Zo, heb de laatste topics even doorgebladerd, wat zijn jullie snel

Ik wil het niet, maar toch staat Karin op mijn lijstje met verdachten. Het kan gewoon niet dat zij zo dom is.
Verder zorgt zij niet voor geld in de pot, doet ze domme dingen waardoor opdrachten (dreigen te) mislukken en probeert ze anderen verdacht te maken.
Daarnaast vond ik haar opmerking bij de test verdacht. Ze zei iets als: ''Horace is de mol, ik zou bijna helemaal op hem gaan. Maar dat doe ik natuurlijk niet!
Nee, als je de mol bent doe je dat natuurlijk niet nee.
Maar ik blijf toch nog lekker in mijn Anna tunnel. Weinig opvallende dingen die ze doet, maar ook weinig om geld in de pot te brengen.
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen het onzin vinden dat een mol geld verdient als hij of zij weet dat het er toch weer uit gaat. Dat is toch een prima manier om net te doen alsof je goed je best doet voor de pot? Natuurlijk wil je dat er helemaal geen geld in gaat, maar je wilt ook niet dat je verdacht wordt en dan is dat de perfecte manier. Bovendien is dit in eerdere seizoenen ook meerdere malen voorgekomen.
Anna kwam zelf niet op het Beatrix idee, kwam sowieso met weinig, maar ging er dan toch in mee (was ook bereid om mee te gaan met Elvis trouwens dacht ik). Waarom niet, als er daarna weer geld gaat verdwijnen? Het is niet zo dat ze de rest van de afleveringen al veel in de pot heeft gebracht...
Bij de film/ sleutel opdracht kwam ze er zogenaamd pas 2,5 minuut voor tijd achter dat de personen op hun scherm waarschijnlijk andere mensen waren dan de mensen die Anna en Soundos konden zien. Ja, dan lijkt het alsof je toch je best doet, maar weet je ook dat je in die 2,5 minuut natuurlijk weinig meer kunt uithalen.
Owja, en de vulkaan die ze schilderde leek verdacht veel op de Santa Ana vulkaan die op de site van WIDM staat

Jan en Miryanna vallen wat mij betreft af, die doen te goed hun best voor geld en zorgen ook dat er daadwerkelijk wat in de pot komt. Jan lijkt me wel een persoon die veel observeert en wellicht een leuke kans maakt om winnaaar te worden.
FeauteauxYou make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.