Hahaha inderdaad ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?
Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
Patrick wilde plakken, maar mocht niet/werd overgeslagen, zo kon hij niet voor de moeilijk Pieterrrr Jan kiezen, daarom maar 2008 op het schilderij zetten en roepen dat het Elvis is.
Patrick wilde mensen rosselen, maar mocht helaas niet want moest meehelpen met het optreden
Patrick wilde alleen slapen ivm snurken, dan had hij fijn dom kunnen doen in zijn eentje om de bagage te halveren (echt halveren zodat alle koffers teruggekocht moesten worden). Nu lag zijn sleutel onder de badkamerdeur, je ziet in beeld dat hij heen en weer schuift met de deur maar niet de sleutel vind?
Misschien was hij daarom ook zo kwaad met het terugkopen van de koffers. Misschien is hij de mol, maar lukt bijna niets wat hij wilt waardoor er veel geld in de pot komt. Germ
Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Zit allleen dan nog dat hij onhandig in de rij stond met het levend schilderij en de door hem bedachte tactiek van het vuurwerkspel. (of kon dat gewoon niet lukken)
NEEE! NEEE! Dat kan niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij wel opvallend snel van achteraan in de rij naar vooraan in de rij staan toen. Tactiek: een makkelijk goed antwoord geven (goodwill) waardoor aan het einde van de rij dat makkelijke antwoord niet meer te geven was (en de 10 verschillen niet door iedereen onthouden konden worden) en dus de kans groot is dat iemand anders aan het einde van de rij een fout antwoord geeft en zo dus het eventueel opgebouwde bedrag op 0 zette (en dus ook afleiding van verdenkingen).
Deze aflevering heeft mijn verdenking van Patrick een flink fundament gegeven. Kan gevaarlijk zijn in verband met tunnelvisie, maar voor mij kan er bijna geen andere mol meer zijn. Zijn zure gezicht toen de groep toch voor Beatrix ging bij de plakopdracht en dat goed bleek te zijn
Goede post, ik neig ook steeds meer naar Patrick. Het hele snurkverhaal werd wel heel vaak verteld om de anderen te overtuigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:30 schreef megamandy het volgende:
de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggererenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:34 schreef Montagui het volgende:
Voor mij is op dit moment Patrick de mol. Hij was ook degene die zei dat ze de datum van 2008 op de muurschildering moesten zetten, en wilde liever alleen slapen.
Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Re het volgende:
[..]
de opdracht die ze kregen was om een muurschildering te maken die niet herkent zou worden door experts, dus dan is 2008 niet zo vreemd om te suggereren
Trouwens zeer opmerkelijk dat niemand van dat clubje op het idee kwam dat de anderen van de ploeg hun schilderij eruit moest halen. Want.. als je WISM een beetje hebt gevolgd had je dat toch kunnen bedenken? Dat was nl. ook het eerste wat ik dacht toen ze opdracht kregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar als mol zijnde weet je wat de werkelijke opdracht is, dus het voorstellen van zo'n datum is dan appeltje eitje. Niemand die jou dan gaat verdenken...en als je (de spelers) dan later ontdekt wat de werkelijke opdracht is, dan ben je een slimme als je dan nog weet wie dat van die 2008 heeft gezegd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:35 schreef Bayswater het volgende:
Op een ander forum vond ik deze ook wel sterk: Elvis = 11 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |