abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91779031
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bijhouden wat je hebt,ja
Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
pi_91781014
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
Dat jay cutler niet altijd maar 1 uurtje per dag heeft getraind om zover te komen, nu hij eenmaal aan de top is, heeft hij schijnbaar maar aan 1 uurtje genoeg om hem daar te houden, erg uitzonderlijk of erg bescheiden
pi_91781501
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat jay cutler niet altijd maar 1 uurtje per dag heeft getraind om zover te komen, nu hij eenmaal aan de top is, heeft hij schijnbaar maar aan 1 uurtje genoeg om hem daar te houden, erg uitzonderlijk of erg bescheiden
Volgens mij heb jij een vertekend beeld van hoe wedstrijdatleten trainen.
Wedstrijdatleten (en dan ga ik nu spreken over degenen op hoog niveau), trainen niet heel veel anders dan iemand die geen wedstrijden draait. Het verschil is dat wedstrijdatleten doorgaans relatief grote hoeveelheden AAS gebruiken, en nog een belangrijk verschil, heel veel rust hebben.

More is less, je kan wel meer uren in de sportschool rondbrengen, maar dit zal je geen extra spiergroei opleveren, dit zal eerder nadelig werken en overtraining wordt dan heel reeel.

En Jay Cutler doet nu niet slechts onderhouden, Jay Cutler doet nog steeds bij iedere training z'n opperste best om z'n status als Mr. O weer veilig te kunnen stellen bij de aankomende O.
pi_91822932
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef Diabox het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een vertekend beeld van hoe wedstrijdatleten trainen.
Wedstrijdatleten (en dan ga ik nu spreken over degenen op hoog niveau), trainen niet heel veel anders dan iemand die geen wedstrijden draait. Het verschil is dat wedstrijdatleten doorgaans relatief grote hoeveelheden AAS gebruiken, en nog een belangrijk verschil, heel veel rust hebben.

More is less, je kan wel meer uren in de sportschool rondbrengen, maar dit zal je geen extra spiergroei opleveren, dit zal eerder nadelig werken en overtraining wordt dan heel reeel.

En Jay Cutler doet nu niet slechts onderhouden, Jay Cutler doet nog steeds bij iedere training z'n opperste best om z'n status als Mr. O weer veilig te kunnen stellen bij de aankomende O.
klopt wel,maar er zijn ook genoeg amateurs met AAS, ook van die gekken die hun gezondheid op het spel zetten,omdat ze denken "hoe meer, hoe beter"
alleen maar op er breed uit te zien en dat vind ik erg triest.
pi_91823673
Ja, er zijn genoeg recreatieve gebruikers die AAS gebruikers, mits kundig gedaan is dat ook in mijn ogen geen probleem overigens.

Nu moet ik wel toegeven dat het merendeel niet weet waar ze mee bezig zijn en vaak blind advies opvolgen van anderen, wat niet altijd goed is.
pi_91858644
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt wel,maar er zijn ook genoeg amateurs met AAS, ook van die gekken die hun gezondheid op het spel zetten
Hahahahahahahahahahaha

Sorry, ik pieste even in mijn broek.

Anabolen zijn gemaakt voor amateurs. Mensen met bijvoorbeeld een spierziekte (of bv honden met heupdysplasie) kunnen er veel aan hebben.

Daarbij zijn er veel oudere mannen die opleven aan een kuurtje test, aangezien mannen op leeftijd vaak het testosterongehalte hebben van een meisje van 12, en daar veel ongemak mee komt.

Niet alles is zo zwart wit als je zou willen.
pi_91858740
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahaha

Sorry, ik pieste even in mijn broek.

Anabolen zijn gemaakt voor amateurs. Mensen met bijvoorbeeld een spierziekte (of bv honden met heupdysplasie) kunnen er veel aan hebben.

Daarbij zijn er veel oudere mannen die opleven aan een kuurtje test, aangezien mannen op leeftijd vaak het testosterongehalte hebben van een meisje van 12, en daar veel ongemak mee komt.

Niet alles is zo zwart wit als je zou willen.
oke van die gekken, die zich niet aan de doses houden.
pi_91858925
Daar zijn er ook genoeg van.

Maar er zijn ook veel mensen die zich volproppen met junkfood, gewoon omdat ze geen zelfbeheersing hebben.
Ouders die eruit zien alsof ze nooit 40 jaar zullen worden, en wel moddervette kindjes op de wereld hebben gezet, die zich alsnog blijven volvreten wegens gebrek aan zelfbeheersing.

Wat is je punt?
pi_91859400
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Daar zijn er ook genoeg van.

Maar er zijn ook veel mensen die zich volproppen met junkfood, gewoon omdat ze geen zelfbeheersing hebben.
Ouders die eruit zien alsof ze nooit 40 jaar zullen worden, en wel moddervette kindjes op de wereld hebben gezet, die zich alsnog blijven volvreten wegens gebrek aan zelfbeheersing.

Wat is je punt?
dat veel mensen het gevaar onderschatten,vooral de mentale impact, vind de vergelijking trouwens mank gaan.
pi_91859593
Dat zijn mensen die er ook geen moeite voor doen om zich ergens in te verdiepen, die heb je op ieder vlak. Dat maakt het anabool opzich nog niet gevaarlijk, integendeel.

Na een halve kg zout kijk je ook niet zo fris meer uit je ogen. Toch is zout opzich niet gevaarlijk (al krijgen we er veel te veel van binnen). Hetzelfde principe in mijn ogen.
pi_91891451
Ik heb ook nog nooit gehoord van eiwitvergiftiging.
Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik naar ammonia begon te ruiken, tijdens de trainig.
Maar dan zit ik volgens mij gewoon eiwitten te verbranden.
Na het innemen van was koolhydraten was dat toen weer opgelost

edit, we zijn al een pagina verder, ik dacht dat ik op iets recents doorging
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:11 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91891835
Ach eiwitten zijn sowieso al overrated :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:18:50 #73
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91945704
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehoord van eiwitvergiftiging.
Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik naar ammonia begon te ruiken, tijdens de trainig.
Maar dan zit ik volgens mij gewoon eiwitten te verbranden.
Na het innemen van was koolhydraten was dat toen weer opgelost

edit, we zijn al een pagina verder, ik dacht dat ik op iets recents doorging
Heb dat ook wel gehad ja. Als je dan lekker wat gezweet hebt, moet je een dag later eens aan je shirt ruiken. Dat hou je niet voor mogelijk :D
J. <3
pi_91946488
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Heb dat ook wel gehad ja. Als je dan lekker wat gezweet hebt, moet je een dag later eens aan je shirt ruiken. Dat hou je niet voor mogelijk :D
Ja fuuuark echt 'n sterke lucht is dat haha.
pi_91958124
is incline bench press zwaarder dan normaal bp?
bp doe ik 50kg, zal ik beginnen met 40kg incline?
pi_91959215
nog een vraagje :o
bij shoulder press op een Technogym apparaat zit je schuin.
die van ons is nog schuiner.

ik zet daarom mijn bench bij shoulder press met losse gewichten ook in een hoek.
maar is dit wel goed?

volgens scooby moet je in een rechte lijn zitten
pi_91960956
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef fespo het volgende:
nog een vraagje :o
bij shoulder press op een Technogym apparaat zit je schuin.
die van ons is nog schuiner.
[ afbeelding ]

ik zet daarom mijn bench bij shoulder press met losse gewichten ook in een hoek.
maar is dit wel goed?

volgens scooby moet je in een rechte lijn zitten
ik deed het ook altijd rechtop, op het squat rek.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:20:54 #78
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91972012
Pak gewoon losse gewichten inderdaad ipv een machine, train je de omliggende kleinere spieren ook nog eens een stuk beter

Doe hem staand en je pakt hem echt helemaal compleet, niks bouwt betere schouders dan dat
Luck is for losers
pi_91972531
Gewoon lekker met de stang military press doen.
pi_92001416
Na een serieuse cut met erg deftige voeding, mezelf beloond met een nieuw suplement. Mitotropin.
Lekker heftig spul voor zon klein opdondertje zoals mij :P
pi_92003953
Ik zit nog zwaar te bulken tot april, kijken of ik de 105kg red voordat ik ga cutten (grote kans van wel :P)
pi_92013372
Hahaha doorbulken tot april is geen optie voor mij :P
Netjes, 105! Op hoeveel% ongeveer dan?
pi_92023046
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Hahaha doorbulken tot april is geen optie voor mij :P
Netjes, 105! Op hoeveel% ongeveer dan?
12-13%
pi_92029996
En dan heb je het over zwaar bulken? Ik had wel wat hoger verwacht. Netjes!!!
pi_92034148
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 07:48 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
En dan heb je het over zwaar bulken? Ik had wel wat hoger verwacht. Netjes!!!
Heb een lange tijd heel matig gebulkt i.v.m. roa kuur, pas sinds enkele weken weer volgas bulken. En als je het netjes doet blijft je BF% in bedwang.
  zondag 30 januari 2011 @ 01:15:30 #86
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_92063773
hier mannen... nog een goede workout vid:

http://wimp.com/bestworkout/
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  zondag 30 januari 2011 @ 01:32:25 #87
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_92064194
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 01:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hier mannen... nog een goede workout vid:

http://wimp.com/bestworkout/
ik vind deze wel goed

pi_92216861
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Na een serieuse cut met erg deftige voeding, mezelf beloond met een nieuw suplement. Mitotropin.
Ik ken het niet maar Gaspari is wel absoluut mijn favoriete merk qua supps.
pi_92218114
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Mito is toch juist iets wat je in de cut gebruikt, niet voor na je cut? :?
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:33:34 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92219346
quote:
TM: Let's switch to diet: you don't buy into the notion that a bodybuilder or strength training athlete requires a lot of extra protein?

JF: I've tried it a million times over, both on myself and my clients, and I have never seen any benefit to consuming more than a gram of protein per pound of bodyweight a day.

Recently, a lot of people have been writing about the study that showed little to no benefit in consuming more than 20 grams of protein at one feeding. Following these guidelines would put most people at around a high of 180 grams or so per day, assuming they had thirty grams in six meals. This is about what I have been recommending to my clients for quite a while now. The highest I would ever go would be one gram per pound in some kind of extreme low carb phase.

TM: But in the bodybuilder's list of priorities, a high protein diet ranks somewhere between squats and proper peri-workout nutrition. So if not protein, what should a hard-gaining lifter focus on?

JF: It's always going to come down to total calories, and for skinny guys carbs are more important than protein. The majority of my athletes live on carbs and they always grow. Now I know someone will argue that that's due to the fact that most of them are 16-22 years of age and their Testosterone levels are naturally high. Fine, point taken. But then I would argue that if that's the case and you're older than that, what you really need is more Testosterone, not more protein.
I love this man!

http://www.t-nation.com/f(...)unch_jason_ferruggia
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')