Schuren mag altijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef sharr het volgende:
Ik kan niet slapen, mag ik hier komen zeuren?
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?quote:
Je mist ook niets hoorquote:
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.quote:
Ik drink niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, dat Turkenvoer is baas na het zuipen.
3kwartier geleden at ik een broodje döner..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.
blijf wakker, vanavond kunnen we samen nog slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef sharr het volgende:
Ik voel dat ik moet gaan slapen door die TT. Poging twee.
Volgend uur Rockin in the free world..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dagoduck gooi je er nog wat Neil Young doorheen?
Woon in gelderland en geloof dat er hier in de stad tenminste 5 zaken zijn die het verkopen, maar het lijkt me gewoon niet zo lekker, liever een durum met sambal, ui, pepers, feta, knoflooksaus en VEEL vleesch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe diep in de provincie woon jij wel niet?
Gewoon een keer eten, ies lekker.quote:
Toska? Dat ken ik weer niet. Neem altijd Kapsalon of Dürüm Dönerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon shoarma of een toska met een overvloed aan knoflooksaus.
Hoe weet jij wie ik benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja smerikje altijd mattie DINSDAG JE BOY LIVE OP DE RADIO ONZIN
Shoarma met een plak kaas eroverheen gesmolten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon een keer eten, ies lekker.
[..]
Toska? Dat ken ik weer niet. Neem altijd Kapsalon of Dürüm Döner
Haha ja je hebt bij mij in de klas gezeten en ik wist gewoon dat je een Fokker was. Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Hoe weet jij wie ik ben![]()
O, en kap is met dat 'smeric'
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Shoarma met een plak kaas eroverheen gesmolten.
Ach ja, ik naai al dat Turkenvoer wel naar binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon in gelderland en geloof dat er hier in de stad tenminste 5 zaken zijn die het verkopen, maar het lijkt me gewoon niet zo lekker, liever een durum met sambal, ui, pepers, feta, knoflooksaus en VEEL vleesch!
Maar hoe weet je dat ik Eric ben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ja je hebt bij mij in de klas gezeten en ik wist gewoon dat je een Fokker was. Wat doe je nu eigenlijk?
Omdat ik pro ben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat ik Eric ben?
Wholla zeker gekky jij zemmelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai dit uur in totaal 17 platen.
Ja, dat weet ik nog. En je bent geen pro.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik pro ben.
BTW WEET JE NOG DAT IK EEN PRESENTATIE HEB GEGEVEN BIJ ENGELS OVER DIT NUMMER (THE RACING RATS VAN EDITORS)
Du boy Nitrouz is niet present.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla zeker gekky jij zemmel
MAG IK JE NU AANRAKEN?
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKERquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog. En je bent geen pro.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKER_!
Ik ga weg hier, alleen de gedachte dat jij op Fok! zit is al genoeg om weg te gaan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff ga je nu zitten haten? HATERS EN PRATER MAKEN ME ALLEEN MAAR STERKER_!
nakende fotoos?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb 1 van mijn fotows verkocht
¤ 75 euries
Je wist het al langer want je zei dat je me kendequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ik ga weg hier, alleen de gedachte dat jij op Fok! zit is al genoeg om weg te gaan...
Dan is t wel weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |