Ja, ik had het ook gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Wut? ik typte soundos el ahmadi bij google in en moet je zien wat er dan onder staat bij afbeeldingen van soundos el ahmadi.![]()
Met wat minder fantasie is het ook goed te horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:22 schreef DUK het volgende:
Ha grappig. (Met een beetje fantasie) hoor je het toch echt!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Wut? ik typte soundos el ahmadi bij google in en moet je zien wat er dan onder staat bij afbeeldingen van soundos el ahmadi.![]()
Hee idd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:56 schreef JohnDDD het volgende:
Bij Anna hoor je in de intro "Anna is de mol"
Kijk jij ff of het haar echt is? Dan kan ik haar helemaal niet meer serieus nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Is nie. Is een zogenaamd grappig plaatje bij een artikel over 'Vrouw en Paard'.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk jij ff of het haar echt is? Dan kan ik haar helemaal niet meer serieus nemen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
dit sowiesoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef gohan16 het volgende:
makers van widm zijn mindfuckers
in het hele seizoen ziten 100 hints, 10 voor elke kandidaat en dan wordt in de laatste aflevering gezegd jullie hadden het kunnen weten want: selectief de hints van de mol laten zien.
ze hadden het idee dat iedereen op dezelfde mol zat, en daarom wilden ze wat mensen op patrick hebben volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me nu ineens af hoe het ook alweer zat met dat pact dat Art en Patrick hadden. Ze wilden Patrick verdacht maken toch? En waarom wilde Art dat, sowieso? Aandacht van zichzelf afleiden?
Ja, daarom verdoe ik mijn tijd tegenwoordig niet meer met het zoeken naar hints. Er zijn er genoeg, maar achteraf vertellen ze pas welke je wel serieus had moeten nemen en welke niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef gohan16 het volgende:
makers van widm zijn mindfuckers
in het hele seizoen ziten 100 hints, 10 voor elke kandidaat en dan wordt in de laatste aflevering gezegd jullie hadden het kunnen weten want: selectief de hints van de mol laten zien.
zoals ik hierboven al zei ben ik seizoen drie aan het kijken. Als de opdracht mislukt gaat daar inderdaad het geld uit de pot.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
De programmamakers zouden eigenlijk iets moeten verzinnen wat de kandidaten meer motiveert om niet alleen maar bezig te zijn met zichzelf verdacht maken.
Dat zouden ze kunnen doen door mensen te laten deelnemen die echt meer om het geld geven (dus onbekende Nederlandsers), maar dat zie ik niet gebeuren. Wat ze ook zouden kunnen doen is de geldbedragen verhogen. Met wat ze kunnen winnen en óók met meer kans om het kwijt te raken. Bij het seizoen uit 2005 was er elke week wel een opdracht waar het risico bestond geld te verliezen als de opdracht mislukte. Dat mis ik een beetje.
Ah nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |