proest hahaha
Deze dame gaat eens ff douchen k heb net nog ff in bed gelegen want was vanmorgen erg vroeg uit bed voor mijn doen en wel om half 8.
Maar t slaapie werd me niet gegund heb een jonge buurman en die zat hardcore te draaien grrrrr ik haat die bonk muziek. En dan rent hij ook nog 10x de trap op en neer en niet normaal, nee bonk bonk bonk... Daarna kleindochter bij de achterbuurman (opa) aan t gillen opa opa.... hij poosje later kind naar school brengen hond aan het huilen als een wolf. En hij wil beweren dat die hond dat niet doet want de buren zeggen niks te horen, nee die zijn doof. Ik woon nl tussen de bejaarden.
In t verleden heb die man eens gezegt dat ik en mn man wel eens wat lawaai hebben, nou volgende keer zal ik hem zeggen kijk lekker naar jezelf. En de volgende keer ga ik er met mn mobiel heen en zal ik dat gehuil ff opnemen....Als hij en zn vrouw weg zijn huilt die hond net zolang tot ze terug zijn. Hij is ook altijd zn schuurtje aan het verbouwen en begint dood leuk smorgens om half acht met zn schuurmachiene te kloten.
Ik ga maar ff douchen nu ff wakker worden. En alle irritaties ff van me afspoelen archhhhhhhhhhhh buren k wil een hutje op de hei.