quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:39 schreef Schalks. het volgende:
Wat voor Aston was het nou, TS?
Of weet je dat gewoon niet
niet zelf nee, net als jij maar mn opa had toen al wel BMW 7 serie die ik ook kon lenen maar doe ik toch ook niet man kneusquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee duh
In wiens auto moet ik anders patsen op m'n 19e?
Heb\had jij al zo'n auto op je 19e?
Nee he?
Het was een V8 Vantagequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:39 schreef Schalks. het volgende:
Wat voor Aston was het nou, TS?
Of weet je dat gewoon niet
En hoe voel je je daarbij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef Twiitch het volgende:
En toen was er ineens homo literatuur.
Maar waarom moet je dan wel even vermelden dat je opa een 7serie heeft?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef amenth het volgende:
[..]
niet zelf nee, net als jij maar mn opa had toen al wel BMW 7 serie die ik ook kon lenen maar doe ik toch ook niet man kneus
Gezellig. Maar ik durf niet zo hard hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Self-Catering het volgende:
Als dit verhaal echt is, stel ik voor om samen naar duitsland te rijden TS. Ik met een Maserati Quatroporte (ja, echt)
Dat ding heeft toch een automaat? Flippers..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gezellig. Maar ik durf niet zo hard hoor.
En als je wilt racen heb je bij voorbaat gewonnen. Schakelen ben ik ook niet zo'n held in
Jongen, je kan het het niet eens schrijven. Laat staan rijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Self-Catering het volgende:
Als dit verhaal echt is, stel ik voor om samen naar duitsland te rijden TS. Ik met een Maserati Quatroporte (ja, echt)
Het was een handgeschakeldequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gezellig. Maar ik durf niet zo hard hoor.
En als je wilt racen heb je bij voorbaat gewonnen. Schakelen ben ik ook niet zo'n held in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |