Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
yay das altijd goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
die gekleurde?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
quote:
Dat weet je dan vast zo te plannen dat ik niet in Nederland ben of kan zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik hier een BBQ meet mag houden dan nodig ik je wel uit hoor
Dat dus. Ik mis ALTIJD meetingsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:11 schreef Solique het volgende:
Weer een meeting gemist dus (as usual)
ben nog nooit naar een meeting geweestquote:
Ik ook niet. Mag nooit komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben nog nooit naar een meeting geweest
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeftquote:
In maart een keer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yay das altijd goed![]()
dus wanneer mogen we allleeeeemaaaal op de koffie komen
-----------------------
Whehehe @ TT
Ja, paars met stippels en bloemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gekleurde?ik had hele leukerdjes gezien maar ik heb zoveel al ...
[..]
____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal dat een reden hebben ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Heb ooit een keer DM en Symp mogen ontmoeten maar verder willen KSC'ers mij zover mogelijk uit hun buurt houden
Nee, ik zeg minor (onbelangrijk) detail om in OUD te mogen postenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeft![]()
..
Je mag wel komen, maar je vertrekt gewoon te laat!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mag nooit komen
Heb ooit een keer DM en Symp mogen ontmoeten maar verder willen KSC'ers mij zover mogelijk uit hun buurt houden
Je mag niet liegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mag nooit komen
Die zijn leuk!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, paars met stippels en bloemen
Ik zou niet weten wie de moeder is danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeft![]()
..
word drukke maand maart ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In maart een keer?![]()
[..]
Joh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zeg minor (onbelangrijk) detail om in OUD te mogen posten
Je hebt gelijk, jij was wel zo tof om mij uit te nodigenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel komen, maar je vertrekt gewoon te laat!
Paars met witte stippenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In maart een keer?![]()
[..]
Je bent echt zwanger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Deze smiley wordt trouwens wel een beetje genegeerd:
gek he tis net of ie moet poepen ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik denk ik leg het maar even voor je uitquote:
Hoor ik daar POEP?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gek he tis net of ie moet poepen ...
huh ?? , Wtf , heb ik iets gemist ?quote:
Ik gebruik die nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
exqeese me ?quote:
Wanneer moet jij bevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
En wat is daar dan mis mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Nee schatquote:
Proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van laptops met geintegreerde webcams?
Wieso?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Bij mij vloog het er de laatste dagen makkelijker uit dan dat gepersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gek he tis net of ie moet poepen ...
beetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Daar gaat het al fout vrees ik. Ik lees nooitquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Proberen kan altijd.
Wat is er dan mis?
ik heb geen besturingsprogramma voor dat dingquote:
jawoel !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Squeezequote:
Heul wel, poepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee schat. Het lijkt er niet eens op.
Ja HEEL veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
merk laptop en typequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ik heb geen besturingsprogramma voor dat ding
hij doet het prima als ik wil msnen enzo maar ik wil afhankelijk daarvan ook foto's maken e.d.
Weet je ook hoe die onder msn heet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ik heb geen besturingsprogramma voor dat ding
hij doet het prima als ik wil msnen enzo maar ik wil afhankelijk daarvan ook foto's maken e.d.
Dat is er zeker welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
merk laptop en type![]()
en daar zal vast wel een stukje software voor zijn
Dat weten vrouwen toch niet johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
merk laptop en typeen daar zal vast wel een stukje software voor zijn
hangt er maar net af wat je wilt squeeze >.<quote:
ja maar dat heb ik weggegooid denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
merk laptop en type![]()
en daar zal vast wel een stukje software voor zijn
Een poepende vrouw, wat bijzonderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Squeeze
En POEP
[..]
Heul wel, poepPOEP POEP POEP
ze kenne toch leze jonguhhquote:
en het modelletje (staat meestal onder op)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik weggegooid denk ik
toshiba sattelite
quote:
Er zijn vele types van wat jij net opnoemtquote:
* LovelyLady heeft opleiding systeembeheer gedaanquote:
Kom ST, gaan we synchroon poepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een poepende vrouw, wat bijzonder.
Dat weet jij allemaal heel goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, vrouwen mogen maar weinig van jou
Ik mocht ook al niet met lego spelen
Heeft niets met jou te maken hoor. Gewoon met vrouwen en techniekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft opleiding systeembeheer gedaan
* LovelyLady vindt het vervelend dat sommige haar zo laag inschatten
Maar hoe heet je webcam dan in msn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft opleiding systeembeheer gedaan
* LovelyLady vindt het vervelend dat sommige haar zo laag inschatten
BESTAAT NIET.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een poepende vrouw, wat bijzonder.
LEGOquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je nu iets niet MAG dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oi, waar blijf je nou op msn? HM?quote:
ik ben goed in figuur poepen!1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ST, gaan we synchroon poepen
Kom je met mijn lego spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel zo verstandig Trevquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij allemaal heel goed
Ik zou met een probleem eerder naar jou gaan dan naar stu
* Barretje80 weet heeeeeuuull wat meer van techniek dan jij!!quote:
dat kan ik nergens terug vinden in msn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe heet je webcam dan in msn?
Nee, je hebt gelijk, je doet alleen maar kleinerend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je nu iets niet MAG dan?
Ik ben namelijk heel technischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor. Gewoon met vrouwen en techniek
Waarom denk je dat? Hoeveel weet ik dan van techniekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 weet heeeeeuuull wat meer van techniek dan jij!!![]()
hoeveel lego wil je hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar denk dat ik me meestal wel zelf goed redquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel zo verstandig Trev
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben goed in figuur poepen!1
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben goed in figuur poepen!1
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, je doet alleen maar kleinerend.
[..]
Ik ben namelijk heel technisch
Bij mijn pappie en mammie staat er nog heel veel op zolderquote:
quote:
Ik kan ook best iets minder oppervlakkig zijn hoor, maar niet op het forumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar denk dat ik me meestal wel zelf goed red
ja ik hebt jou toegevoegd maar dr gebeurt nie veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, waar blijf je nou op msn? HM?
Extra->audio en video instellen en dan onderaan op volgende klikken, als het goed is kan je dan zien wat voor een cam je hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ik nergens terug vinden in msn?
Je houdt niet meer van me he?quote:
stu z'n forum alter-egoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan ook best iets minder oppervlakkig zijn hoor, maar niet op het forum![]()
wat is jouw dingie dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik hebt jou toegevoegd maar dr gebeurt nie veel
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van me he?
merciquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Onderin het lijstje de driver
http://driver-toshiba.blo(...)00d-drivers-for.html
pas maar op zo meteen poept ze er opquote:
Ik maak me nu ernstig zorgen. Mensen vinden me niet liefquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
merci
en terwijl die download ga ik Koen Meloen uit bed halen
dingie ? rofl ...quote:
POEP POEP POEPquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
pas maar op zo meteen poept ze er op
Just checkingquote:
Trollaccount.quote:
Nee, ik ben echt zo'n enorm hopeloos stereotype vrouwtjequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Chicony Camera Assistant Software
dat zou hem moeten zijn
Oh dearquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Just checkingDiep vanbinnen ben ik vet onzeker
![]()
Ja, dat is wel een beetje zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt zo'n enorm hopeloos stereotype vrouwtje![]()
Iek! Lampje in de auto stuk! Iek! IEK! HELP!
Dat zou wel eens kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Chicony Camera Assistant Software
dat zou hem moeten zijn
Had je die ene al gezien van damnyouautocorrect?quote:
NIET OP MIJN LEGOquote:
Maar daarom nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt zo'n enorm hopeloos stereotype vrouwtje![]()
Iek! Lampje in de auto stuk! Iek! IEK! HELP!
Oooh, dat is het. Leuke opmerkingquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear
Nee, dat zit wel goed hoor, tussen jou en mij![]()
Blijf maar hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zal ik nog even wow-en of zal ik een tukje doen of gewoon maar hier blijven?
Hier blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nee nee nee, zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je die ene al gezien van damnyouautocorrect?
POEP LEGOquote:
Ja, maar ik vind het zelf ook niet ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje zo![]()
Maar je bent daardoor niet minder leuk hoor
![]()
Hier blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
zo 1 met een drolletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, zien
[..]
POEP LEGO![]()
Mart mart, kun je geen poep smiley maken?
vet en onzekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Just checkingDiep vanbinnen ben ik vet onzeker
![]()
Ik wil dat misschien wel op m'n pc bovenquote:
quote:
quote:POEP LEGO![]()
oh ja is een fase... morgen is het weer wat andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo is het nu Koen meloen?
Ja, die ene met dat rode hoofd en dan een drolletjequote:
Zou ik even wat moeten rond vragen, misschien heb ik er nog wel eentje liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat misschien wel op m'n pc bovenIemand een versie voor mij?
![]()
in de usenet winkelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee. Ik doe alleen TUX en wintendos XPquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die ene met dat rode hoofd en dan een drolletje![]()
Maar dat was het gisteren ook alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja is een fase... morgen is het weer wat anders
Ik ben vet en onzeker inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vet en onzeker![]()
geloof er niets van en wrom werd ie al gepost ... voor ik klaar was ...
hee jeetje zeur eens niet zo johquote:
en met zelfspot kom je ook een eindquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vet en onzeker inderdaadHoe wist jij dat?
Maar ik doe gewoon alsof ik heel zeker ben, vaak kom ik dan een heel eind
Ik doe alleen maar een constatering van een feit en wil graag weten waaromquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hee jeetje zeur eens niet zo joh
Wil je dat doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou ik even wat moeten rond vragen, misschien heb ik er nog wel eentje liggen
Ik snap niet hoe die werkt en ben veels te bang voor ellende daarmeequote:
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen TUX en wintendos XP..
gewoon er door heen bluffen !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vet en onzeker inderdaadHoe wist jij dat?
Maar ik doe gewoon alsof ik heel zeker ben, vaak kom ik dan een heel eind
Ja, is meestal wel het bestequote:
denk dat je meer hebt aan een sloot extra geheugenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
Ik snap niet hoe die werkt en ben veels te bang voor ellende daarmee![]()
[..]
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7
Zag je hem, zag je hem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel het besteTenzij het echte vrienden zijn, dan niet
Ik heb ook alleen maar ouwe troep aan hardware staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
[..]
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7
nee dan moet je gelijk slaan !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel het besteTenzij het echte vrienden zijn, dan niet
Heb er hier wel eentje maar weet alleen niet hoe en wat met die is dus dat moet ik eerst nog even testenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
[..]
tja wat voor de 1 oud is is voor de ander nieuw ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar ouwe troep aan hardware staan... Dus ja
...
Ik weet er wel een beetje wat van hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
denk dat je meer hebt aan een sloot extra geheugen
harddisk space is meestal niet het probleem
autistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar een constatering van een feit en wil graag weten waarom
Groter? Wat moet je met al die ruimte johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet er wel een beetje wat van hoor!Ik heb al 4 GB geheugen, maar XP gebruikt dat volgens mij niet
En het is gewoon te oud voor de dingen die ik doe
En ik heb nu een 320GB hdd, maar wil wel wat groter.
Klopt alleen win xp 64 bit kan dat op een speciale manier, gewoon xp werkt maar tot 3 gbquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet er wel een beetje wat van hoor!Ik heb al 4 GB geheugen, maar XP gebruikt dat volgens mij niet
quote:
3.25 volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt alleen win xp 64 bit kan dat op een speciale manier, gewoon xp werkt maar tot 3 gb
Bestanden opzetten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groter? Wat moet je met al die ruimte joh
Omdat friezenquote:
Like what? Tenzij je films op je HD opslaat vraag ik me serieus af wat je met meer ruimte moetquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, zien
[..]
POEP LEGO![]()
als ik zeg: "Ziet u configureren of iets wat er op lijkt" zegtie nee.quote:
xp 32bits laat tot ongeveer 3,5 gb zien kan echter maar 3,2 gb adreserenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt alleen win xp 64 bit kan dat op een speciale manier, gewoon xp werkt maar tot 3 gb
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef babs1980 het volgende:
hoi - geen zin meer in werk en daarna ook nog sportschool... pff wat een bumper nog voor het weekend
Porno natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like what? Tenzij je films op je HD opslaat vraag ik me serieus af wat je met meer ruimte moet![]()
Werkzequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar nu eerst even wat afmaken voor werk.
Maar 64 had toch ook een max?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
xp 32bits laat tot ongeveer 3,5 gb zien kan echter maar 3,2 gb adreseren
64bits os en het probleem is weg![]()
![]()
Hey Babsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef babs1980 het volgende:
hoi - geen zin meer in werk en daarna ook nog sportschool... pff wat een bumper nog voor het weekend
Met films en series gaat het snel inderdaad dan. Een externe 2TB HD is tegenwoordig ook niet meer zo duur toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Porno natuurlijk
Nee, films en muziek en series inderdaad. Mijn schijf staat heel vaak bijna volMaar ik denk dat ik dat niet doe hoor en wat meer op de externe hdd zet
Porno opslaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groter? Wat moet je met al die ruimte joh
Ik heb een 64 bits Linuxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
xp 32bits laat tot ongeveer 3,5 gb zien kan echter maar 3,2 gb adreseren
64bits os en het probleem is weg![]()
![]()
ik heb 4tb en tis nog niet genoeg ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like what? Tenzij je films op je HD opslaat vraag ik me serieus af wat je met meer ruimte moet![]()
Ik heb een 1TB hdd, gekregen van mijn pappiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met films en series gaat het snel inderdaad dan. Een externe 2TB HD is tegenwoordig ook niet meer zo duur toch?
Ligt eraan wat je ermee doet. Ik heb maar 640GB (2x320) en heb ruimte zatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik heb 4tb en tis nog niet genoeg ...
dus tja
je kan nooit genoeg ruimte hebben
Ja, zonde om niet te gebruikenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een 1TB hdd, gekregen van mijn pappieAlleen die doet niet meer automounten onder Tux dus die gebruik ik te weinig eigenlijk uit luiheid...
Dus wat meer gebruiken weer
winequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een 64 bits LinuxAlleen is Wine te traag voor WoW dus moet ik wel Windows
En XP is het net niet, het is net te zwaar allemaal zo...
Ik heb nu 1x 500 GB, 1x250 gb en dan nog een externe schijf van 1 TBquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee doet. Ik heb maar 640GB (2x320) en heb ruimte zat
En heb je die ruimte ook echt nodig johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu 1x 500 GB, 1x250 gb en dan nog een externe schijf van 1 TB
Ik heb dus al een dual boot, maar als ik dat opnieuw wil doen moet ik alles back uppen, omdat Windows alles verneuktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wine![]()
maak dan idd een dual bootje en neem een windows 7 ultimate 64bitsvoor 21,75
Echt spannend is het ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap het niet meer...
Wijf dat ik er ben
Yup, binnen kort even de pc opnieuw instaleren en zo, maar ik heb die 700 gb zo volquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heb je die ruimte ook echt nodig joh
Pornoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, binnen kort even de pc opnieuw instaleren en zo, maar ik heb die 700 gb zo vol
naja de gemiddelde blue-ray is 40 gb ongeveer dus reken maar uit ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heb je die ruimte ook echt nodig joh
Is niet ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap het niet meer...
Wijf dat ik er ben
Hey RNquote:
Vol waarmee danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, binnen kort even de pc opnieuw instaleren en zo, maar ik heb die 700 gb zo vol
Dan gaat het wel heel snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
naja de gemiddelde blue-ray is 40 gb ongeveer dus reken maar uit ...
x10 = 400gb
dan gaat het schnell met de ruimte
nopequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dus al een dual boot, maar als ik dat opnieuw wil doen moet ik alles back uppen, omdat Windows alles verneukt
dammm, dan moet je dus nog evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef babs1980 het volgende:
Suikertaartje - oh gelukkig jij ook al niet, ik namelijk ook niet!![]()
Trevland - tot 17.30
En jij bent een kerel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat staat er bijna niet op, haal de 1 GB nog niet eens
RNquote:
hahaha, bedankt! Maar gelukkig is er nog altijd koffie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
dammm, dan moet je dus nog even
* Trevland geeft babs een knuffel
Yup, gewoon de goede sites weten te vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent een kerel?
Oh wacht:
Oh echtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope
dat hebben ze eindelijk gefixt in windows 7![]()
je zou zelfs als je wilt tux - xp -win7 kunnen draaien
deze al gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent een kerel?
Oh wacht:
Wijf dat je er bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef babs1980 het volgende:
Suikertaartje - oh gelukkig jij ook al niet, ik namelijk ook niet!![]()
Trevland - tot 17.30
Ehm nee, normaal kijk ik dit soort dingen nietquote:
je denkt toch niet dat ik 4tb in 2 partities heb he ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echtDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nee, dat wil ik niet, want zoveel ruimte heb ik niet, 3 partities schiet niet op
Wij weten ook wel wat er op die **** staatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 4tb in 2 partities heb he ...
das gewoon netjes 4x1tb en dan 1 voor **** 1 voor muziek 1voor Bluerays 1voor dvds xvids en andere meuk
HD Pornoquote:
Nou nou wat dan volgens jou ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij weten ook wel wat er op die **** staatdus doe geen moeite om het te verbergen en die meuk heb ik dus ook
![]()
![]()
nee staat zooi van mn dochtertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou, gewoon pornowat zou er anders moeten staan
Pure pornoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee staat zooi van mn dochtertje![]()
tenzij k3 en kabouter plop en dora en diego bij jou onder porno valt ...
Smoesjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
inderdeeed !quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Solique bedankt mijn webcam doet het weer![]()
Die hebben ook pornoquote:
nou, die Plop he...woest aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
op mijn pc zal je geen porno vinden mede om dat mijn dochter er ook achter zit van 5quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Smoesjesen nee daar staat ook niet je server map
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi, je zei er op komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
op mijn pc zal je geen porno vinden mede om dat mijn dochter er ook achter zit van 5![]()
op mn nas ... das een heel ander verhaal![]()
maar goed daar kom je niet zo maar op
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
ja daar krijg ik toch zo'n .....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die Plop he...woest aantrekkelijk![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
op mijn pc zal je geen porno vinden mede om dat mijn dochter er ook achter zit van 5![]()
op mn nas ... das een heel ander verhaal![]()
maar goed daar kom je niet zo maar op
Wat is het adres van de Lovelycam?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Webcamseksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Bob de Bouwer is meer mijn type.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die Plop he...woest aantrekkelijk![]()
ermquote:
quote:
MSN@live.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is het adres van de Lovelycam?.
KINKY !quote:
nee dan ben ik nog uit eten ...quote:
Dan is Fha er misschien nogquote:
Ik doe het liever in het echtquote:
Mag Fha niet meedoen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Fha er misschien nogDus dat kan niet
Even geen koffie meer.quote:
Reboten, is dat een nieuw soort boot?quote:
ik had het ook niet tegen jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dan ben ik nog uit eten ...
uurtje later? dan is J vast ook wel weer bovenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Fha er misschien nogDus dat kan niet
Neequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jou
[..]
uurtje later? dan is J vast ook wel weer boven
Is mij om het even, ben niet zo moeilijkquote:
het heeft allebei z'n charmequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reboten, is dat een nieuw soort boot?![]()
Jammer de bammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
Marijke wat is jou IP dan gluur ik ff mee
quote:
nou hoor ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jou
[..]
uurtje later? dan is J vast ook wel weer boven
Wat bied je voor een PM met het adres?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
Waarom vragen, je kan deze zo achterhalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
Ik weet jouw IPquote:
Nope, let er ook niet echt opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef babs1980 het volgende:
Iemand nog iets meegekregen van studentenprotesten op het Malieveld? (subtiel van onderwerp verandert)
neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef babs1980 het volgende:
Iemand nog iets meegekregen van studentenprotesten op het Malieveld? (subtiel van onderwerp verandert)
quote:
Dus, begin maar.quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
• If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
• If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
Dammm, waarom moet nu mijn laptop kaduk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
en nu weer terug naar de webcamseks
Is nu op de tv, wat een gedoe zeg, deze regeringquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef babs1980 het volgende:
heb geen webcam op werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
en nu weer terug naar de webcamseks
Nog even hooguit een maand of 11 volhouden, want ik zie dit kabinet echt niet 2012 halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is nu op de tv, wat een gedoe zeg, deze regeringIk heb er echt een hekel aan
Bis Later Marijke en veel plezierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, Fha ophalenEn ST, dan kom ik na de Lidl naar jou ja?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even hooguit een maand of 11 volhouden, want ik zie dit kabinet echt niet 2012 halen.
Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, Fha ophalenEn ST, dan kom ik na de Lidl naar jou ja?
Pwndquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mocht niet mee uit eten, jij mag niet kijken![]()
Keequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk als werkeloze nietsnut draag natuurlijk niets bij aan deze maatschappij en ik voorzie dan ook een hoop ellende
Ik probeer heel hard mezelf dan maar klaar te stomen voor gewoon werk, maar wat nou als dat misgaat?
Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld als de laatste weken door alle ontwikkelingen in onze politiek...
alles komt goed. Geert blaast dit vanzelf een keer op. En dan is het Roemer-time!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk als werkeloze nietsnut draag natuurlijk niets bij aan deze maatschappij en ik voorzie dan ook een hoop ellende
Ik probeer heel hard mezelf dan maar klaar te stomen voor gewoon werk, maar wat nou als dat misgaat?
Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld als de laatste weken door alle ontwikkelingen in onze politiek...
Veel hangt natuurlijk af van de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Ik hoop van harte dat links daarin een ruime meerderheid weet te behalen, want dan wordt het voor het kabinet erg moeilijk om het regeerakkoord volledig uit te voeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles komt goed. Geert blaast dit vanzelf een keer op. En dan is het Roemer-time!
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel hangt natuurlijk af van de verkiezingen voor de Eerste Kamer. Ik hoop van harte dat links daarin een ruime meerderheid weet te behalen, want dan wordt het voor het kabinet erg moeilijk om het regeerakkoord volledig uit te voeren.
Precies. Er komt ongetwijfeld een moment waarop de Partij Van Verdommenis het ergens niet mee eens is, en de gedoogsteun intrekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles komt goed. Geert blaast dit vanzelf een keer op. En dan is het Roemer-time!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |