Vanaf september weer! Dus is nog wel even een paar maandjes wachten, heb trouwens vorige week de season final van het derde seizoen gezien en die was echt puur geniaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:48 schreef Djeez het volgende:
Heb zojuist marathon gehouden (wegens ziekte thuis, vandaar) en het derde seizoen afgerond. Wat een vette serie, en wat een geweldige laatste ep!Mega serie, wanneer komt het in de VS weer op tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:28 schreef Wihakayda het volgende:
Behind-the-Scenes of the Sons of Anarchy Season 4 Promo ShootVraag me altijd af waarom mensen dat willen zien, dat doet juist of aan de 'echtheid' van de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Prison Breakquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef planethugo het volgende:
Castingnieuws:
Prison Break acteur in Sons of Anarchy
Ik ook. T-Bagquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
Toen ik Prison Break las, hoopte ik op een rol voor Robert Knepper!
seizoen 4 begint in september dus dat moet dan iets uit seizoen 1,2 of 3 geweest zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef mista het volgende:
afgelopen zondag was er weer een aflevering op rtl 7. was dat dan de eerste van een nieuw seizoen?
Ik geloof dat het de finale van seizoen 2 was, waarin Hale dood gingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef mista het volgende:
afgelopen zondag was er weer een aflevering op rtl 7. was dat dan de eerste van een nieuw seizoen?
Dat is toch de eerste aflevering van seizoen 3? Na de begrafenis van Half-Sack.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de finale van seizoen 2 was, waarin Hale dood ging
O ja dat kan ook wel, die aflevering was het in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:06 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste aflevering van seizoen 3? Na de begrafenis van Half-Sack.
hm dan zou seizoen 3 tijdens de zomer uitgezonden gaan worden... hmquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:06 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Dat is toch de eerste aflevering van seizoen 3? Na de begrafenis van Half-Sack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |