Aankomende maandag en Dinsdag 2 HELE belangrijke toetsen... ik sla dan lieve reen zaterdag overquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht hoor je uit te gaan man
Maar wel tot 3 uur draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Aankomende maandag en Dinsdag 2 HELE belangrijke toetsen... ik sla dan lieve reen zaterdag over
dat valt meequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef dragems het volgende:
[..]
lol hij is 16 dus is hij om 12 uur thuis
als ik van s'ochtends tot s'avonds laat leer... Dan kan ik makkelijk tot 3 uur blijven luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar wel tot 3 uur draaien?
gerard Ekdomquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat valt meeIk ben zulks een autist dat ik gewoon in het tijdslot van 19-01 thuis wil zijn om naar mijn helden: Ekdom, Veenstra en Stenders te luisteren
ooh ok.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ik van s'ochtends tot s'avonds laat leer... Dan kan ik makkelijk tot 3 uur blijven luisteren
Dan heb ik heel zondag nog voor 1 toets en heel maandag voor de tweede... (half maandag eigenlijk)
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat valt meeIk ben zulks een autist dat ik gewoon in het tijdslot van 19-01 thuis wil zijn om naar mijn helden: Ekdom, Veenstra en Stenders te luisteren
Nee, Nooit echt heel veel last van gehad..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh ok.
Ik bedoelde meer het slaap gebrek
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gerard Ekdom
Eigenlijk moet je die gasten gewoon eens benaderen of ze prime willen vullen een keer
Ja echt welquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukken
kleine kansquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukken
Dat is nog optimistischquote:
Ga jij vannacht wat doen? Of zal ik hem automatisch er eerder op zetten?quote:
http://www.debooker.nl/page/djsquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gerard Ekdom
Eigenlijk moet je die gasten gewoon eens benaderen of ze prime willen vullen een keer
ik heb gister mijn laatste nachtuitzending gehad maar zou wel om 5:30 kijken of hij aanstaat misschien zit iemand anders er opquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga jij vannacht wat doen? Of zal ik hem automatisch er eerder op zetten?
Denk niet dat er veel geld isquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou wel een goede manier zijn om ons geld aan te besteden, Gerard & Michiel vragen om te draaien voor onsMet skype gesprekken ook en alles, komen we ook meer in the picture
Nog niet, dit zou een leuk doel zijn om geld voor binnen te halen, en als je hierin investeert, misschien krijgen we dan investeerders die geïnteresseerd zijn in ons, dus dan verdient dit geld zich terug...quote:
zoveel geld is er dus echt niet. er is iets van 50 euro of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het zou wel een goede manier zijn om ons geld aan te besteden, Gerard & Michiel vragen om te draaien voor onsMet skype gesprekken ook en alles, komen we ook meer in the picture
dat is wel de manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat nu de enige manier om meer luisteraars te krijgen is, via social media is.
En mischien proberen op portal.fm enzo te komen.
Ja... ik neem aan van niet... en anders zeg ik dat in het topicquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb gister mijn laatste nachtuitzending gehad maar zou wel om 5:30 kijken of hij aanstaat misschien zit iemand anders er op
Sowieso, Q-Base, bazenfeestquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mike NRG
Een van de betere platen van 2010
Idd. Ik wil gewoon op mn android doorluisteren, kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Of iemand die een graties ONZ Radio app maakt voor de smartphones, maar dan moet je wel iemand met een dev licentie weten (voor de iphone at least)
Of een Android app, die zijn gratisquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Of iemand die een graties ONZ Radio app maakt voor de smartphones, maar dan moet je wel iemand met een dev licentie weten (voor de iphone at least)
Iphone werkt nu goed hoor met TuneInquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
Wat voor heb je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Idd. Ik wil gewoon op mn android doorluisteren, kan niet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Iphone werkt nu goed hoor met TuneIn
Kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Remix van the Viper is ook tof!
twitteraccount van maxime verhagen hacken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:40 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat nu de enige manier om meer luisteraars te krijgen is, via social media is.
En mischien proberen op portal.fm enzo te komen.
Ik heb gewoon TuneInquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
de stream werkt prima op mn iphone gewoon via safari, maar app is "leuker"
Tunein kost geld, stream in safari nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Iphone werkt nu goed hoor met TuneIn
ga je wel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
Dj ValHallen meldt zich. Nog 1 uur en 20 minuten
Precies, dat werkt echt fantastisch, en anders heb ik zo weer 450 apps op mijn telefoonquote:
ik wil nog een android app maken zal morgen ff kijken of ik een begin kan makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of een Android app, die zijn gratis
het is 490quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, dat werkt echt fantastisch, en anders heb ik zo weer 450 apps op mijn telefoon
Inderdaad, ik heb de normale Desire, en mij lukt het gewoon. XiiaLive Lite gebruik ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Htc desire hd, maar ik zal wel iets fout doen
op de andriod heb ik de stream ook nog niet aan de gang gekregenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:43 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Htc desire hd, maar ik zal wel iets fout doen
Desire!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb de normale Desire, en mij lukt het gewoon. XiiaLive Lite gebruik ik.
QFT.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Desire!
beste telefoon ooit
Dat duurt 5 minuten manquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb nl. geen CC en geen paypal, dus ik weiger pay apps.En ik ben te lui om te jailbreaken
behalve als je iemand moet bellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben meestal een apple basher, maar ik vind de iphone toch echt geniaal
ik dacht dat je niet gingquote:
Ik heb er een, en het is wel leuk jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben meestal een apple basher, maar ik vind de iphone toch echt geniaal
Aifoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Desire!
beste telefoon ooit
Ik heb net ff tunein gedownload, hoe vind ik onz dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, dat werkt echt fantastisch, en anders heb ik zo weer 450 apps op mijn telefoon
Of vroeg je bed uit moet gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:47 schreef dragems het volgende:
[..]
behalve als je iemand moet bellen
Mja maar bij mn update naar 4.2 ging redelijk wat fout, dus doe ik het nog ff niet, ook omdat ik nog een 3g heb en ik bijna aan een nieuw abo toe benquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of vroeg je bed uit moet gaan
Volgens mij kan het niet met de gratis versie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Ik heb net ff tunein gedownload, hoe vind ik onz dan?
ja iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of vroeg je bed uit moet gaan
wat ga je draaien ? oude rock?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel joh
Ben er helemaal klaar voor
http://94.23.28.46:80/listen.plsquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Ik heb net ff tunein gedownload, hoe vind ik onz dan?
Ik werd wel gewoon wakker (had een alarm voor meerdere dagen ingesteld).quote:
ik ook best wel. wil je er 1 delen?quote:
Van die bug heb ik geen last gehad, maar wel van het feit dat ik het gepresteerd heb om door 2 wekkers heen te slapen :S Te weinig slaap in combinatie met stress laat me erg diep slapen geloof ik :Squote:
HAHAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |