ik heb gister mijn laatste nachtuitzending gehad maar zou wel om 5:30 kijken of hij aanstaat misschien zit iemand anders er opquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga jij vannacht wat doen? Of zal ik hem automatisch er eerder op zetten?
Denk niet dat er veel geld isquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou wel een goede manier zijn om ons geld aan te besteden, Gerard & Michiel vragen om te draaien voor onsMet skype gesprekken ook en alles, komen we ook meer in the picture
Nog niet, dit zou een leuk doel zijn om geld voor binnen te halen, en als je hierin investeert, misschien krijgen we dan investeerders die geïnteresseerd zijn in ons, dus dan verdient dit geld zich terug...quote:
zoveel geld is er dus echt niet. er is iets van 50 euro of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou wel een goede manier zijn om ons geld aan te besteden, Gerard & Michiel vragen om te draaien voor onsMet skype gesprekken ook en alles, komen we ook meer in the picture
dat is wel de manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat nu de enige manier om meer luisteraars te krijgen is, via social media is.
En mischien proberen op portal.fm enzo te komen.
Ja... ik neem aan van niet... en anders zeg ik dat in het topicquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb gister mijn laatste nachtuitzending gehad maar zou wel om 5:30 kijken of hij aanstaat misschien zit iemand anders er op
Sowieso, Q-Base, bazenfeestquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mike NRG
Een van de betere platen van 2010
Idd. Ik wil gewoon op mn android doorluisteren, kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Of iemand die een graties ONZ Radio app maakt voor de smartphones, maar dan moet je wel iemand met een dev licentie weten (voor de iphone at least)
Of een Android app, die zijn gratisquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Of iemand die een graties ONZ Radio app maakt voor de smartphones, maar dan moet je wel iemand met een dev licentie weten (voor de iphone at least)
Iphone werkt nu goed hoor met TuneInquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Wat voor heb je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon op mn android doorluisteren, kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |