Doe toch niet zo stoer met je lul-cliche's. Je praat zelf terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Klopt maar als zo'n mafkees tegen je begint te praten...snap sowieso niet waarom mensen met me gaan praten, ik ben aan het trainen en heb geen trek in mooie verhalen en discussies.
Klopt, kan beter alleen 'mooi man' terug zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Doe toch niet zo stoer met je lul-cliche's. Je praat zelf terug.
Mocht je het nog niet doorhebben: zo hou je een gesprek of discussie in stand.
Ik socialize ook wel 'n beetje in de sportschool hoor. U MAD?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:54 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Die mensen zijn stront vervelend en moeten ze weren. Ik praat alleen met lui die ook keihard trainen, of wanneer we elkaar helpen met spotten.
@ukga: vet shirt, ga even kijken!
nee, wel als je dat doet terwijl je een apart bezit houdt alsof het een bank is waarop je zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik socialize ook wel 'n beetje in de sportschool hoor. U MAD?
Ik ook, en ken m;n grenzen er in zegmaar. Vaak komen mensen als ze willen praten vanzelf wel naar je toe, dat merk je snel genoeg. Ik vind het wel leuk altijd en je kan er ook best veel van leren. Wat o.a. in de OP staat. Moet wel zeggen dat mensen die tegen je gaan praten, waarover dan ook als je aan het trainen bent de pleuris mogen krijgen. Het mag alleen als blijkt dat bij het bankdrukken aan de ene kant perongeluk meer gewicht zitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik socialize ook wel 'n beetje in de sportschool hoor. U MAD?
Gewoon caffeine capsules of poeder halen, veel goedkoper. In al die pre-workout producten is caffeine het enige actieve ingredient. Evt. mixen met dextrose. Pre-workouts zijn zwaar overrated...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef ukga het volgende:
Ja ik heb hiervoor supercharge gebruikt. je bent wel wat opgepepter, maar naar mijn idee kun je net zo goed 2 redbull opdrinken
Cutler traint 2x per dag. Zo'n 4 uur in totaal...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Jay Cutler traint ook gewoon 6x per week 'n uur.
MrJ uit dit topic draait ook wedstrijden en trainde volgens mij ook 4-5x per week.
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Cutler traint 2x per dag. Zo'n 4 uur in totaal...
edit: oeps dubbel
Ok post dan een filmpje.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef 16meter het volgende:
Heeft hij zo een beetje in elk interview gezegd. Sinds wanneer is hij ermee gestopt? Bron?
Zal vanmiddag even kijken of ik zo'n filmpje terug kan vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ok post dan een filmpje.
Edit:
En als ie zo in de media verkondigd dat ie 2x per dag 4 uur in totaal traint, vraag ik mij af waarom op z'n site 1 workout per day staat:
http://www.jaycutler.com/archives.php (zie 9-2010 en 8-2010, verder niet gekeken nog)
Zou die zichzelf in de media tegenspreken.
eten, eten , eten en gas gevenquote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef MrNiles het volgende:
ben al een tijdje te vinden in de sportschool
meer om lekker bezig te zijn..maar nu wil ik wel eens serieus aan de bak
ben misschien al iets te oud (32) om nu pas serieus te beginnen
maar hoe kan ik het beste beginnen?
je leest zoveel verschillende verhalen
wat ik zelf zou willen is, om te beginnen dat ik meer kracht krijg
maar hoelang moet ik zoiets trainen (totdat ik zelf tevreden ben?)
of is het beter een wisselschema aan te houden?
Kan iemand me goede beginnerstips geven, vooral mbt eten
ben 1m80 en weeg rond de 80kg, helaas is dit meer vet dan spier :-(
daar moet dus verandering in komen
quote:eten, eten , eten en gas geven
er valt wel meer te lezen wat niet kloptquote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef MrNiles het volgende:
[..]
las net ergens dat voor krachttraining 2x in de week trainen voldoende zou kunnen zijn
Is dat niet te weinig?
Sowieso ga je dan je benen bij borst of rug doen...lijkt mij niet verstandig
maar eten...? wat eten? en wanneer? is er ergens een goed eetschema/tips te vinden?
Ten eerste: je bent nooit te oud om (serieus) te beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef MrNiles het volgende:
ben al een tijdje te vinden in de sportschool
meer om lekker bezig te zijn..maar nu wil ik wel eens serieus aan de bak
ben misschien al iets te oud (32) om nu pas serieus te beginnen
maar hoe kan ik het beste beginnen?
je leest zoveel verschillende verhalen
wat ik zelf zou willen is, om te beginnen dat ik meer kracht krijg
maar hoelang moet ik zoiets trainen (totdat ik zelf tevreden ben?)
of is het beter een wisselschema aan te houden?
Kan iemand me goede beginnerstips geven, vooral mbt eten
ben 1m80 en weeg rond de 80kg, helaas is dit meer vet dan spier :-(
daar moet dus verandering in komen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef MrNiles het volgende:
[..]
las net ergens dat voor krachttraining 2x in de week trainen voldoende zou kunnen zijn
Is dat niet te weinig?
Sowieso ga je dan je benen bij borst of rug doen...lijkt mij niet verstandig
maar eten...? wat eten? en wanneer? is er ergens een goed eetschema/tips te vinden?
http://forum.bodynet.nl/quote:Op maandag 7 februari 2011 13:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
Zitten veel van dit topic (waarschijnlijk) ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |