Goed ja, dat mag je denken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Culturen zijn ras en grens overschrijdend. Etnische minderheden in Nederland, snapje?
Tussen Koerden en Turken botert het de afgelopen jaren steeds beter, een hoogtepunt sinds val van de Islamitische staat in het Midden Oosten.
Zoals eerder gezegd, tussen beide culturen zijn er meer overeenkomsten dan verschillen.
Uitzonderingen zijn er genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Goed ja, dat mag je denken.
Ik kan als koerd-zijnde, vertellen dat ik en alle andere koerden die ik ken geen enkele binding voelen met Turken, Marokkanen of wat dan ook.
What you talking about pimp?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef pipojansen het volgende:
Ja want alle Koerden die zij kent rijden in een AM en zij zijn de beste. Stel je eens voor zeg, dat de Koerden die zij is en kent ineens down to eart geraken terwijl ze in een Aston Martin rond cruisen tijdens koopavond die ze haten.
Jaaaa jongen, je moeder is een uitgewoonde stoephoerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef pipojansen het volgende:
Als ik je pimp niet ben waarom noem je me dan zo?
Zo'n uitgewoonde stoephoer hoef ik ook niet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef pipojansen het volgende:
Typische opmerking van een verpauperde stoephoer.
Jij jat er wel een.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
niet zelf nee, net als jij maar mn opa had toen al wel BMW 7 serie die ik ook kon lenen maar doe ik toch ook niet man kneus
Ja, los van het feit dat ze een paar jaar ouder is en al een relatie heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
probeer je in haar broekje te komen?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, los van het feit dat ze een paar jaar ouder is en al een relatie heeft.
Kneus
What a cruel thing to sayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef ditiseenusername het volgende:
Was je maar kapot geschoten op die verlaten weg met je klapband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |