Hahaha inderdaad ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?
Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?
Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Zit allleen dan nog dat hij onhandig in de rij stond met het levend schilderij en de door hem bedachte tactiek van het vuurwerkspel. (of kon dat gewoon niet lukken)
NEEE! NEEE! Dat kan niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).
Deze aflevering heeft mijn verdenking van Patrick een flink fundament gegeven. Kan gevaarlijk zijn in verband met tunnelvisie, maar voor mij kan er bijna geen andere mol meer zijn. Zijn zure gezicht toen de groep toch voor Beatrix ging bij de plakopdracht en dat goed bleek te zijn
Goede post, ik neig ook steeds meer naar Patrick. Het hele snurkverhaal werd wel heel vaak verteld om de anderen te overtuigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggererenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Montagui het volgende:
Voor mij is op dit moment Patrick de mol. Hij was ook degene die zei dat ze de datum van 2008 op de muurschildering moesten zetten, en wilde liever alleen slapen.
Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Re het volgende:
[..]
de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggereren
Trouwens zeer opmerkelijk dat niemand van dat clubje op het idee kwam dat de anderen van de ploeg hun schilderij eruit moest halen. Want.. als je WISM een beetje hebt gevolgd had je dat toch kunnen bedenken? Dat was nl. ook het eerste wat ik dacht toen ze opdracht kregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef Bayswater het volgende:
Op een ander forum vond ik deze ook wel sterk: Elvis = 11 is.
Soundos die dus is omgedraaid, Art die in elke intro behalve linksonder een geel shirt aan heeft..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef P1985 het volgende:
Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen:
Lees de beschrijving. Zou dit idd dé hint zijn? Ik vrees van wel.
hoe kijk jij die afleveringen terug als ik mag vragen? heb al eens gezocht, maar kon ze zo snel niet vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:40 schreef megamandy het volgende:
Ik heb net seizoen 3 aflevering 1 opgezet, wat een kutmuziek tijdens het voorstellen van de kandidaten
Ik heb die seizoenen via de minder legale wegen verkregenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
hoe kijk jij die afleveringen terug als ik mag vragen? heb al eens gezocht, maar kon ze zo snel niet vinden
ja ik vind nu ook wat iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb die seizoenen via de minder legale wegen verkregen.
Maar de mol heeft dat toch niet gepost? Dus wie zegt dat het over de intro gaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef P1985 het volgende:
Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen:
Lees de beschrijving. Zou dit idd dé hint zijn? Ik vrees van wel.
Serieus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef Bayswater het volgende:
Soundos als mol zou briljant zijn, de laatste die je zou verdenken. Vooral omdat iedereen dan op het verkeerde been is gezet doordat ze op het punt stond een rood scherm te krijgen bij de eerste aflevering. Ze komt wellicht wat dommig over maar heeft wel Atheneum gedaan.
Het is denk ik toch ook meer enthousiasme dan dommigheid bij haar. Bij Karin zijn het gewoon allemaal domme fouten, die heb ik bij Soundos niet echt meegekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef Bayswater het volgende:
Soundos als mol zou briljant zijn, de laatste die je zou verdenken. Vooral omdat iedereen dan op het verkeerde been is gezet doordat ze op het punt stond een rood scherm te krijgen bij de eerste aflevering. Ze komt wellicht wat dommig over maar heeft wel Atheneum gedaan.
Zou inderdaad wel een verrassing zijn, want op de intro na zijn er eigenlijk helemaal geen verdenkingen ten opzichte van Soundos. Alleen stond ze niet op het punt om een rood scherm te krijgen, het is vrij duidelijk door PJ gezegd in die aflevering dat dat iedereen had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:22 schreef Bayswater het volgende:
Had ik gehoord en ben gaan kijken maar ik hoor het echt niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
Bij Anna hoor je in de intro "Anna is de mol"
Kun je een sample laten horen voor ons?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
Hier, op 0:17quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kun je een sample laten horen voor ons?
Is dit een nieuw muziekje of zat dit muziekje er vorig jaar ook al onder?quote:
Is wel dezelfde stem lijkt het als wat daarna Hojje Hojje ofzoiets roept. Iemand die Spaans spreekt en weet wat dat is? Zal wel gewoon hoppa of sneller zijn maar ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef DUK het volgende:
Ha grappig. (Met een beetje fantasie) hoor je het toch echt!
Ik denk dat mensen haar eerder irritant dan dom vinden. Want dat is ze ook gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:52 schreef sbientje het volgende:
Ik vind soundos helemaal niet dom overkomen. Toch best een vlot type? Ok, ze is kinderlijk enthousiast maar dat vind ik juist wel lachen..
Ja, ik had het ook gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Wut? ik typte soundos el ahmadi bij google in en moet je zien wat er dan onder staat bij afbeeldingen van soundos el ahmadi.![]()
Met wat minder fantasie is het ook goed te horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef DUK het volgende:
Ha grappig. (Met een beetje fantasie) hoor je het toch echt!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Wut? ik typte soundos el ahmadi bij google in en moet je zien wat er dan onder staat bij afbeeldingen van soundos el ahmadi.![]()
Hee idd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
Kijk jij ff of het haar echt is? Dan kan ik haar helemaal niet meer serieus nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Is nie. Is een zogenaamd grappig plaatje bij een artikel over 'Vrouw en Paard'.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk jij ff of het haar echt is? Dan kan ik haar helemaal niet meer serieus nemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
dit sowiesoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef gohan16 het volgende:
makers van widm zijn mindfuckers
in het hele seizoen ziten 100 hints, 10 voor elke kandidaat en dan wordt in de laatste aflevering gezegd jullie hadden het kunnen weten want: selectief de hints van de mol laten zien.
ze hadden het idee dat iedereen op dezelfde mol zat, en daarom wilden ze wat mensen op patrick hebben volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me nu ineens af hoe het ook alweer zat met dat pact dat Art en Patrick hadden. Ze wilden Patrick verdacht maken toch? En waarom wilde Art dat, sowieso? Aandacht van zichzelf afleiden?
Ja, daarom verdoe ik mijn tijd tegenwoordig niet meer met het zoeken naar hints. Er zijn er genoeg, maar achteraf vertellen ze pas welke je wel serieus had moeten nemen en welke niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef gohan16 het volgende:
makers van widm zijn mindfuckers
in het hele seizoen ziten 100 hints, 10 voor elke kandidaat en dan wordt in de laatste aflevering gezegd jullie hadden het kunnen weten want: selectief de hints van de mol laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |