Misschien moet je toch eerst eens leren om een zin normaal te formuleren. Dit lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Interpunctie is een onderdeel van grammatica, gebrek aan interpunctie in een zin, zal het denigreren tot incorrect taalgebruik, als we de regels van grammatica toepassen, interpunctie is een onderdeel van, geen gelijkwaardig / apart fenomeen van taal.
Haha waarom heb ik succes nodig? Je weet niks over mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahw wat een perfecte vriendin ben jij!![]()
Goed ja, als je een vleugje sarcasme niet kan herkennen zal een eigen bedrijf ook niet lukken.
En ik beschrijf het niet alsof iedereen het precies zo moet doen en binnen een jaar miljonair word. Mijn oom heeft het zo gedaan en dat is nu 10 jaar geleden.
Verder slaat je opmerking over andere culturen kant noch wal
Zelf ben ik Kurdisch, m'n vriend is Nederlands, m'n vrienden varieren van indo's tot chinezen tot bosniers. En bij allen doe ik vrolijk mee.
Dus jij ook veel succes met je leven. Je zult het nodig hebben
Nee waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Triggershot het volgende:
Terug OT: Horen Marokkanen en Koerden niet solidair te zijn met elkaar?
allebei islamitisch in een niet islamitisch land?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee waarom?
Wij hebben niets met elkaar gemeen
Ahwwww en na een jaar zwoegen ben je nog geen miljonair?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Draganta het volgende:
[..]
Haha waarom heb ik succes nodig? Je weet niks over mij.
PS. Ik heb al een eigen onderneming, en het gaat toppie! Dus je opmerking is gewoon bullshit
Daar houd het dan ook wel mee opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
allebei islamitisch in een niet islamitisch land?
Mwuah, heel wat gemeen aan te kaarten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee waarom?
Wij hebben niets met elkaar gemeen
Ik ben nog steeds aan het studeren....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahwwww en na een jaar zwoegen ben je nog geen miljonair?
Ps; nogmaals succes. Het staat nu wel vast dat je het nodig zult hebben
Zo te zien zou je best een aardige vergoeding per uur kunnen krijgen ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dan moet ik wel een superhoer zijn, om in 1 jaar tijd zoveel geld bij elkaar gesekst te hebben
Wat dan? Behalve de islam?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, heel wat gemeen aan te kaarten.
Schrap Islam maar bij voorbaat, meer de socio-culturele opvoeding, kijk op het leven, normen en waarden etc.quote:
de auto is geen eens van jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee duh
In wiens auto moet ik anders patsen op m'n 19e?
Heb\had jij al zo'n auto op je 19e?
Nee he?
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een countach isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
de auto is geen eens van jouik heb ook een countach gereden van opa maar die auto heb ik ook niet
Tevens, pics van de AM
ok, en countach verwijst naar Lamborghini Countachquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een countach is
En natuurlijk is die auto niet van mij, dat mag ik wensen.
Valt mee. Marokkanen zijn arabieren of berbers, en die hebben een geheel andere cultuur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schrap Islam maar bij voorbaat, meer de socio-culturele opvoeding, kijk op het leven, normen en waarden etc.
Lang niet, er zijn meer overeenkomsten in in cultuur en levensvisie dan verschillen, vele culturele factoren binnen beide gemeenschappen valt zelfs on-islamitische te noemen, dan zwijg ik nog over de verbindende factoren in Nederland.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Valt mee. Marokkanen zijn arabieren of berbers, en die hebben een geheel andere cultuur.
Kijk op het leven vloeit toch weer voort uit de religie
Nahh valt mee. Ik kan je vertellen dat ik, en alle koerden die ik ken in Nederland iig geen enkele binding voelen met Marokkanen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet, er zijn meer overeenkomsten in in cultuur en levensvisie dan verschillen, vele culturele factoren binnen beide gemeenschappen valt zelfs on-islamitische te noemen, dan zwijg ik nog over de verbindende factoren in Nederland.
Ik kan je het tegenovergestelde vertellen, dat alle Koerden die ik ken, zich solidair voelen met de andere etnische minderheden in Nederland, met name uit het Midden-Oosten dan wel andere vergelijkbare culturen, lang niet alleen vanwege de Islam.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nahh valt mee. Ik kan je vertellen dat ik, en alle koerden die ik ken in Nederland iig geen enkele binding voelen met Marokkanen.
Marokkanen zijn hier met andere redenen dan wij. Die zijn met grotere getalen.
Wij hebben geen enkel bindingsgevoel met hun. Behalve dan dat het ook medemensen zijn.
Zoals welke culturen? Marokkanen zijn afrikaans, en erg in de minderheid zijn ze nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan je het tegenovergestelde vertellen, dat alle Koerden die ik ken, zich solidair voelen met de andere etnische minderheden in Nederland, met name uit het Midden-Oosten dan wel andere vergelijkbare culturen, lang niet alleen vanwege de Islam.
Culturen zijn ras en grens overschrijdend. Etnische minderheden in Nederland, snapje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zoals welke culturen? Marokkanen zijn afrikaans, en erg in de minderheid zijn ze niet
tussen turken en koerden botert het niet en dat weet iedereen.
Verder een klein beetje bindingsgevoel met Irakezen ja, verder niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |