa zien, dat is toch hopeloos voor zo'n forum als deze, als je een serieus BNW wil hebben ?

Slechts 10-20% van de fokkers op BNW is voor mij interessant.
Wanneer is iemand voor jou interessant?

Weet je waar je me aan doet denken als je zo praat? Aan diezelfde elitekliek die mensen inwijdt in hun groepjes met hun geheime kennis. Waar exact wil je mensen heen brengen? Wat heb je uiteindelijk zelf gevonden met de kennis die je hebt? Een oplossing? Of is er geen hoop? Waar heb jij nu vertrouwen in? Toch niet 2012 hoop ik?

quote:
Er zijn uitzonderingen, bijvoorbeeld Orchestra, die geeft eerlijk aan dat BNW & conspiracies teveel ongezonde invloed heeft op zijn leven en dat hij er daarom mee stopt. Zo'n iemand moet ik gelijk geven, hij is nog jong en hij heeft het te druk met zijn studie, dan kun je BNW beter voorlopig mijden, en hij geeft dat op een eerlijke manier aan.
Ja dat zeg ik ook. Herkenbare reactie.
pi_91751546
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik verspreid geen leugens. Ik begrijp wel dat je daarmee moeite hebt.
Ik denk dat je dat wel degelijk doet. Wellicht niet bewust, je bent simpelweg geinformeerd door leugenaars, of door mensen die ingelicht zijn door leugenaars, enz., zeker weten wat betreft jouw kijk op de bijbel.
pi_91751616
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik ook van jou! *;

quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef Bankfurt het volgende:

Maar ik had gisteren me helemaal uitgesloofd voor ryan3 en Yuckfou om de ware achtergronden van pedofilie en sexueel misbruik in het topic van Joris Demmink met toellichtingen en bronnen aan te geven; Ja, dan komt de kabbala er ook bij kijken, en daar was ik nog niet eens aan begonnen.

Ik hoop dat iedereen even naar dat topic gaat om te kijken naar de 'bronnen' die jij daar aangeeft. Dan is er maar één die door de mand valt, namelijk Heer Bankfurt, lord of nonsens. 2 boekjes op Amazon, als je daar je 'feiten' vandaan haalt, dan ben je nog verder heen dan ik dacht.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_91751843
Die eisen van hebreeuws ook.. 10 jaar dit en dat en algebra en wiskunde,
Een 8 jarig dom kind zonder ruimtelijk inzicht (native speaker,geboren in Israel) kan dus geen hebreeuws spreken?

First Language 5,200,000 (2009);[2]

Dat zijn nogal wat wiskunde knobbels dan :')
pi_91751868
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Wanneer is iemand voor jou interessant?
geen troll, iemand die niet met zijn diploma's gaat zwaaien, iemand die zelf ook bijdragen levert en met iets nieuws komt op BNW.

quote:
Weet je waar je me aan doet denken als je zo praat? Aan diezelfde elitekliek die mensen inwijdt in hun groepjes met hun geheime kennis. Waar exact wil je mensen heen brengen? Wat heb je uiteindelijk zelf gevonden met de kennis die je hebt? Een oplossing?
Over die elitekliek, kijk even in dat topic van Joris Demmink, want ik denk dat jij misschien nog wat kan toevoegen, en ik denk dat jij mij daar kan ondersteunen in die argumenten w.b.t. demonen en zwarte magie.

quote:
Of is er geen hoop?
Altijd.

quote:
Waar heb jij nu vertrouwen in? Toch niet 2012 hoop ik?

[..]
2012 ? Nee, tuurlijk niet; dat is New Age crap.

maar er staat wel veel te gebeuren tussen nu en 2020; maar niets is zeker, alles is nog in onze eigen hand.
pi_91752237
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef Flammie het volgende:
Die eisen van hebreeuws ook.. 10 jaar dit en dat en algebra en wiskunde,
Een 8 jarig dom kind zonder ruimtelijk inzicht (native speaker,geboren in Israel) kan dus geen hebreeuws spreken?

First Language 5,200,000 (2009);[2]

Dat zijn nogal wat wiskunde knobbels dan :')
Bedankt voor je complete bewijs dat je er geen ene biet van hebt begrepen;

ja je doet moeite, 5 minuten om te bashen, niet om iets inhoudelijks van op te steken;
pi_91752335
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bedankt voor je complete bewijs dat je er geen ene biet van hebt begrepen;

ja je doet moeite, 5 minuten om te bashen, niet om iets inhoudelijks van op te steken;
Leg het eens uit dan? En ik heb helemaal niemand gebashed hoor..

http://en.wikipedia.org/wiki/Hebrew_alphabet

zo lastig ziet dat er imo ook weer niet uit maar goed :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Flammie op 23-01-2011 15:47:50 ]
pi_91754685
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat wel degelijk doet. Wellicht niet bewust, je bent simpelweg geinformeerd door leugenaars, of door mensen die ingelicht zijn door leugenaars, enz., zeker weten wat betreft jouw kijk op de bijbel.
Dat is het probleem aan de bijbel; iedereen leest deze anders. Het grote dilemma van religie gebaseerd op eeuwenoude parabelen.

Pot en ketel in dit geval.
pi_91755772
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

geen troll, iemand die niet met zijn diploma's gaat zwaaien, iemand die zelf ook bijdragen levert en met iets nieuws komt op BNW.

[..]

Over die elitekliek, kijk even in dat topic van Joris Demmink, want ik denk dat jij misschien nog wat kan toevoegen, en ik denk dat jij mij daar kan ondersteunen in die argumenten w.b.t. demonen en zwarte magie.

Ik ben wel bekend met die dingen ja. Maar laat 1 ding vooropstaan: pedofilie zelf heeft natuurlijk geen enkel effect. Het is het principe van zondigen dat slechts de deur openzet voor meer demonen en bezitneming.

quote:
Altijd.
Wat is jouw hoop?

quote:
2012 ? Nee, tuurlijk niet; dat is New Age crap.

maar er staat wel veel te gebeuren tussen nu en 2020; maar niets is zeker, alles is nog in onze eigen hand.
Dat er veel staat te gebeuren ben ik met je eens, maar neit dat alles nog in onze eigen hand is.
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 17:07:44 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_91756603
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is het probleem aan de bijbel; iedereen leest deze anders. Het grote dilemma van religie gebaseerd op eeuwenoude parabelen.

Pot en ketel in dit geval.
Dat is inderdaad het probleem bij de bijbel en de koran, de interpretatie.
Komt veel angst en haatzaaien bij. Teksten worden ge(mis)bruikt om mensen voor karretjes te spannen van ideologieën.
pi_91756704
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat moeten die aliens dan met zo'n niets zeggend rasje als wij? Waarom zouden ze ons een taal geven? Waarom.. Wat zijn ze dan van plan?

En nog een vraagje over die ''super technologie van vervlogen tijden'', werd dit ook al gebruikt in de middeleeuwen bijvoorbeeld? Waarom wel/waarom niet?
  zondag 23 januari 2011 @ 17:13:50 #122
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91756856
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het feit dat ik met 100 euro aan boodschappen 4 keer korter doe dan 10 jaar geleden.
Je bent gewoon meer gaan eten en meer gaan poepen :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91757068
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:31 schreef Bankfurt het volgende:

Val ik in die categorie, zo niet, dan zou ik graag een reactie willen op mijn post op de vorige pagina. Ik neem aan dat je 'm over het hoofd hebt gezien en niet genegeerd hebt, wel?
  zondag 23 januari 2011 @ 17:30:15 #124
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91757421
Bankfurt, ik heb het je al eerder gevraagd, maar helaas geen antwoord op gekregen:

Praat jij ook met jouw real life kennissen/vrienden/familie over je overtuigingen? Zo ja, wat vinden zij ervan en/of zitten daar ook mensen tussen die qua overtuigingen op 1 lijn zitten met jou en/of zitten er misschien ook mensen tussen die jij overtuigd hebt?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91757923
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je bent gewoon meer gaan eten en meer gaan poepen :).
Ook dat is de schuld van de illuminati.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')