abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91774021
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je lever breekt de eiwitten af, als je teveel eiwitten eet kan je lever het niet meer aan.
Dan alsnog is het afhankelijk van het soort eiwitten, en de hoeveelheid vocht die je tot je neemt. Zonder vocht kan het lichaam niets afbreken.
  zondag 23 januari 2011 @ 22:20:55 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91774843
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Diabox het volgende:

[..]

Nee ik trek conclusies omdat ik honderden mensen ken die hoog in eiwit inname zitten en die nergens last van hebben, dus ja dan concludeer ik dat het aan jou ligt. Of had je 750gr eiwit oid. op?
kan je dat ook wetenschappelijk onderbouwen dat je die 350 gr nodig hebt?
pi_91775129
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je dat ook wetenschappelijk onderbouwen dat je die 350 gr nodig hebt?
Kan je het wetenschappelijk onderbouwen dat ik minder nodig heb? En dan gelieve met een onderzoek komen waar de groep waar ze het op uitvoerden geen 'atleten' waren, maar 100+ kg bodybuilders. Ik groei er nu eenmaal beter op, denk ook maar niet dat al die wedstrijdatleten voor de lulz zo hoog in eiwitten zitten.

En hoe merkte je overigens dat je eiwitvergiftiging had? Welke klachten had je? Hoe veel eiwitten nam je per dag en heb je ook bloedwaarden toevallig?

[ Bericht 9% gewijzigd door Diabox op 23-01-2011 22:29:18 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 22:36:55 #54
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91776107
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Diabox het volgende:

[..]

Kan je het wetenschappelijk onderbouwen dat ik minder nodig heb? En dan gelieve met een onderzoek komen waar de groep waar ze het op uitvoerden geen 'atleten' waren, maar 100+ kg bodybuilders. Ik groei er nu eenmaal beter op, denk ook maar niet dat al die wedstrijdatleten voor de lulz zo hoog in eiwitten zitten.

En hoe merkte je overigens dat je eiwitvergiftiging had? Welke klachten had je? Hoe veel eiwitten nam je per dag en heb je ook bloedwaarden toevallig?
Het is door de huisarts vastgesteld dat ik het had, verder redeneer je nu terug en moet ik nu onderbouwen dat je minder nodig hebt?
je bent zelf geen wedstrijdatleet, dus daarop de vergelijking trekken,lijkt mij niet zinvol
http://www.bodybuilding.nl/voeding/eiwitten.htm
hier komen ze op 1.8 gr per kilo lichaamsgewicht uit.
pi_91776345
Dat ik geen wedstrijden draai betekent niet dat voor mij andere dingen gelden dan voor iemand die wel wedstrijden draait.

En nogmaals, welke klachten had je? En heb je toevallig de bloedwaarden van toen genoteerd?
En hoe heeft je dokter dit vastgesteld?

En dat is geen wetenschappelijke bron natuurlijk.

Edit:
Vind die site overigens best grappig, in het kopstukje zeggen ze 30-35% van je voeding moet uit eiwitten bestaan, en vervolgens zeggen ze 1.8 x je lichaamsgewicht. Toevallig als ik de 35% neem van de 4000kcal die ik per dag neem kom ik uit op 350gr eiwit hehe.

[ Bericht 30% gewijzigd door Diabox op 23-01-2011 22:47:05 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 23:11:43 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91778268
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Diabox het volgende:
Dat ik geen wedstrijden draai betekent niet dat voor mij andere dingen gelden dan voor iemand die wel wedstrijden draait.

En nogmaals, welke klachten had je? En heb je toevallig de bloedwaarden van toen genoteerd?
En hoe heeft je dokter dit vastgesteld?

En dat is geen wetenschappelijke bron natuurlijk.

Edit:
Vind die site overigens best grappig, in het kopstukje zeggen ze 30-35% van je voeding moet uit eiwitten bestaan, en vervolgens zeggen ze 1.8 x je lichaamsgewicht. Toevallig als ik de 35% neem van de 4000kcal die ik per dag neem kom ik uit op 350gr eiwit hehe.
je traint net zoveel als wedtrijdatleten?
350/1.8= 194, dus zoveel kilo weeg je ook?
pi_91778535
Jij denkt dat wedstrijdatleten uren extra in de sportschool rondhangen?

En nee.
  zondag 23 januari 2011 @ 23:17:16 #58
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91778583
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Diabox het volgende:
Jij denkt dat wedstrijdatleten uren extra in de sportschool rondhangen?

En nee.
jazeker
pi_91778614
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jazeker
Dat klopt niet. Jay Cutler traint ook gewoon 6x per week 'n uur.

MrJ uit dit topic draait ook wedstrijden en trainde volgens mij ook 4-5x per week.
  zondag 23 januari 2011 @ 23:25:25 #60
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91778983
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef Diabox het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Jay Cutler traint ook gewoon 6x per week 'n uur.

MrJ uit dit topic draait ook wedstrijden en trainde volgens mij ook 4-5x per week.
bijhouden wat je hebt,ja
pi_91779031
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bijhouden wat je hebt,ja
Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
pi_91781014
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt?
Dat jay cutler niet altijd maar 1 uurtje per dag heeft getraind om zover te komen, nu hij eenmaal aan de top is, heeft hij schijnbaar maar aan 1 uurtje genoeg om hem daar te houden, erg uitzonderlijk of erg bescheiden
pi_91781501
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat jay cutler niet altijd maar 1 uurtje per dag heeft getraind om zover te komen, nu hij eenmaal aan de top is, heeft hij schijnbaar maar aan 1 uurtje genoeg om hem daar te houden, erg uitzonderlijk of erg bescheiden
Volgens mij heb jij een vertekend beeld van hoe wedstrijdatleten trainen.
Wedstrijdatleten (en dan ga ik nu spreken over degenen op hoog niveau), trainen niet heel veel anders dan iemand die geen wedstrijden draait. Het verschil is dat wedstrijdatleten doorgaans relatief grote hoeveelheden AAS gebruiken, en nog een belangrijk verschil, heel veel rust hebben.

More is less, je kan wel meer uren in de sportschool rondbrengen, maar dit zal je geen extra spiergroei opleveren, dit zal eerder nadelig werken en overtraining wordt dan heel reeel.

En Jay Cutler doet nu niet slechts onderhouden, Jay Cutler doet nog steeds bij iedere training z'n opperste best om z'n status als Mr. O weer veilig te kunnen stellen bij de aankomende O.
pi_91822932
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef Diabox het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een vertekend beeld van hoe wedstrijdatleten trainen.
Wedstrijdatleten (en dan ga ik nu spreken over degenen op hoog niveau), trainen niet heel veel anders dan iemand die geen wedstrijden draait. Het verschil is dat wedstrijdatleten doorgaans relatief grote hoeveelheden AAS gebruiken, en nog een belangrijk verschil, heel veel rust hebben.

More is less, je kan wel meer uren in de sportschool rondbrengen, maar dit zal je geen extra spiergroei opleveren, dit zal eerder nadelig werken en overtraining wordt dan heel reeel.

En Jay Cutler doet nu niet slechts onderhouden, Jay Cutler doet nog steeds bij iedere training z'n opperste best om z'n status als Mr. O weer veilig te kunnen stellen bij de aankomende O.
klopt wel,maar er zijn ook genoeg amateurs met AAS, ook van die gekken die hun gezondheid op het spel zetten,omdat ze denken "hoe meer, hoe beter"
alleen maar op er breed uit te zien en dat vind ik erg triest.
pi_91823673
Ja, er zijn genoeg recreatieve gebruikers die AAS gebruikers, mits kundig gedaan is dat ook in mijn ogen geen probleem overigens.

Nu moet ik wel toegeven dat het merendeel niet weet waar ze mee bezig zijn en vaak blind advies opvolgen van anderen, wat niet altijd goed is.
pi_91858644
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

klopt wel,maar er zijn ook genoeg amateurs met AAS, ook van die gekken die hun gezondheid op het spel zetten
Hahahahahahahahahahaha

Sorry, ik pieste even in mijn broek.

Anabolen zijn gemaakt voor amateurs. Mensen met bijvoorbeeld een spierziekte (of bv honden met heupdysplasie) kunnen er veel aan hebben.

Daarbij zijn er veel oudere mannen die opleven aan een kuurtje test, aangezien mannen op leeftijd vaak het testosterongehalte hebben van een meisje van 12, en daar veel ongemak mee komt.

Niet alles is zo zwart wit als je zou willen.
pi_91858740
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahaha

Sorry, ik pieste even in mijn broek.

Anabolen zijn gemaakt voor amateurs. Mensen met bijvoorbeeld een spierziekte (of bv honden met heupdysplasie) kunnen er veel aan hebben.

Daarbij zijn er veel oudere mannen die opleven aan een kuurtje test, aangezien mannen op leeftijd vaak het testosterongehalte hebben van een meisje van 12, en daar veel ongemak mee komt.

Niet alles is zo zwart wit als je zou willen.
oke van die gekken, die zich niet aan de doses houden.
pi_91858925
Daar zijn er ook genoeg van.

Maar er zijn ook veel mensen die zich volproppen met junkfood, gewoon omdat ze geen zelfbeheersing hebben.
Ouders die eruit zien alsof ze nooit 40 jaar zullen worden, en wel moddervette kindjes op de wereld hebben gezet, die zich alsnog blijven volvreten wegens gebrek aan zelfbeheersing.

Wat is je punt?
pi_91859400
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Daar zijn er ook genoeg van.

Maar er zijn ook veel mensen die zich volproppen met junkfood, gewoon omdat ze geen zelfbeheersing hebben.
Ouders die eruit zien alsof ze nooit 40 jaar zullen worden, en wel moddervette kindjes op de wereld hebben gezet, die zich alsnog blijven volvreten wegens gebrek aan zelfbeheersing.

Wat is je punt?
dat veel mensen het gevaar onderschatten,vooral de mentale impact, vind de vergelijking trouwens mank gaan.
pi_91859593
Dat zijn mensen die er ook geen moeite voor doen om zich ergens in te verdiepen, die heb je op ieder vlak. Dat maakt het anabool opzich nog niet gevaarlijk, integendeel.

Na een halve kg zout kijk je ook niet zo fris meer uit je ogen. Toch is zout opzich niet gevaarlijk (al krijgen we er veel te veel van binnen). Hetzelfde principe in mijn ogen.
pi_91891451
Ik heb ook nog nooit gehoord van eiwitvergiftiging.
Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik naar ammonia begon te ruiken, tijdens de trainig.
Maar dan zit ik volgens mij gewoon eiwitten te verbranden.
Na het innemen van was koolhydraten was dat toen weer opgelost

edit, we zijn al een pagina verder, ik dacht dat ik op iets recents doorging
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:37:11 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91891835
Ach eiwitten zijn sowieso al overrated :)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:18:50 #73
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91945704
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehoord van eiwitvergiftiging.
Zelf heb ik wel een aantal keer gehad dat ik naar ammonia begon te ruiken, tijdens de trainig.
Maar dan zit ik volgens mij gewoon eiwitten te verbranden.
Na het innemen van was koolhydraten was dat toen weer opgelost

edit, we zijn al een pagina verder, ik dacht dat ik op iets recents doorging
Heb dat ook wel gehad ja. Als je dan lekker wat gezweet hebt, moet je een dag later eens aan je shirt ruiken. Dat hou je niet voor mogelijk :D
J. <3
pi_91946488
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:18 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Heb dat ook wel gehad ja. Als je dan lekker wat gezweet hebt, moet je een dag later eens aan je shirt ruiken. Dat hou je niet voor mogelijk :D
Ja fuuuark echt 'n sterke lucht is dat haha.
pi_91958124
is incline bench press zwaarder dan normaal bp?
bp doe ik 50kg, zal ik beginnen met 40kg incline?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')