Maak je ook een filmpje van je eigen dansmoves?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik vind Vlinders wel een heel erg mooi nummer eigenlijk
Helemaal als je je bedenkt dat het uit Volendam komt
Ja, ook goeiemorgen op deze stralende, vrije dag.quote:
Euh neequote:Op maandag 7 februari 2011 13:31 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Maak je ook een filmpje van je eigen dansmoves?
Neuh, voor mij ook niet. Een hele goeiemorgen voor die paar stervelingen die hier nog zijn te vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:08 schreef Bastard het volgende:
Ja die palingsound is niet voor iedereen weggelegd toch?
Oh spannend, nog maar 2 weken dan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef Kroketvulling het volgende:
26 februari!!En 29 juni weer terug.
Vrij zonnigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:01 schreef Kroketvulling het volgende:
En hoe is het met jou op deze zonnige dag Bastard?
Een echt vent is aan het werk zn brood verdienenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:25 schreef Kroketvulling het volgende:
Een echte vent zit ook met deze temperaturen buiten in een korte broek met een glas tapbier!
Wow, geniet ervan ! Heb je een vaststaand programma of maar een aantal dingen die je zeker gaat doen en verder maar kijken wat er op je pad komt en waar je zin in hebt ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:32 schreef Kroketvulling het volgende:
26 februari!!En 29 juni weer terug.
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Bastard het volgende:
Een echt vent is aan het werk zn brood verdienen![]()
En wat is jou excuus?
Bedankt Susi! Ik ga de eerste drie maanden een vaststaand programma volgen, nl. iedere dag Koreaanse taalles volgen en andere lessen om de cultuur van Korea te leren kennen. Daarna heb ik nog 2,5 week over om zelf in te vullen. Misschien neem ik wel even de boot naar Japan, of blijf ik in Korea chillen. Ik zie nog wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:28 schreef Susi het volgende:
Wow, geniet ervan ! Heb je een vaststaand programma of maar een aantal dingen die je zeker gaat doen en verder maar kijken wat er op je pad komt en waar je zin in hebt ?
Oh ja ik wtzquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.![]()
Mijn excuus is dat ik geen vent ben, en dat ik bang ben dat mijn haar tegen mijn lipgloss aanwaait. Je weet toch?
Chillen in Korea, dat is nu niet iets wat je dagelijks hoortquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Een echte vent laat zich niet gebruiken als loonslaaf, maar gaat met speer en berenvel en al op jacht naar rondlopend wild om zo in het onderhoud van zijn gezin te voorzien.![]()
Mijn excuus is dat ik geen vent ben, en dat ik bang ben dat mijn haar tegen mijn lipgloss aanwaait. Je weet toch?
[..]
Bedankt Susi! Ik ga de eerste drie maanden een vaststaand programma volgen, nl. iedere dag Koreaanse taalles volgen en andere lessen om de cultuur van Korea te leren kennen. Daarna heb ik nog 2,5 week over om zelf in te vullen. Misschien neem ik wel even de boot naar Japan, of blijf ik in Korea chillen. Ik zie nog wel.![]()
Iemand van jullie nog reisplannen voor komend jaar?
... en een vrouw neerknuppelen om d'r aan d'r haren mee naar m'n grot te slepen en eens goed uit te wonen ... mag ook al nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik wtz
Probleem hier is, er loopt weinig wild in de randstad rond dus dan maar next best thing -> Loonslaaf zijn.
2e helft van Mei 4 dagen toeren door de Vogezen (Frankrijk)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Kroketvulling het volgende:
<snip>
Iemand van jullie nog reisplannen voor komend jaar?
Lekker over de bergen met de motor. Het is prachtig daar. Geen hele stijle bergen, maar lange beklimmingen van een km of 8, dus je zal wel genietenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
2e helft van Mei 4 dagen toeren door de Vogezen (Frankrijk) [ afbeelding ]
Verder nog geen plannen.
Eenden, konijnen en duiven te over in de randstad hoor! Ik zeg in elk geval geen nee tegen een sappige, krokante eenden of duivenborst, of een lekkere konijnenbout.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ja ik wtz
Probleem hier is, er loopt weinig wild in de randstad rond dus dan maar next best thing -> Loonslaaf zijn.
Met wachttijd erbij ben ik wel 20 uur onderweg. Waar vlieg je dan naartoe? Of is het gewoon het vliegen zelf of zo? Helikopterritje? Parachutespringen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Chillen in Korea, dat is nu niet iets wat je dagelijks hoort![]()
Spannend hoor, nog maar twee weken en je bent onderweg. Hoe lang is het vliegen?
Reisplannen? Ja, 2 en half uur vliegen, verder niet
Nou, nou, het is me toch wat he, met die moderne tijden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:21 schreef R0N1N het volgende:
... en een vrouw neerknuppelen om d'r aan d'r haren mee naar m'n grot te slepen en eens goed uit te wonen ... mag ook al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |