abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91649967
Ik snap nog steeds niet waarom Karin er nog in zit. Met haar domheid is het sowieso al een wonder dat ze de test goed maakt, ik snap ook niet wat de andere kandidaten in hier zien en ze heeft verder weinig toegevoegde waarde (alleen die ene keer toen ze ¤3000,- binnen bracht).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91650031
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Karin er nog in zit. Met haar domheid is het sowieso al een wonder dat ze de test goed maakt, ik snap ook niet wat de andere kandidaten in hier zien en ze heeft verder weinig toegevoegde waarde (alleen die ene keer toen ze ¤3000,- binnen bracht).
Ze zou de Mol kunnen zijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:37:28 #63
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_91650085
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zou de Mol kunnen zijn :')
Noem is een paar Mol acties van Karin dan? Wellicht deed ze zich 'dom' voor?
...and a packet of crisps, please.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:40:20 #64
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_91650184
Karin had toch ooh ales ingezet op Horace. Ik denk dat zij niet de mol is en dat zij diegene is die net zo veel fout had als hij.

De mol is sluw en niet dom. (hoop ik)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_91650193
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Noem is een paar Mol acties van Karin dan? Wellicht deed ze zich 'dom' voor?
Dat domme gedrag is wat dat betreft een hele grote continuerende Molactie. Verder deed ze niet zoveel. De deed enorm dom bij het plakken (ohjee helemaal in de war!), ze blies van de hoogste toren om in ieder geval het schilderij-raden te bemoeilijken. Bij de theatershow bleef ze erg op de achtergrond, zowel bij het werven als bij de show en bij de laatste opdracht was het wederom chaos en stress.
  Moderator vrijdag 21 januari 2011 @ 10:42:58 #66
42184 crew  DaMart
pi_91650279
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef gohan16 het volgende:
Karin had toch ooh ales ingezet op Horace. Ik denk dat zij niet de mol is en dat zij diegene is die net zo veel fout had als hij.
Dat denk ik ook op dit moment. Al staat ze wel op mijn verdachtenlijstje. Want dit domme gedrag van de mol kennen we natuurlijk nog wel van Molouschka :X.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:46:41 #67
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91650424
Karin heeft ¤3000 verdiend eerste aflevering. Als Jan de mol niet kan zijn vanwege die ¤1500, kan Karin het zeker niet zijn! :P
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_91650847
Karin. Tsja.

Ik denk dat ze zichzelf een houding aan het begin heeft aangemeten, als ik dom en verdacht doe, verdenkt men mij, lekker mollen, spel verzieken. Of ze is de mol, zal niet de eerste keer zijn dat de mol zich zo dom voordoet dat het niet nep kán zijn
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:59:31 #69
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_91650858
Als je helemaal op Horace zit en je gaat er niet uit, dan is dat wel opvallend ja. Karin is wel verdacht. Viel het jullie trouwens ook op dat Patrick als enige in het voorfilmpje niet in de camera kijkt?
Niets is wat het lijkt
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:02:15 #70
202348 Susi
Temple of Love
pi_91650948
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zo, wie was de persoon die evenveel foute antwoorden had als Horace? En de mol dient ook nog altijd contact op te nemen met één van de kandidaten.
Dat moet helemaal niet. Gebeurde in de pre-BN'er seizoenen nog wel eens en Yvon Jaspers claimde dat dat was gebeurd, maarja, we weten allemaal hoe dat zat :'). Het is geen verplichting van de mol.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 01:13 schreef texelonia het volgende:
Mol-tweet:
Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.

Dat vier zou toch niet stiekem betekenen dat er volgende aflevering 2 kandidaten uitgaan..?
Aflevering vier misschien ?
Maar heb je het goed overgetypt, want anders mist 'een' in de zin. Hoop getallen dus: -- - 3 - 2 - 4 - 11

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Jules4Barca het volgende:
Als je helemaal op Horace zit en je gaat er niet uit, dan is dat wel opvallend ja. Karin is wel verdacht. Viel het jullie trouwens ook op dat Patrick als enige in het voorfilmpje niet in de camera kijkt?
Dat is niet echt opvallend in dit stadium. Veel antwoorden die op Horace slaan, slaan ook op andere kandidaten. En als Horace dan overeenkomsten vertoond met de mol qua zijn en spelgedrag, kun je doorgaan. Je denkt zelf dat je dan enigszins goed zit, totdat blijkt dat Horace er uit gaat.
Een aantal andere kandidaten zal ook op de verkeerde mol zitten.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:07:50 #71
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_91651143
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef RenRen- het volgende:
Karin. Tsja.

Ik denk dat ze zichzelf een houding aan het begin heeft aangemeten, als ik dom en verdacht doe, verdenkt men mij, lekker mollen, spel verzieken. Of ze is de mol, zal niet de eerste keer zijn dat de mol zich zo dom voordoet dat het niet nep kán zijn
Ik denk ook dat het eerder een houding is van haar. Als zij de mol zou zijn, vind ik dit seizoen echt minder :{
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:12:35 #72
Two pints of lager...
pi_91651306
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Susi het volgende:
Aflevering vier misschien ?
Maar heb je het goed overgetypt, want anders mist 'een' in de zin. Hoop getallen dus: -- - 3 - 2 - 4 - 11
Ja, het is goed overgetypt:
quote:
Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.
pi_91651354
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef texelonia het volgende:
Karin heeft ¤3000 verdiend eerste aflevering. Als Jan de mol niet kan zijn vanwege die ¤1500, kan Karin het zeker niet zijn! :P
Tja dat is een lastige. Als ik het me goed herinner was Soundos daarvoor die niets uit het laatste mandje haalde. Misschien wist ze dat als ze dan hetzelfde zou doen, het wel heel erg makkelijk zou zijn om haar als mol aan te wijzen. Dus toen ze langs de mandjes liep en zag dat de 2e 3000 euro niet weg was, ze haast genoodzaakt was om die te pakken. Maar ik vind het in ieder geval wel een argument dat ze niet de mol zou zijn.

Over Jan en Miryanne kan ik kort zijn: die zijn niet de mol. Jan had makkelijk tegen een boobytrap aan kunnen lopen om zo geen geld in de pot te brengen. Miryanna opperde Beatrix. Het lijkt me ZEER onwaarschijnlijk om dat te doen als mol; de opdracht kan anders immers makkelijk mislukken zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Remember, het is de taak van de mol om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen. Het zou mijn inziens alleen gerechtvaardigd zijn om toch geld te verdienen als"

1) je in zo'n benarde positie zit dat het te veel zou opvallen als je het geld niet ophaalt en dus wel moet
2) je zeker weet dat het ophalen van geld geen positieve invloed heeft op de pot, omdat je weet dat al het geld binnenkort weer verdwijnt
3) het bedrag erg klein is, bijvoorbeeld 100 euro, om zo goodwill te kweken. Maar zeker geen 1000+ euro

Alle mensen die stellen dat de mol prima veel geld op kan halen omdat ze er daarna voor zorgen dat dit weer verdwijnt, hebben mijn inziens alleen gelijk als in een toekomstige aflevering zeker AL het geld gaat verdwijnen. Dus alle ca. 10.000 euro. Het is natuurlijk onzin om te stellen dat ze prima 1000 euro kunnen verdienen omdat er uiteindelijk toch weer 2000 verdwijnt. Dan hadden ze het net zo goed niet kunnen doen, waardoor de pot 3000 lager was geworden.

Verder in het verhaal van geld verdienen: Soundos was ook erg enthousiast om voor Beatrix te kiezen. Als ze mol was, had ze zich eerder aangesloten bij Patrick die Elvis noemde. Voor Anna geldt hetzelfde dacht ik (?).

Patrick was juist sluw aan het mollen door Elvis te noemen. Ook was hij groot voorstander van 2008 op de muurschildering. Hier is het lastig omdat een goede niet-mol dit ook zou doen, maar als mol komt het uiteraard goed uit. Bij de vuurwerkopdracht was Patrick ook in een goede positie om te mollen; namelijk als schakel in de ontvangende kant. Door alle chaos daar was het relatief makkelijk om de boodschap verkeerd over te brengen. Niemand heeft immers in de gaten als je dan de verkeerde letter doorgeeft, niemand die het controleert.

Ook dit vind ik nog steeds een boeiende post, uit het tiende topic. Heeft iemand al gecontroleerd of Tomeloos Positief inderdaad wordt genoemd in het stukje van Patrick? Als je EM als Elfde Mol leest (zie ook afsluiting laatste tweet) dan lijkt het mij dat Patrick hint dat hij de mol is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Damn, dit is wel héél opvallend :o

Is dit EM?

Patrick in de molmail, het interview bij de persconferentie (Hoe kijk je terug op je deelname) "Ik wilde zo graag meedoen dat de grote organisatie gezegd heeft : Nou vooruit laten we EM nu maar mee laten doen dan zijn we tenminste van EM af.Tenminste dat denk ik."

Tweet van de mol: Aangezien niet iedereen het weet: de 1ste uitzending is op 6 januari. Dan kunnen jullie EM zien (niet eerder)...
9:32 PM Jan 4th via web

Tekst Patrick ( gelezen door Soundos) aan het eind afl. 1
Deze scene was niet terug te zien in aflevering 2. op zijn minst opvallend.
"Ik probeer altijd tomeloos positief te blijven:"

TOMELOOS POSITIEF:

Hierin zit het spaanse woord voor mol TOPO.
Ik heb geprobeerd naar spaanse annagrammen te zoeken en vond een vertaling voor iem naar het nederlands en dat werd EM

si el topo iem wordt vertaald: "als de mol em" De letters die overblijven zijn STOOF'

Annagram voor Tomeloos Positief: Stoof si el topo iem = Stoof als de mol EM

Verder is de stem uit de radiouitzendingen een mannenstem (vrouwenstem is moeilijk om te vormen naar mannenstem). Ook berichtjes van de mol worden afgesloten met P.S. (inderdaad, de initialen van).

Voor Pepijn is ook genoeg te zeggen, al veel genoemd in de topics. Karin lijkt me zelf gewoon dom. Ze is in ieder geval geen 'sluwe' vos, dus ik zou het jammer vinden als zij het toch blijkt te zijn.

Voor mij na aflevering 3 (in volgorde):
Patrick
Pepijn
Art
Anna

[ Bericht 1% gewijzigd door koningkerel op 21-01-2011 11:35:35 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:14:16 #74
202348 Susi
Temple of Love
pi_91651374
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:12 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Ja, het is goed overgetypt:

[..]

Ik lees 't nu nog een keer, het is wel een fatsoenlijke zin
pi_91651494
Met bovenstaande post is Patrick inderdaad erg verdacht.

Los van het feit dat hij in principe bijster weinig doet en weinig bijdraagt; de kracht van de Mol m.i.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:18:15 #76
Two pints of lager...
pi_91651519
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:13 schreef koningkerel het volgende:
[..]

Ook dit vind ik nog steeds een boeiende post, uit het tiende topic. Heeft iemand dit al gecontroleerd?

[..]
Wat zou je willen controleren? Of die post klopt met dat annagram en dergelijke?

EDIT: Over die 3 - 2 - 4 - 11, wellicht de positie van de Mol bij het vertellen van de opdrachten o.i.d.? (Die elf daargelaten). Het is gewoon erg opvallend dat er zoveel cijfers in een tweet staan.
pi_91651612
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Wat zou je willen controleren? Of die post klopt met dat annagram en dergelijke?
Ik heb zelf dat Tomeloos Positief nooit gehoord. Ben vergeten het thuis op uitzendinggemist na te kijken en zit nu op mijn werk ( :@ )
Die vertaling lijkt wel te kloppen volgens google translate, ik wist eigenlijk niet dat 'em' en Nederlands woord was...

Edit: EM staat trouwens hoogstwaarschijnlijk voor Elfde Mol. Zie ook afsluiting van laatste tweet.

[ Bericht 9% gewijzigd door koningkerel op 21-01-2011 11:32:52 ]
pi_91651679
3 2 4 11 lijkjt me haast een sleutel tot de mol.
CBDK geeft niks.
In breezahtaal e to h ii of misschien e z h ii zegt me ook niks.
Iemand hier ideën over?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_91651902
Oja, wil nog even iets kwijt over die hotelkamer camera opdracht. Dat sommige duo's er pas aan het einde achter komen dat ze niet aan het communiceren zijn met diegenen op de tv, hoeft niet perse op het einde te zijn. Er kan natuurlijk wat gesjoemeld zijn met montage, waardoor de indruk wordt gewekt dat ze er pas in de laatste 3 minuten achter komen maar eigenlijk al veel eerder de puzzel hebben gekraakt. Bij de tussenstukjes waar de deelnemers aan het woord waren, liep de tijd ook gewoon door.

Hetzelfde geldt over aflevering 1 met de bus. Dat Pepijn als eerste in de bus moet (in de uitzending) kan wellicht wel slaan op de hints 'ten eerste' e.d. maar je mag niet zomaar concluderen dat hij in die bus is blijven zitten en daarom de mol is.

Volgens de montage horen we in het voorstukje voor aflevering 4 zelfs Karin zeggen dat Horace de mol is... ZO dom is ze nou ook weer niet :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:49:00 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91652591
Wie is de mol op Facebook:
quote:
Wie is de Mol?
Er ontbrak (inderdaad) helaas een antwoordmogelijkheid bij een van de testvragen (de hotelkameropdracht kamerindeling vraag). Bij de mensen die de test al hebben ingevuld wordt dit antwoord goed gerekend (ongeacht je antwoord). De test is aangepast.
Is dat ook weer opgelost :s)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:50:40 #81
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_91652672
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef GotC het volgende:
Wie is de mol op Facebook:

[..]

Is dat ook weer opgelost :s)
*gaat strepen in de special*
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:52:42 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91652750
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef MrManiak het volgende:

[..]

*gaat strepen in de special*
Sorry ;)
Iemand antwoordde op dat bericht:
ja, ja ook nog mollen met de vragen, of gaven jullie nu toch het antwoord weg
Vervolgens antwoordde wie is de mol:
Bij de Mol is niets wat het lijkt.... ;-)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:07:07 #83
128056 MrManiak
pi_91653284
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Sorry ;)
Iemand antwoordde op dat bericht:
ja, ja ook nog mollen met de vragen, of gaven jullie nu toch het antwoord weg
Vervolgens antwoordde wie is de mol:
Bij de Mol is niets wat het lijkt.... ;-)
....Bah :P

Nog bijzondere dingen opgevallen? Heeft er iemand toevallig al kunnen kijken naar de timer bij de hotelopdracht? Meerdere seizoenen (sowieso die van Elize) zaten hints in de klokjes :Y.
Vanmiddag kijk ik er nog even naar, want de cijfers die ik hier heb staan kloppen niet allemaal.

Voorbeeld:
03:41 - 03:26 (Cijfer 15) (Letter O)
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:10:55 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91653421
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef MrManiak het volgende:

[..]

....Bah :P

Nog bijzondere dingen opgevallen? Heeft er iemand toevallig al kunnen kijken naar de timer bij de hotelopdracht? Meerdere seizoenen (sowieso die van Elize) zaten hints in de klokjes :Y.
Vanmiddag kijk ik er nog even naar, want de cijfers die ik hier heb staan kloppen niet allemaal.

Voorbeeld:
03:41 - 03:26 (Cijfer 15) (Letter O)

dus dat de klok ineens terugliep oid?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:12:47 #85
128056 MrManiak
pi_91653490
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef GotC het volgende:

[..]

dus dat de klok ineens terugliep oid?
De klok liep van 15:00 naar 00:00 (een kwartier). Bij bijvoorbeeld het Elize-seizoen telde de klok iedere keer terug, wat je kan omrekenen naar letters, dus bijvoorbeeld:

15:00 --- 14:55 (vijf seconden ---> letter vijf is de E)

En zo werd haar naam gespeld ;)
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:13:37 #86
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91653509
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef MrManiak het volgende:

[..]

De klok liep van 15:00 naar 00:00 (een kwartier). Bij bijvoorbeeld het Elize-seizoen telde de klok iedere keer terug, wat je kan omrekenen naar letters, dus bijvoorbeeld:

Hm! Ik ga effe spieken, ben wel benieuwd :D
pi_91653583
Er zaten ook nog flink wat stukjes in de uitzending met heleboel beelden snel achter elkaar gemonteerd, in dacht zo rond de muurschilder opdracht. Misschien dat iemand die frames ook kan destilleren om te kijken of er wat hints in staan?

Kan ie meteen een slomo gif maken van de upskirt van Anna ;)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:22:09 #88
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91653761
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Is het volledige dagboekverhaal van de Mol al geplaatst?

[..]

Dit lijkt er ook op dat de Mol niet bij het voorstellingsgroepje was, hoewel Pepijn er inderdaad wel mensen op uit stuurde om petroleum te halen. Maar dat zou toch te makkelijk zijn?
Het plakkersgroepje was er ook wel snel overuit dat het Beatrix moest zijn. De mol zou meer op PJ sturen omdat die het moeilijkste was.

Het twitteraccount van Pepijn is trouwens vals, Pepijn heeft geen twitter. Die kan uit de OP weggehaald worden.
Wat hierbij in mij opkomt:

* De Mol probeert het plein leeg te houden. Straks bij de ontknoping zullen we zien hoe hij/zij dat heeft gedaan, jammer dat dat soort aanwijzingen ACHTERAF pas duidelijk worden, evenals de meeste aanwijzingen.

* Wanneer de Mol uitlegt dat er bij de vrouwen minder protest was geweest als ze hun koffers kwijt waren geweest, zegt ie dan eigenlijk niet dat de Mol een vrouw moet zijn???
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:26:37 #89
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91653902
Ik ben altijd heel erg slecht in dat soort hints met cijfers en tijden enzo :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_91653971
Ergens hoop ik dat Jan het wel is.. Zodat hij er in ieder geval tot het einde in blijft *O*

Maar ik vind Karin en Soundos gewoon dom overkomen.. Dus als zij het zijn zou ik het erg jammer vinden..

Verder vind ik Art en Patrick verdacht :P
pi_91653990
Ik ga definitief voor Patrick als mol :Y
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:30:21 #92
128056 MrManiak
pi_91654018
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef koningkerel het volgende:
Er zaten ook nog flink wat stukjes in de uitzending met heleboel beelden snel achter elkaar gemonteerd, in dacht zo rond de muurschilder opdracht. Misschien dat iemand die frames ook kan destilleren om te kijken of er wat hints in staan?

Dit dus.
Alle twee :P
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:33:26 #93
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91654121
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef RenRen- het volgende:
Karin. Tsja.

Dat vond ik vorig seizoen ook van Sanne Vogel. Zó dom/verstrooid kon ze toch niet echt zijn?? Blijkbaar dus wel, of inderdaad een houding. Maar too obvious om de Mol te zijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:42:53 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91654456
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Mwah, denk dat dat dit keer niet is gedaan :P

14:39 11:34 E
11:17 10:04 M
9:49 8:45 D
8:29 6:04 Y
5:48 3:40 H
3:26 2:04 V
1:47 0:30 Q

a=1, b=2, c=3, d=4, e=5, f=6, g=7, h=8, i=9, j=10, k=11, l=12, m=13, n=14, 0=15, p=16, q=17, r=18, s=19, t=20, u=21, v=22, w=23, x=24, y=25, z=26

Maar dan ging ik alleen uit van de seconden, niet de minuten.
pi_91654619
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef gohan16 het volgende:

De mol is sluw en niet dom. (hoop ik)
Nee, Karin zei dat ze eigenlijk gewoon alles op Horace wilde inzetten omdat ze hem zooo vredacht vond, maar dat natuurlijk niet ging doen.

Vond ik wel een mollenuitspraak, natuurlijk doe je dat niet als je zelf de mol bent.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:48:16 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_91654663
De uitspraak van Karin over zichzelf dat ze eigenlijk al in de finale stond, omdat ze wist wie de mol is, is ook wel enigszins verdacht.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_91654720
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

* De Mol probeert het plein leeg te houden. Straks bij de ontknoping zullen we zien hoe hij/zij dat heeft gedaan, jammer dat dat soort aanwijzingen ACHTERAF pas duidelijk worden, evenals de meeste aanwijzingen.

* Wanneer de Mol uitlegt dat er bij de vrouwen minder protest was geweest als ze hun koffers kwijt waren geweest, zegt ie dan eigenlijk niet dat de Mol een vrouw moet zijn???
Dat lijkt me niet, want de mol wil natuurlijk altijd koffers terugkopen, liever koffer dan geld :)
Feauteaux
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:50:26 #98
128056 MrManiak
pi_91654759
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Mwah, denk dat dat dit keer niet is gedaan :P

14:39 11:34 E
11:17 10:04 M
9:49 8:45 D
8:29 6:04 Y
5:48 3:40 H
3:26 2:04 V
1:47 0:30 Q

a=1, b=2, c=3, d=4, e=5, f=6, g=7, h=8, i=9, j=10, k=11, l=12, m=13, n=14, 0=15, p=16, q=17, r=18, s=19, t=20, u=21, v=22, w=23, x=24, y=25, z=26

Maar dan ging ik alleen uit van de seconden, niet de minuten.
En van de begintijd dat je een klokje ziet en de eindtijd?
Ik check het zometeen/later vandaag ook nog even :Y
Mijn (inte)r(e)views!
pi_91654869
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
De uitspraak van Karin over zichzelf dat ze eigenlijk al in de finale stond, omdat ze wist wie de mol is, is ook wel enigszins verdacht.
Ja het werd wel een beetje op zo'n verdachte toon gezegd die ik een mol in eerdere seizoenen ook wel eens heb horen zeggen.

Hopelijk speelt ze gewoon dom :P
Feauteaux
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:04:33 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91655312
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef MrManiak het volgende:

[..]

En van de begintijd dat je een klokje ziet en de eindtijd?
Ik check het zometeen/later vandaag ook nog even :Y
15:00 14:39 U
11:34 11:17 Q
10:04 9:49 O
8:45 8:29 P
6:04 5:48 P
3:40 3:26 N
2:04 1:47 Q
0:30 0:00 D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:05:01 #101
Two pints of lager...
pi_91655334
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef koningkerel het volgende:

Ik heb vanavond wel tijd om dit te doen, maar pas rond 18:00 uur.

Weet iemand overigens de volgorde van die papegaaien nog? Vond dat wel een apart stukje. Groen / Rood / Blauw (meen ik?) etc.

quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe kom je op die letters? Ik snap de som niet helemaal geloof ik.
  Moderator vrijdag 21 januari 2011 @ 13:12:37 #102
42184 crew  DaMart
pi_91655623
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dat maakt Art verdacht. Hij liep het plein op en is een van de weinige kandidaten die Spaans spreekt. Hij zegt dat hij mensen probeerde te lokken, maar voor hetzelfde geld blijkt achteraf dat hij iets riep als 'Ga maar weg allemaal, de voorstelling is voorbij!'
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:14:46 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91655700
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Ik heb vanavond wel tijd om dit te doen, maar pas rond 18:00 uur.

Weet iemand overigens de volgorde van die papegaaien nog? Vond dat wel een apart stukje. Groen / Rood / Blauw (meen ik?) etc.

[..]

Hoe kom je op die letters? Ik snap de som niet helemaal geloof ik.
1e cijfers (dus de seconden, niet de minuten) - 2e cijfers = cijfer => letter.
Bv:
15:00 - 14:39 = 21 => U.

Maargoed, ik ben niet heel erg logisch oid vrees ik :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:17:34 #104
128056 MrManiak
pi_91655818
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef GotC het volgende:

[..]

De laatste is sowieso niks (30), dus hoe je aan D komt...? :P
Mijn (inte)r(e)views!
  Moderator vrijdag 21 januari 2011 @ 13:17:54 #105
42184 crew  DaMart
pi_91655828
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef MrManiak het volgende:

[..]

30-26=4=D?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:18:13 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91655843
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Verder geteld, dus 26 letters in alfabet, +4 = D.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:18:34 #107
128056 MrManiak
pi_91655854
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Verder geteld, dus 26 letters in alfabet, +4 = D.
Ah oke.

Mh... In de timer zit dus niets, bah ;(
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:19:28 #108
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91655887
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ah oke.

Mh... In de timer zit dus niets, bah ;(
Maarrr er zijn natuurlijk meer timers geweest toch, in de afgelopen afleveringen?
Misschien ook niet, zit ook seizoen 5/3/8/7 te kijken tussendoor :') ;(
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:19:33 #109
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_91655893
Weet niet of dit al eerder iemand is opgevallen (ga zo de aflevering van gisteren bekijken), maar in de intro kijkt iedereen, behalve Patrick, ten minste een keer recht in de camera. Ik wil niet zeggen dat het iets moet betekenen, maar het viel me gelijk bij de eerste aflevering al op.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:27:10 #110
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91656240
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, want de mol wil natuurlijk altijd koffers terugkopen, liever koffer dan geld :)
Ja klopt, ik bedoelde het vanuit het oogpunt van Horace gezien, daar ging die quote ook over. Dus als Horace slim was geweest......
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat maakt Art verdacht. Hij liep het plein op en is een van de weinige kandidaten die Spaans spreekt. Hij zegt dat hij mensen probeerde te lokken, maar voor hetzelfde geld blijkt achteraf dat hij iets riep als 'Ga maar weg allemaal, de voorstelling is voorbij!'
Ja zoiets. En dat zien we dan achteraf pas bij de ontknoping. :{
pi_91656931
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ja klopt, ik bedoelde het vanuit het oogpunt van Horace gezien, daar ging die quote ook over. Dus als Horace slim was geweest......

[..]

Ja zoiets. En dat zien we dan achteraf pas bij de ontknoping. :{
Er spreken zoveel mensen Spaans in Nederland. Zouden ze dat risico nemen? Denk het niet. Of dat gedeelte is niet uitgezonden..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:11:02 #112
Two pints of lager...
pi_91658488
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:41 schreef pleeborstel het volgende:

[..]

Er spreken zoveel mensen Spaans in Nederland. Zouden ze dat risico nemen? Denk het niet. Of dat gedeelte is niet uitgezonden..
Maar iemand in dit topic zei ook dat ze 'Half past six' zeiden terwijl het 'Half past five' moest zijn (17:30 uur), dat zou dan wel heel dom zijn. En inderdaad had Art makkelijk kunnen mollen met z'n Spaans en het knip-en-plak werk van de editors van Wie is de Mol.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:12:12 #113
88233 Steve
Still the best.
pi_91658544
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd heel erg slecht in dat soort hints met cijfers en tijden enzo :').
Ach ja, die hints. Ik vind het leuk om over te lezen enzo, maar omdat er zó naar gezocht wordt vallen de echte hints tegenwoordig erg tegen. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:18:10 #114
Two pints of lager...
pi_91658831
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:12 schreef Steve het volgende:

[..]

Ach ja, die hints. Ik vind het leuk om over te lezen enzo, maar omdat er zó naar gezocht wordt vallen de echte hints tegenwoordig erg tegen. :').
Gisteren stond Horace ook weer met een Jezus shirt aan én met zijn handen in gebedshouding naar de 1e opdracht te luisteren. De Jezus hints waren all over the place maar nu ligt Horace eruit dus dat kan ook weer de prullenbak in ;)
pi_91658920
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Maar iemand in dit topic zei ook dat ze 'Half past six' zeiden terwijl het 'Half past five' moest zijn (17:30 uur), dat zou dan wel heel dom zijn. En inderdaad had Art makkelijk kunnen mollen met z'n Spaans en het knip-en-plak werk van de editors van Wie is de Mol.
die eerste jongen zei (was niet in beeld) half 6, maar dat het ook wel kwart over 6 of half 7 kon worden..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:22:33 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91659049
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Splodgenessabounds het volgende:

[..]

Vraag me af waar ze dan half past six hebben gezegd? Enige wat ik heb gehoord is Jan met 'five thirty', dus goed..
pi_91659305
We zijn ook al 11 edities onderweg en dat in combinatie met de opkomst van sociale media maken het sowieso wel een hell of a job om het programma leuk en origineel te houden... des te knapper dat het nog steeds zoveel mensen boeit...

In Belgie hebben ze er bewust na 2 of 3 edities de brui aan gegeven omdat de inspiratie wel op was geloof ik
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:28:06 #118
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91659360
Een beetje overdreven dat ze trouwens een tijd op zoek gingen naar petroleum. Wat meer publiek verzamelen leek mij belangrijker.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:29:00 #119
88233 Steve
Still the best.
pi_91659406
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
In Belgie hebben ze er bewust na 2 of 3 edities de brui aan gegeven omdat de inspiratie wel op was geloof ik
Woenstijnvis (de productiemaatschappij) had als beleid om alle programma's hoogstens 2 seizoenen uit te zenden. Bij uitzondering is er bij De Mol een derde seizoen aan geplakt. Daarom zijn er daar niet veel seizoenen gemaakt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_91659768
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Steve het volgende:

[..]

Woenstijnvis (de productiemaatschappij) had als beleid om alle programma's hoogstens 2 seizoenen uit te zenden. Bij uitzondering is er bij De Mol een derde seizoen aan geplakt. Daarom zijn er daar niet veel seizoenen gemaakt.
Ok, maar de filosofie daarachter was ook dat kwaliteit zo gewaarborgd blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')