Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
yay das altijd goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
die gekleurde?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
quote:
Dat weet je dan vast zo te plannen dat ik niet in Nederland ben of kan zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik hier een BBQ meet mag houden dan nodig ik je wel uit hoor
Dat dus. Ik mis ALTIJD meetingsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:11 schreef Solique het volgende:
Weer een meeting gemist dus (as usual)
ben nog nooit naar een meeting geweestquote:
Ik ook niet. Mag nooit komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben nog nooit naar een meeting geweest
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeftquote:
In maart een keer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yay das altijd goed![]()
dus wanneer mogen we allleeeeemaaaal op de koffie komen
-----------------------
Whehehe @ TT
Ja, paars met stippels en bloemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die gekleurde?ik had hele leukerdjes gezien maar ik heb zoveel al ...
[..]
____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal dat een reden hebben ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Heb ooit een keer DM en Symp mogen ontmoeten maar verder willen KSC'ers mij zover mogelijk uit hun buurt houden
Nee, ik zeg minor (onbelangrijk) detail om in OUD te mogen postenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeft![]()
..
Je mag wel komen, maar je vertrekt gewoon te laat!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mag nooit komen
Heb ooit een keer DM en Symp mogen ontmoeten maar verder willen KSC'ers mij zover mogelijk uit hun buurt houden
Je mag niet liegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mag nooit komen
Die zijn leuk!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, paars met stippels en bloemen
Ik zou niet weten wie de moeder is danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Mart een kleintje heeft![]()
..
word drukke maand maart ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In maart een keer?![]()
[..]
Joh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zeg minor (onbelangrijk) detail om in OUD te mogen posten
Je hebt gelijk, jij was wel zo tof om mij uit te nodigenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag wel komen, maar je vertrekt gewoon te laat!
Paars met witte stippenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In maart een keer?![]()
[..]
Je bent echt zwanger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Deze smiley wordt trouwens wel een beetje genegeerd:
gek he tis net of ie moet poepen ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik denk ik leg het maar even voor je uitquote:
Hoor ik daar POEP?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gek he tis net of ie moet poepen ...
huh ?? , Wtf , heb ik iets gemist ?quote:
Ik gebruik die nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
exqeese me ?quote:
Wanneer moet jij bevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
En wat is daar dan mis mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Nee schatquote:
Proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van laptops met geintegreerde webcams?
Wieso?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Bij mij vloog het er de laatste dagen makkelijker uit dan dat gepersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gek he tis net of ie moet poepen ...
beetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Daar gaat het al fout vrees ik. Ik lees nooitquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Proberen kan altijd.
Wat is er dan mis?
ik heb geen besturingsprogramma voor dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |