Ik heb vanavond wel tijd om dit te doen, maar pas rond 18:00 uur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef koningkerel het volgende:
Er zaten ook nog flink wat stukjes in de uitzending met heleboel beelden snel achter elkaar gemonteerd, in dacht zo rond de muurschilder opdracht. Misschien dat iemand die frames ook kan destilleren om te kijken of er wat hints in staan?
Kan ie meteen een slomo gif maken van de upskirt van Anna
Hoe kom je op die letters? Ik snap de som niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
15:00 14:39 U
11:34 11:17 Q
10:04 9:49 O
8:45 8:29 P
6:04 5:48 P
3:40 3:26 N
2:04 1:47 Q
0:30 0:00 D
Dat maakt Art verdacht. Hij liep het plein op en is een van de weinige kandidaten die Spaans spreekt. Hij zegt dat hij mensen probeerde te lokken, maar voor hetzelfde geld blijkt achteraf dat hij iets riep als 'Ga maar weg allemaal, de voorstelling is voorbij!'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat hierbij in mij opkomt:
* De Mol probeert het plein leeg te houden. Straks bij de ontknoping zullen we zien hoe hij/zij dat heeft gedaan, jammer dat dat soort aanwijzingen ACHTERAF pas duidelijk worden, evenals de meeste aanwijzingen.
1e cijfers (dus de seconden, niet de minuten) - 2e cijfers = cijfer => letter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel tijd om dit te doen, maar pas rond 18:00 uur.
Weet iemand overigens de volgorde van die papegaaien nog? Vond dat wel een apart stukje. Groen / Rood / Blauw (meen ik?) etc.
[..]
Hoe kom je op die letters? Ik snap de som niet helemaal geloof ik.
De laatste is sowieso niks (30), dus hoe je aan D komt...?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
15:00 14:39 U
11:34 11:17 Q
10:04 9:49 O
8:45 8:29 P
6:04 5:48 P
3:40 3:26 N
2:04 1:47 Q
0:30 0:00 D
30-26=4=D?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De laatste is sowieso niks (30), dus hoe je aan D komt...?
Verder geteld, dus 26 letters in alfabet, +4 = D.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De laatste is sowieso niks (30), dus hoe je aan D komt...?
Ah oke.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Verder geteld, dus 26 letters in alfabet, +4 = D.
Maarrr er zijn natuurlijk meer timers geweest toch, in de afgelopen afleveringen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ah oke.
Mh... In de timer zit dus niets, bah
Ja klopt, ik bedoelde het vanuit het oogpunt van Horace gezien, daar ging die quote ook over. Dus als Horace slim was geweest......quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want de mol wil natuurlijk altijd koffers terugkopen, liever koffer dan geld
Ja zoiets. En dat zien we dan achteraf pas bij de ontknoping.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat maakt Art verdacht. Hij liep het plein op en is een van de weinige kandidaten die Spaans spreekt. Hij zegt dat hij mensen probeerde te lokken, maar voor hetzelfde geld blijkt achteraf dat hij iets riep als 'Ga maar weg allemaal, de voorstelling is voorbij!'
Er spreken zoveel mensen Spaans in Nederland. Zouden ze dat risico nemen? Denk het niet. Of dat gedeelte is niet uitgezonden..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde het vanuit het oogpunt van Horace gezien, daar ging die quote ook over. Dus als Horace slim was geweest......
[..]
Ja zoiets. En dat zien we dan achteraf pas bij de ontknoping.![]()
Maar iemand in dit topic zei ook dat ze 'Half past six' zeiden terwijl het 'Half past five' moest zijn (17:30 uur), dat zou dan wel heel dom zijn. En inderdaad had Art makkelijk kunnen mollen met z'n Spaans en het knip-en-plak werk van de editors van Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:41 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Er spreken zoveel mensen Spaans in Nederland. Zouden ze dat risico nemen? Denk het niet. Of dat gedeelte is niet uitgezonden..
Ach ja, die hints. Ik vind het leuk om over te lezen enzo, maar omdat er zó naar gezocht wordt vallen de echte hints tegenwoordig erg tegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd heel erg slecht in dat soort hints met cijfers en tijden enzo.
Gisteren stond Horace ook weer met een Jezus shirt aan én met zijn handen in gebedshouding naar de 1e opdracht te luisteren. De Jezus hints waren all over the place maar nu ligt Horace eruit dus dat kan ook weer de prullenbak inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach ja, die hints. Ik vind het leuk om over te lezen enzo, maar omdat er zó naar gezocht wordt vallen de echte hints tegenwoordig erg tegen..
die eerste jongen zei (was niet in beeld) half 6, maar dat het ook wel kwart over 6 of half 7 kon worden..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Maar iemand in dit topic zei ook dat ze 'Half past six' zeiden terwijl het 'Half past five' moest zijn (17:30 uur), dat zou dan wel heel dom zijn. En inderdaad had Art makkelijk kunnen mollen met z'n Spaans en het knip-en-plak werk van de editors van Wie is de Mol.
Vraag me af waar ze dan half past six hebben gezegd? Enige wat ik heb gehoord is Jan met 'five thirty', dus goed..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:11 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Maar iemand in dit topic zei ook dat ze 'Half past six' zeiden terwijl het 'Half past five' moest zijn (17:30 uur), dat zou dan wel heel dom zijn. En inderdaad had Art makkelijk kunnen mollen met z'n Spaans en het knip-en-plak werk van de editors van Wie is de Mol.
Woenstijnvis (de productiemaatschappij) had als beleid om alle programma's hoogstens 2 seizoenen uit te zenden. Bij uitzondering is er bij De Mol een derde seizoen aan geplakt. Daarom zijn er daar niet veel seizoenen gemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
In Belgie hebben ze er bewust na 2 of 3 edities de brui aan gegeven omdat de inspiratie wel op was geloof ik
Ok, maar de filosofie daarachter was ook dat kwaliteit zo gewaarborgd blijftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Woenstijnvis (de productiemaatschappij) had als beleid om alle programma's hoogstens 2 seizoenen uit te zenden. Bij uitzondering is er bij De Mol een derde seizoen aan geplakt. Daarom zijn er daar niet veel seizoenen gemaakt.
Ja ok, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat de inspiratie op is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Ok, maar de filosofie daarachter was ook dat kwaliteit zo gewaarborgd blijft
ze waren er in ieder geval niet van overtuigd dat hun inspiratie kwaliteit genoeg had om nog een jaartje door te gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat de inspiratie op is..
Jaar van de Geit-verhaal kan dus ook op Miryanna slaan, niet alleen op Patrick.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Geboortedata:
Anna Drijver: 1-10-1983
Art Rooijakkers: 29-08-1976
Jan Kooijman: 14-04-1981
Karin de Groot: 27-03-1963
Miryanna van Reeden: 25-08-1967
Patrick Stoof: 27-07-1967
Pepijn Gunneweg: 18-05-1976
Soundos el Ahmadi: 20-12-1981
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |