Maak je ook een filmpje van je eigen dansmoves?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik vind Vlinders wel een heel erg mooi nummer eigenlijk
Helemaal als je je bedenkt dat het uit Volendam komt
Ja, ook goeiemorgen op deze stralende, vrije dag.quote:
Euh neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Maak je ook een filmpje van je eigen dansmoves?
Neuh, voor mij ook niet. Een hele goeiemorgen voor die paar stervelingen die hier nog zijn te vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Bastard het volgende:
Ja die palingsound is niet voor iedereen weggelegd toch?
Oh spannend, nog maar 2 weken dan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef Kroketvulling het volgende:
26 februari!!En 29 juni weer terug.
Vrij zonnigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef Kroketvulling het volgende:
En hoe is het met jou op deze zonnige dag Bastard?
Een echt vent is aan het werk zn brood verdienenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef Kroketvulling het volgende:
Een echte vent zit ook met deze temperaturen buiten in een korte broek met een glas tapbier!
Wow, geniet ervan ! Heb je een vaststaand programma of maar een aantal dingen die je zeker gaat doen en verder maar kijken wat er op je pad komt en waar je zin in hebt ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef Kroketvulling het volgende:
26 februari!!En 29 juni weer terug.
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Bastard het volgende:
Een echt vent is aan het werk zn brood verdienen![]()
En wat is jou excuus?
Bedankt Susi! Ik ga de eerste drie maanden een vaststaand programma volgen, nl. iedere dag Koreaanse taalles volgen en andere lessen om de cultuur van Korea te leren kennen. Daarna heb ik nog 2,5 week over om zelf in te vullen. Misschien neem ik wel even de boot naar Japan, of blijf ik in Korea chillen. Ik zie nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Susi het volgende:
Wow, geniet ervan ! Heb je een vaststaand programma of maar een aantal dingen die je zeker gaat doen en verder maar kijken wat er op je pad komt en waar je zin in hebt ?
Oh ja ik wtzquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.![]()
Mijn excuus is dat ik geen vent ben, en dat ik bang ben dat mijn haar tegen mijn lipgloss aanwaait. Je weet toch?
Chillen in Korea, dat is nu niet iets wat je dagelijks hoortquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.![]()
Mijn excuus is dat ik geen vent ben, en dat ik bang ben dat mijn haar tegen mijn lipgloss aanwaait. Je weet toch?
[..]
Bedankt Susi! Ik ga de eerste drie maanden een vaststaand programma volgen, nl. iedere dag Koreaanse taalles volgen en andere lessen om de cultuur van Korea te leren kennen. Daarna heb ik nog 2,5 week over om zelf in te vullen. Misschien neem ik wel even de boot naar Japan, of blijf ik in Korea chillen. Ik zie nog wel.![]()
Iemand van jullie nog reisplannen voor komend jaar?
... en een vrouw neerknuppelen om d'r aan d'r haren mee naar m'n grot te slepen en eens goed uit te wonen ... mag ook al nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik wtz
Probleem hier is, er loopt weinig wild in de randstad rond dus dan maar next best thing -> Loonslaaf zijn.
2e helft van Mei 4 dagen toeren door de Vogezen (Frankrijk)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
<snip>
Lekker over de bergen met de motor. Het is prachtig daar. Geen hele stijle bergen, maar lange beklimmingen van een km of 8, dus je zal wel genietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
2e helft van Mei 4 dagen toeren door de Vogezen (Frankrijk) [ afbeelding ]
Verder nog geen plannen.
Eenden, konijnen en duiven te over in de randstad hoor! Ik zeg in elk geval geen nee tegen een sappige, krokante eenden of duivenborst, of een lekkere konijnenbout.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik wtz
Probleem hier is, er loopt weinig wild in de randstad rond dus dan maar next best thing -> Loonslaaf zijn.
Met wachttijd erbij ben ik wel 20 uur onderweg. Waar vlieg je dan naartoe? Of is het gewoon het vliegen zelf of zo? Helikopterritje? Parachutespringen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Chillen in Korea, dat is nu niet iets wat je dagelijks hoort![]()
Spannend hoor, nog maar twee weken en je bent onderweg. Hoe lang is het vliegen?
Reisplannen? Ja, 2 en half uur vliegen, verder niet
Nou, nou, het is me toch wat he, met die moderne tijden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef R0N1N het volgende:
... en een vrouw neerknuppelen om d'r aan d'r haren mee naar m'n grot te slepen en eens goed uit te wonen ... mag ook al niet
20 u vliegen, pfff, das een end. Maar ja, dan ben je wel aan de andere kant van de wereld, lijkt me wel een geweldige ervaringquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:22 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Eenden, konijnen en duiven te over in de randstad hoor! Ik zeg in elk geval geen nee tegen een sappige, krokante eenden of duivenborst, of een lekkere konijnenbout.
[..]
Met wachttijd erbij ben ik wel 20 uur onderweg. Waar vlieg je dan naartoe? Of is het gewoon het vliegen zelf of zo? Helikopterritje? Parachutespringen?
[..]
Nou, nou, het is me toch wat he, met die moderne tijden?
Doe dan maar rustig aan Mousy, als je nu niet zoveel pijn hebt, wil je het ook niet forceren he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef mousy31 het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Kroketvulling ik wens je alvast veel plezier met je reis en hoop dat alles goed mag gaan, t is nie niks ff naar de andere kant van de wereld.
Ik heb de typtyphus vandaag, kan niet meer normaal typen moet steeds verbeteren, grrrrr
Ik heb gelukkig op t moment niet zoveel pijn.
Gast! Kip? Jij hebt dus nog nooit je tanden mogen zetten in een lekker eendenborstje? Mmmmmm.....quote:
Dank je wel mousy, en wat Lavenderr zegt, doe rustig aan. Ga anders buiten een wandeling maken. Heb ik net gedaan, heerlijk weertje!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef mousy31 het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Kroketvulling ik wens je alvast veel plezier met je reis en hoop dat alles goed mag gaan, t is nie niks ff naar de andere kant van de wereld.
Ik heb de typtyphus vandaag, kan niet meer normaal typen moet steeds verbeteren, grrrrr
Ik heb gelukkig op t moment niet zoveel pijn.
Toe maar toe maar! Met een vriendengroep? En wanneer?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga naar Ibiza, lekker strand , zee, eten en drinken en luieren. Heerlijk. En met 2 en half uur ben ik er, nou ja, het wachten op Schiphol er niet bij gerekend natuurlijk.
En tarotkaarten moet je schuddenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef mousy31 het volgende:
Nee doe ik ook niet ben lekker muziekje aan het luisteren en wat aan het lezen en proberen niet te lang en te veel te typen.
edit: k ga zo ff samen met mn man de hondjes uitlaten, maar moet eerst ff op mn pakketje wachten van de post, heb tarot kaarten besteld en die zitten in een doos die niet door de brievenbus kan.
Eigelijk had k wel zin om te gaan fietsen maar het fietspad is behoorlijk hobbelig en dan krijg k weer klappen op mn armen, dus tja....
Zeg dat wel. Ik ga zo lekker eerder weg, op een terrasje een boek lezen, en daarna pizza eten. Hey, life is choice!quote:
Met een vriendin, eind mei, begin juni. Heerlijke temperatuur dan. Niet té heet nogquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:40 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Toe maar toe maar! Met een vriendengroep? En wanneer?
Bijzonder hoor ! Is het de eerste keer dat je erheen gaat ? En ga je ook tijdens die taallessen bijvoorbeeld in het weekend naar studenten of Koreaanse gezinnen ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bedankt Susi! Ik ga de eerste drie maanden een vaststaand programma volgen, nl. iedere dag Koreaanse taalles volgen en andere lessen om de cultuur van Korea te leren kennen. Daarna heb ik nog 2,5 week over om zelf in te vullen. Misschien neem ik wel even de boot naar Japan, of blijf ik in Korea chillen. Ik zie nog wel.![]()
Welk deck is het eigenlijk Mousy?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef mousy31 het volgende:
Jaaa mn kaartjes zijn dr ik ga wandelen. Zijn trouwens mooie kleine kaartjes die kan ik makkelijk schudden, k heb ook t meeste last van mn linker arm terwijl k rechts ben.
Nee, tweede keer. Ik blijf die hele tijd op de campus slapen, en deel mijn kamer met een echte Koreaanse student. Wie weet klikt dat goed, en word ik dan door haar wel meegenomen naar haar familie? Maar het is de bedoeling dat ik op de campus blijf gedurende die tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Susi het volgende:
Bijzonder hoor ! Is het de eerste keer dat je erheen gaat ? En ga je ook tijdens die taallessen bijvoorbeeld in het weekend naar studenten of Koreaanse gezinnen ?
Ik heb overigens geen reisplannen, mijn studieschuld terugverdienen. Ik heb al zat uitjes, dus dat komt allemaal wel goed.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:28 schreef mousy31 het volgende:
k Ben dr weer denk dat we zo'n 4km gesjauwd hebben, de hondjes lekker los in t bos mn kop is nu zo rood als een biet want het is toch wel wat fris, maar voel me wel voldaan.
Bastard denk dat je de link al gevonden heb in t tarot topic
Veel plezier, het is heerlijk weer, ik vermoed zomaar dat de eerste krokussen zullen gaan uitkomen aanstonds.. Lente piekt al aan de horizon en de winter begint af te nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:44 schreef mousy31 het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeeeeeeesmiddags
Vandaag weer lekker wandel weer, ga straks weer met mn man en de hondjes t bos in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |