Schuren mag altijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef sharr het volgende:
Ik kan niet slapen, mag ik hier komen zeuren?
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?quote:
Je mist ook niets hoorquote:
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.quote:
Ik drink niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.
3kwartier geleden at ik een broodje döner..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.
blijf wakker, vanavond kunnen we samen nog slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef sharr het volgende:
Ik voel dat ik moet gaan slapen door die TT. Poging twee.
Volgend uur Rockin in the free world..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dagoduck gooi je er nog wat Neil Young doorheen?
Woon in gelderland en geloof dat er hier in de stad tenminste 5 zaken zijn die het verkopen, maar het lijkt me gewoon niet zo lekker, liever een durum met sambal, ui, pepers, feta, knoflooksaus en VEEL vleesch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?
Gewoon een keer eten, ies lekker.quote:
Toska? Dat ken ik weer niet. Neem altijd Kapsalon of Dürüm Dönerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.
Hoe weet jij wie ik benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja smerikje altijd mattie DINSDAG JE BOY LIVE OP DE RADIO ONZIN
Shoarma met een plak kaas eroverheen gesmolten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon een keer eten, ies lekker.
[..]
Toska? Dat ken ik weer niet. Neem altijd Kapsalon of Dürüm Döner
Haha ja je hebt bij mij in de klas gezeten en ik wist gewoon dat je een Fokker was. Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Hoe weet jij wie ik ben![]()
O, en kap is met dat 'smeric'
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Shoarma met een plak kaas eroverheen gesmolten.
Ach ja, ik naai al dat Turkenvoer wel naar binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon in gelderland en geloof dat er hier in de stad tenminste 5 zaken zijn die het verkopen, maar het lijkt me gewoon niet zo lekker, liever een durum met sambal, ui, pepers, feta, knoflooksaus en VEEL vleesch!
Maar hoe weet je dat ik Eric ben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ja je hebt bij mij in de klas gezeten en ik wist gewoon dat je een Fokker was. Wat doe je nu eigenlijk?
Omdat ik pro ben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat ik Eric ben?
Wholla zeker gekky jij zemmelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai dit uur in totaal 17 platen.
Ja, dat weet ik nog. En je bent geen pro.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik pro ben.
BTW WEET JE NOG DAT IK EEN PRESENTATIE HEB GEGEVEN BIJ ENGELS OVER DIT NUMMER (THE RACING RATS VAN EDITORS)
Du boy Nitrouz is niet present.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla zeker gekky jij zemmel
MAG IK JE NU AANRAKEN?
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKERquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. En je bent geen pro.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKER_!
Ik ga weg hier, alleen de gedachte dat jij op Fok! zit is al genoeg om weg te gaan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKER_!
nakende fotoos?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb 1 van mijn fotows verkocht
¤ 75 euries
Je wist het al langer want je zei dat je me kendequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ik ga weg hier, alleen de gedachte dat jij op Fok! zit is al genoeg om weg te gaan...
Dan is t wel weinigquote:
neej man! die verkoop ik nietquote:
In Real.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je wist het al langer want je zei dat je me kende
Ach je ik ken haar verder niet, but im a pervquote:
Dat is toch het zelfde"?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej man! die verkoop ik niet![]()
natuur fotows
En ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
Flink gat vanavond:
Trololo kan niet
Ik bleek ook niet te kunnen: uit eten![]()
It better be good .... foodquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
Flink gat vanavond:
Trololo kan niet
uhm nee.. of fap jij op bomen en mooie zonsondergangen?quote:
wel tijdensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee.. of fap jij op bomen en mooie zonsondergangen?
OKE KOMT EEN KORTE SAMENVATTING VAN HET VERHAAL VAN MIJ EN KOOPATROEPAquote:
Nee erinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel uit het rooster halen?
zijn er zat die gek genoeg zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Crimyclown het volgende:
Wie betaald er nou 75 euro voor een natuur foto?
Heftig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE KOMT EEN KORTE SAMENVATTING VAN HET VERHAAL VAN MIJ EN KOOPATROEPA
1. Koopa troep postte in een topik waar mijn foto in stond: HE die ken ik
2. Mijn slaafjes hebben uitgezocht wie het was
3 het blijkt een gozer te zijn die bij mij in de klas heeft gezeten in 5 vwo en nu ergens anders heen is
4. hij zegt dat ie vwo 6 heeft afgesloten met een 8_!
Je bedoelt fotos van beesten en bos enzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn er zat die gek genoeg zijngelukkig
Tja, had hem gister al in mn playlist.. (toen ik hem ging maken)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef mash_ het volgende:
Dit nummer heb ik echt net nog gedraaid.
jups, bloemen, luchten dat soort gedoequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bedoelt fotos van beesten en bos enzo?
Sommigen bomen kunnen best geil zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm nee.. of fap jij op bomen en mooie zonsondergangen?
Ach bij mij op de HAVO toentertijd sloot een gast ook alles af met een 10 en 1x een 9. Die gast kon uit zn hoofd wortel trekkenquote:
1 klik en hij is er weer uit hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, had hem gister al in mn playlist..
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Sommigen bomen kunnen best geil zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee kijk hij had 5 havo gehaald, kwam toen naar 5 vwo. Daar was het gene topper en hij mocht niet over -> ging naar hoge school. (Dit was vorig jaar) en nu zegt ie dat ie vwo met een 8 heeft afgesloten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach bij mij op de HAVO toentertijd sloot een gast ook alles af met een 10 en 1x een 9. Die gast kon uit zn hoofd wortel trekken
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrijf mn playlist op een a4tjequote:
hahaquote:
Had iets spectaculairder verwacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef trolololo het volgende:
Pics van bij mijn school
Ik stond wat foto's en filmpjes te maken en daarna heel boos weggestuurd door politie
Wat doet de politie nou weer in mijn school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die steekvlam was ervoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Had iets spectaculairder verwacht.
Ik heb mooiere..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
deze op canvas is verkocht
ik ook wel.. maar dees is verkocht dus boeiendquote:
Zunne grote vuurbal jongu?quote:
Beetje slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
deze op canvas is verkocht
Aan wie verkoop je die foto's?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook wel.. maar dees is verkocht dus boeiend
klopt... op canvas is hij scherperquote:
heb een aantal bij de bank hangen... en daar is dus 1 verkocht.. .werd net gebeldquote:
die is ook mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik in Noorwegen gemaakt.. ik vind hem wel mooi...
Don't get your hopes up.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
El Hamdaoui ontbreekt ook tegen Utrecht
Den Stroot gaat jullie kampioen makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
UTREG!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Den Stroot gaat jullie kampioen maken
Whehe, nicequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef trolololo het volgende:
Pics van bij mijn school
Ik stond wat foto's en filmpjes te maken en daarna heel boos weggestuurd door politie
Wat doet de politie nou weer in mijn school
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoah, valt wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
Gezellig hoor..quote:
Hoi Pinda, welke voetbalclub? Ajax?quote:
Doeidoei..quote:
Geenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Pinda, welke voetbalclub? Ajax?
tuinslang zeker..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef Crimyclown het volgende:
Ik kwam trouwens vanmorgen een slang tegen tijdens het hardlopen, upload straks wel een pic.
Die heb je hier ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef Crimyclown het volgende:
Ik kwam trouwens vanmorgen een slang tegen tijdens het hardlopen, upload straks wel een pic.
Ja dan ben ik werkenquote:
Niet flauw bedoelt, maar verkoopt dat echt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is mijn 2e die nu verkocht is
![]()
deze is vorige week verkocht[ afbeelding ]
Dacht eerst dat het een hoopje stront was, komt die ineens met zijn kop omhoog. Weet iemand wat voor een is het?quote:
Heb zelf ook vrij weinig met die fotoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
Deze heb ik gemaakt, geen hond die hem wil kopen, niet dat ik dat wil hoor.
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk gewoon een adderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een hoopje stront was, komt die ineens met zijn kop omhoog. Weet iemand wat voor een is het?
[ afbeelding ]
Na mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb echt een geile show om 17 uur![]()
![]()
Das wel baas zo'n slangquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het een hoopje stront was, komt die ineens met zijn kop omhoog. Weet iemand wat voor een is het?
[ afbeelding ]
Is geen adderquote:
MUHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
hohohoho geen el hamlapje tegen Utreg
Vanuit de hoek enz lijkt het mij het meeste op een hazelworm.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval niet giftig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is geen adder.. hell no. Adders zijn kort en dik en hebben een zigzag patroon over de rug.
Lijkt me een Gladde slang of een Geblokte ringslang..
Sorry daar heb ik heden ten dagen een ander forum voorquote:
Beidequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
wordt er ook gepraat of is t alleen muziek?
leuk initiatief trouwens!
Mijn microfoon doet het niet in VDJ en ik moet nog ontdekken hoe SAM werktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
Beide. Ligt aan de DJ of er gepraat/beld wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
Er wordt ook gepraat, prankcalls en dergelijke. 17.00 is de show van Paul.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
Flink gat vanavond:
Trololo kan niet
Ik zeg gladde slangquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanuit de hoek enz lijkt het mij het meeste op een hazelworm.
Nope, adder is de enige giftige inheemse slang in NL.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet giftig?
Naast hem ligt een blaadje, vergelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zeg gladde slang
Hazelworm heeft de kop van een hagedis, dit is duidelijk een slangenkop.
Crimy, hoe groot was ie ongeveer?
Jij bent slangenexpert?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zeg gladde slang
Hazelworm heeft de kop van een hagedis, dit is duidelijk een slangenkop.
Crimy, hoe groot was ie ongeveer?
Ik wil wel trance draaien.. doe maar nietquote:
Aspirant reptielen expertquote:
Hoe kom je daar op?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aspirant reptielen expert
Maar alleen non-giftige die als huisdier gehouden worden in NL en inheemse soorten.
quote:
6 handshakes..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Zokunen het volgende:
Wel dope dat er lui met verstand rondlopen hier, maar ja de 7 handshakes theory is ook al vaker dan denkbaar waar gebleken
uit de kluiten gewassen hobby..quote:
Zonder vooroordeel btw, gewoon interessequote:
Er lopen hier toch ook chinezen, zwarte mensen en zuid amerikanen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. een wilde kouseband
![]()
..
Zijn allemaal midden en noord-amerikanen.
Cool, wel apart dat de meest giftige slangen vaak klein zijn, maar dat valt dan weer buiten jouw vakgebiedquote:
Wat dacht je van de Irukanji...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Cool, wel apart dat de meest giftige slangen vaak klein zijn, maar dat valt dan weer buiten jouw vakgebied
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er lopen hier toch ook chinezen, zwarte mensen en zuid amerikanen?
En toch is het geen kousebandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er lopen hier toch ook chinezen, zwarte mensen en zuid amerikanen?
dat is een kwal, geen slangquote:
Het is zo'n gedoe om giftige slangen te houden!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Cool, wel apart dat de meest giftige slangen vaak klein zijn, maar dat valt dan weer buiten jouw vakgebied
Bij mij nietsquote:
Maar inderdaad ziek hoe dodelijk zon klein beestje kan zijn.quote:
Die lijken me juist tof om te hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is zo'n gedoe om giftige slangen te houden!
Brandweer moet op de hoogte zijn, je moet zelf in bezit zijn van antigif of een ziekenhuis oid. binnen een straal van 15km. Politie moet ervan op de hoogte zijn.
Een kennis van me heeft 3 gilamonsters. Kweekt ook met vanalles en nogwat voor blijdorp. Maar bij die gila's blijf ik uit de buurt!
WAT IS TOCH DIE SHINE EN DIE SLECHTE GEUR? FABERGE WILLIE W EN VJEZZE FURRquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Verkapt ik ben naar de sportschool gewesst Post en Alles brand nu weer als de malle...
De luchtquote:
Ja, maar die is 5mm groot en het giftigste organisme ter wereld. (op de mens na met hun chemi)quote:
Fuck man!, zit heir in mijn onderbroek en heb net gedouchedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT IS TOCH DIE SHINE EN DIE SLECHTE GEUR? FABERGE WILLIE W EN VJEZZE FURR
Als die aan in je arm hangen zul je ze er eerst met 'n hydrolische boor vanaf moeten laten halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die lijken me juist tof om te hebben
Dan moet je ze ook niet in je arm laten happenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als die aan in je arm hangen zul je ze er eerst met 'n hydrolische boor vanaf moeten laten halen..
Die krengen laten niet los.
Vervolgens mag je naar het ziekenhuis voor antigif. En dan is er nog de kans dat je een hele lelijke infectie oploopt. Ik pas
Gilamonsters zijn de enige hagedissen die gifklieren hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Zokunen het volgende:
Gilamonsters, dat zijn toch die reptielen met zo ongeveer de meest dodelijke beet?
Overall that is?
En dan niet de snelle manier maar puur het dood gaan door pijn etc. :S
Tis jammer dat zijn kop er zo vaag op staat in de grote foto.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
één gladde slang voor je topic.
Opgelost
Ik heb nu 2 kameleons, ook niet prettig hoor als die in je hand hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet in je arm laten happen
Ach, ik had met mijn ex een leguaan, die kan ook leuk bijten is ze achter gekomen.
Kijk maar naar het zwarte en witte lijntje langs zijn kaken. Het is een gladde slangquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Tis jammer dat zijn kop er zo vaag op staat in de grote foto.
Als mijn kat in mn hand hangt is dat ook niet prettigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 kameleons, ook niet prettig hoor als die in je hand hangen
Leguaan is inderdaad nog 'n tikkie groter. Om die staart niet te vergeten
Ik heb een konijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die hadden we ook, maar ik vond het op zich wel meevallen toen hij me vast had. Moet ik wel zeggen dat hij toen nog jong was. Ook leuk, als hij omhoogklimt over je gezicht en precies dat middenstukje bij je neusgaten vastpaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Huisdieren...quote:
Godverdomme zeg dat kieteltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hadden we ook, maar ik vond het op zich wel meevallen toen hij me vast had. Moet ik wel zeggen dat hij toen nog jong was. Ook leuk, als hij omhoogklimt over je gezicht en precies dat middenstukje bij je neusgaten vastpakt
En die staart is inderdaad niet misselijk. Blij dat hij die nooit gebruikt heeft
Kietelt? Die nageltjes kunnen nog venijnig voelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Godverdomme zeg dat kietelt!!!!
Ik ken het haha
Cannibal Corpse?quote:
Ruiger betekend bij jou toch langer?quote:
Neuhh...quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ruiger betekend bij jou toch langer?
Alsjeblieft niet weer een gitaar solo van 1.5 uur![]()
langste nr. dat ik vandaag draai duurt 5.37 minuten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ruiger betekend bij jou toch langer?
Alsjeblieft niet weer een gitaar solo van 1.5 uur![]()
Truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef Crimyclown het volgende:
Die Gilamonsters zien er ook niet echt lekker uit.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
langste nr. dat ik vandaag draai duurt 5.37 minuten.
Triple killstreakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
21-01-2011 15:22:48 White Lies Farewell To The Fairground
21-01-2011 15:19:29 Two Door Cinema Club Come Back Home
21-01-2011 15:15:17 Editors The Racing Rats
Afgelopen uur.
Iemand met verstand van VirtualDocumentRoot/DocumentRoot? Waarom moet ik zelf mijn mappen structuur aanpassen, en doet mijn host-aanbieder dat niet voor me?quote:Beste Brank,
Het klopt dat de mappenstructuur niet automatisch mee wordt aangepast.
Dit zal even handmatig moeten gebeuren.
Wat probeer je precies te realiseren?
Met vriendelijke groet,
Shared hosting? Apache server? Heb je CLI-toegang?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand met verstand van VirtualDocumentRoot/DocumentRoot? Waarom moet ik zelf mijn mappen structuur aanpassen, en doet mijn host-aanbieder dat niet voor me?
PM maar wat je verzintquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Als ik nou anderhalf uur ga
Mystic ook
en koelkast ook
Is het gat al weer weg
bye byequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi. Ik ga denkik ook slapen.
Eerst even een ei'tje eten
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi. Ik ga denkik ook slapen.
Eerst even een ei'tje eten
Samon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef trolololo het volgende:
Ik begin ook zin te krijgen om te gaan slapen.... ben moe enzo
Neequote:
Foo Fighters - My Hero Live 2006 (Skin and Bones)quote:
Naatje! je bent te laat..quote:
Dat wordt weer een paar weken zonder laptop..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Uitzendtijd Artiest Titel
21-01-2011 15:57:38 The Hives Well Allright!
21-01-2011 15:54:16 The Gaslight Anthem Film Noir
21-01-2011 15:50:29 Kaiser Chiefs Retirement
21-01-2011 15:47:14 Customs Customs
21-01-2011 15:43:34 dEUS The Architect (from Vantage Point)
21-01-2011 15:39:58 Voicst A Year And A Bit
21-01-2011 15:37:28 Go Back to the Zoo Beam Me Up
21-01-2011 15:31:31 Skunk Anansie My Ugly Boy
21-01-2011 15:27:04 Wolfmother Caroline
21-01-2011 15:22:48 White Lies Farewell To The Fairground
21-01-2011 15:19:29 Two Door Cinema Club Come Back Home
21-01-2011 15:15:17 Editors The Racing Rats
21-01-2011 15:12:02 Razorlight You And The Rest
21-01-2011 15:05:53 Arctic Monkeys When the Sun Goes Down
21-01-2011 15:01:24 Fiction Plane Drink
Afgelopen uur.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Economie ging onverwachts heel goed. Het duimen van je heeft geholpen!
hoihoiquote:
Het enige wat ik kan, is het type veranderen van VirtualDocumentRoot, naar DocumentRoot, ik heb geen CLI-toegang. Mijn host-aanbieder heeft een zelf-inelkaar-geknutseld control-panel, waar die optie dus mogelijk is, maar de mappenstructuur blijft hetzelfde, en dat stinkt nogal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Shared hosting? Apache server? Heb je CLI-toegang?
Nog steedsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom is het nog steeds hetzelfde topic....
Dat is makkelijk, hoef je niet zo te zoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gefocusd op de musique..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja dat is zo... maar valt me een beetje tegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, hoef je niet zo te zoeken.
Over 'n half uurtje even eten en dan ben ik weg!quote:
aah.. okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Over 'n half uurtje even eten en dan ben ik weg!
Triangel!quote:
Hier is het droog.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het regent hier, en het gitaar.
Omdat waarom?quote:
Je voudrais un kilo de pêches.quote:
moet eerst een nieuwere versie downloaden.. dus moet eerst mijn maatje bellen die de administrator isquote:
Dan hoef je het 's avonds niet meer te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gaat iedereen 's middags slapen?
omdat kapot moequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gaat iedereen 's middags slapen?
Ik had msn verwijderd want hij was kapuut, opnieuw geïnstalleerd, kan ik niet inloggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet eerst een nieuwere versie downloaden.. dus moet eerst mijn maatje bellen die de administrator is
ik ga wel via web messenger...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had msn verwijderd want hij was kapuut, opnieuw geïnstalleerd, kan ik niet inloggeneen of andere fout..
I seequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
De piles onzin radio stats doen het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |