abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:30:15 #176
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91692570
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?

Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
吴 曼 迪
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:34:13 #177
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_91692708

Ik wil weten wat dat Chinese teken betekent op Art's t-shirt.
Want ik verdenk hem na Patrick ook ernstig.

Art deed namelijk heel verdacht met het ronselen van mensen voor de optreden.
pi_91692729
Sake, dacht ik.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:43:47 #179
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91693039
Inderdaad sake.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 22 januari 2011 @ 01:45:55 #180
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91693106
Ik zit nu terug te kijken, wat is Art toch een klein kind. :') Echt zo iemand die vroeger op de basisschool mensen deed verklikken bij de leraar. _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:11:41 #181
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_91693842
Die Jezustheorie hoor je tegenwoordig ook niks meer over. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 09:52:53 #182
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91697226
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?

Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
Hahaha inderdaad ja.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:49:50 #183
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91698157
quote:

^O^
Zit allleen dan nog dat hij onhandig in de rij stond met het levend schilderij en de door hem bedachte tactiek van het vuurwerkspel. (of kon dat gewoon niet lukken)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 januari 2011 @ 11:14:35 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91698681
De link was nog niet geplaatst, dus:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-3.html
Leesvoer ^O^
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:15:38 #185
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_91698711
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:49 schreef Bayswater het volgende:

[..]

^O^
Zit allleen dan nog dat hij onhandig in de rij stond met het levend schilderij en de door hem bedachte tactiek van het vuurwerkspel. (of kon dat gewoon niet lukken)
Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).

Deze aflevering heeft mijn verdenking van Patrick een flink fundament gegeven. Kan gevaarlijk zijn in verband met tunnelvisie, maar voor mij kan er bijna geen andere mol meer zijn. Zijn zure gezicht toen de groep toch voor Beatrix ging bij de plakopdracht en dat goed bleek te zijn _O-
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:55:33 #186
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91699729
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).

Deze aflevering heeft mijn verdenking van Patrick een flink fundament gegeven. Kan gevaarlijk zijn in verband met tunnelvisie, maar voor mij kan er bijna geen andere mol meer zijn. Zijn zure gezicht toen de groep toch voor Beatrix ging bij de plakopdracht en dat goed bleek te zijn _O-
NEEE! NEEE! Dat kan niet!
Bij de vuurwerkopdracht bedacht hij wel het systeem, maar wist dat het te overweldigend zou zijn om gesnapt te worden. Daarnaast heeft hij wel nog kunnen mollen met het decoderen.
Dat hierboven viel mij trouwens allemaal op met de tweede keer kijken, de eerste keer was ik nog in een horacetunnel -O-
吴 曼 迪
pi_91700065
quote:

Goede post, ik neig ook steeds meer naar Patrick. Het hele snurkverhaal werd wel heel vaak verteld om de anderen te overtuigen.

Plus dat het bij het plakken makkelijker mollen was dan bij het schilderen. De mol weet immers dat hij dan later een keuze moet maken bij de schilderijen en daar kun je makkelijk chaos creëren en mollen. Als het plakken enigszins succesvol is, is het lastiger mollen (kijk maar naar de mate van overtuiging die Patrick nodig trachtte.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:27:00 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91700665
ik ga nog steeds voor Jan eigenlijk, hij wist dat hij niet teveel hoefde te doen (of juist extra zijn best doen) omdat de hotelopdracht toch zou komen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_91700803
Trouwens, tuurlijk wilde Patrick de koffer verdelen. Van elke koffer de helft betekend acht koffers terugkopen! Dat was ¤4000,- uit de pot en dat is als Mol zijnde natuurlijk heerlijk (al is het natuurlijk afvragen of de groep dat accepteert.
pi_91700864
Voor mij is op dit moment Patrick de mol. Hij was ook degene die zei dat ze de datum van 2008 op de muurschildering moesten zetten, en wilde liever alleen slapen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:46:27 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91701256
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Montagui het volgende:
Voor mij is op dit moment Patrick de mol. Hij was ook degene die zei dat ze de datum van 2008 op de muurschildering moesten zetten, en wilde liever alleen slapen.
de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggereren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_91701481
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Re het volgende:

[..]

de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggereren
Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_91701532
IK heb nu 5 potentiële mollen.
1. Pepijn (dit was mijn schot voor de boeg en hij blijft wel wat verdacht doen)
2. Patrick (zeker na de laatste aflevering! Alle mollenacties zijn hier al gepost)
3. Karin (omdat ze zoooooo ongelofelijk dom doet en ik niet kan geloven dat ze echt zo dom is)
4. Art (doet heel fanatiek, neemt steeds overal de leiding en controle over, maar doet daarbij vreemde dingen)
5. Jan (omdat hij nu voor mij als de minst verdachte overkomt. Hij doet echt niks mollerigs en dat maakt hem dus verdacht... ha ha)

Als er een aantal van deze de komende weken uitgaan, zou je zeggen dat de echte mol overblijft. Maar.. de ervaring leert, dat als er een van mijn molllen uitgaat ik er meteen weer 2 nieuwe potentiële mollen bij heb... :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_91701622
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.
Trouwens zeer opmerkelijk dat niemand van dat clubje op het idee kwam dat de anderen van de ploeg hun schilderij eruit moest halen. Want.. als je WISM een beetje hebt gevolgd had je dat toch kunnen bedenken? Dat was nl. ook het eerste wat ik dacht toen ze opdracht kregen.
Ze zijn dus echt braaf en onnozel.. En als de mol bij dat clubje zat, hoefde die ten minste dat idee niet uit hun hoofd te praten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_91701637
Heeft 2008 qua Mol's of codering nog iets te betekenen?
pi_91702484
Het is wel duidelijk ja, Patrick is de mol.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:35:19 #197
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91703305
Op een ander forum vond ik deze ook wel sterk: Elvis = 11 is.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_91703500
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef Bayswater het volgende:
Op een ander forum vond ik deze ook wel sterk: Elvis = 11 is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_91703608
en dan hebben we nog de verwijzigingen naar 11, 2011, EM - Elfde Mol
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 13:42:21 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91703645
Dat plakken hadden ze trouwens een stuk handiger aan kunnen pakken. Ze hebben immers een foto met vakjes in wit, grijs en zwart.

Je maakt stapeltjes (van links naar rechts is het handigst) met de onderste rij als eerste en werkt zo naar boven. Gewoon met zijn tweeën een stapel maken van links naar rechts: wit, wit, zwart, grijs enz.

De andere twee laat je rij voor rij plakken.

Nu waren ze allemaal met een deel van de tekening bezig, dan kun je op je vingers uittellen dat je niet uitkomt.

Dat valt me op in deze groep: ze overleggen heel weinig. Beginnen gewoon ergens aan en lopen dan onderweg tegen moeilijkheden aan, die ze met wat overleg hadden kunnen voorkomen. Ideaal voor de Mol >:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')