Aankomende maandag en Dinsdag 2 HELE belangrijke toetsen... ik sla dan lieve reen zaterdag overquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht hoor je uit te gaan man
Maar wel tot 3 uur draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Aankomende maandag en Dinsdag 2 HELE belangrijke toetsen... ik sla dan lieve reen zaterdag over
dat valt meequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef dragems het volgende:
[..]
lol hij is 16 dus is hij om 12 uur thuis
als ik van s'ochtends tot s'avonds laat leer... Dan kan ik makkelijk tot 3 uur blijven luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar wel tot 3 uur draaien?
gerard Ekdomquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat valt meeIk ben zulks een autist dat ik gewoon in het tijdslot van 19-01 thuis wil zijn om naar mijn helden: Ekdom, Veenstra en Stenders te luisteren
ooh ok.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ik van s'ochtends tot s'avonds laat leer... Dan kan ik makkelijk tot 3 uur blijven luisteren
Dan heb ik heel zondag nog voor 1 toets en heel maandag voor de tweede... (half maandag eigenlijk)
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat valt meeIk ben zulks een autist dat ik gewoon in het tijdslot van 19-01 thuis wil zijn om naar mijn helden: Ekdom, Veenstra en Stenders te luisteren
Nee, Nooit echt heel veel last van gehad..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ooh ok.
Ik bedoelde meer het slaap gebrek
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gerard Ekdom
Eigenlijk moet je die gasten gewoon eens benaderen of ze prime willen vullen een keer
Ja echt welquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukken
kleine kansquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zou wel BAAS zijn als dat zou lukken
Dat is nog optimistischquote:
Ga jij vannacht wat doen? Of zal ik hem automatisch er eerder op zetten?quote:
http://www.debooker.nl/page/djsquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gerard Ekdom
Eigenlijk moet je die gasten gewoon eens benaderen of ze prime willen vullen een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |