Dit is gewoon met wat vrienden bij iemand thuis. 5-6 man.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Bastard het volgende:
Wut LAN party's, doen ze dat nog tegenwoordig joh? En dan Quake3 en Doom spelen?
Ja lekker weekendquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:13 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat een dotjes!
Het is alweer bijna weekend!Wat gaat de tijd toch snel!!
Stil op de slowchat dan, de rest van de topics beginnen eindelijk te florerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:05 schreef Susi het volgende:
Het raakt hier tevens wel erg stil hier met al die langetijdgebanden.
Ja klopt t is wat stiller maar er word nu idd serieuzer gereageerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil op de slowchat dan, de rest van de topics beginnen eindelijk te floreren
Ja euuhhh weet ik veel. Zit alleen in de slowchat tegenwoordig, dus volg alle drama buiten dit topic niet.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja euuhhh weet ik veel. Zit alleen in de slowchat tegenwoordig, dus volg alle drama buiten dit topic niet.
Maar nu hun weg zijn, is het misschien nu wel weer eens leuk te gaan kijken en reageren in de andere topics
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja euuhhh weet ik veel. Zit alleen in de slowchat tegenwoordig, dus volg alle drama buiten dit topic niet.
Maar nu hun weg zijn, is het misschien nu wel weer eens leuk te gaan kijken en reageren in de andere topics
Van die lekkere AH donuts!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat zou ik nou eens nemen als lunch?
Boterham kaas.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat zou ik nou eens nemen als lunch?
Oh shiiiiiii.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Michielos het volgende:
zou ik niet doen DW, ik ben er nog
Nah, ik post neit echt veel meer op FOK eigenlijk dus doe vooral wat je wilquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh shiiiiiii.....![]()
Kruipt weer snel terug naar de slowchat...
Je bent alleen maar aan het pokerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, ik post neit echt veel meer op FOK eigenlijk dus doe vooral wat je wil
Een jaar ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Kroketvulling het volgende:
En Led en Flammie. Voor een jaar.
Die ''hier'' inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil op de slowchat dan, de rest van de topics beginnen eindelijk te floreren
Een echte vent zou nu... nou ja, laat maar, je weet het zelf inmiddels wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef Bastard het volgende:
Het is zacht weer buiten..
Wat nu lekker zou wezen, regenjas aan en over de hei lopen.. lekker
Met pijl en boog over de hei rennen onderwijl de haren van je lipgloss slaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een echte vent zou nu... nou ja, laat maar, je weet het zelf inmiddels wel.
Je weet het zelluf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef Bastard het volgende:
Met pijl en boog over de hei rennen onderwijl de haren van je lipgloss slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |