eens ff denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo allemaal, welk nr. van de Foo Fighters zal ik morgen draaien? ik kan niet kiezen
Pretender...das duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo allemaal, welk nr. van de Foo Fighters zal ik morgen draaien? ik kan niet kiezen
Dat lijkt me echt fantastisch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de tracklist gezien, en dat gaat harder ja!
baasquote:
Maar die wordt al zo vaak gedraaidquote:
Vind het wel echt zo'n opstart liedjequote:
Het is niet aan het beginquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind het wel echt zo'n opstart liedje
Ik heb hun album gekochtquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zaterdag Xqlusive D-block & S-te-fan.
Dat lijkt me echt een kut feest
Alhoewel ze met Knock out gewoon goed hard draaide!
Hun album was wel de reden waardoor ik hardstyle ben gaan waarderen.quote:
Ik denk dat ik deze doe:quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dagoduck..
Doe in plaats van Foo Fighters Dit:
Haha halve jingle van porsch1quote:
Tja het is wel het meest toegankelijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hun album was wel de reden waardoor ik hardstyle ben gaan waarderen.
Maar vind het nu huppelmuziek geworden
Vooral die Music made addict, de tering
Jouw smaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dagoduck..
Doe in plaats van Foo Fighters Dit:
haha, Die had ik ook nog opgezocht...quote:
Gewoon zielig gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol de advocaat van Haatmeneer bij Pownews net____ !!!
Echt een zieltje die gast
Ik kijk het vanavond wel terug. Maar dat soort dingen maken het alleen maar ergerquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol de advocaat van Haatmeneer bij Pownews net____ !!!
Echt een zieltje die gast
Hahaquote:
Pearl Jam komt sowieso langsquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, Die had ik ook nog opgezocht...
maar Ik Vind die van Midtown toch iets beter
Of Doe iets van Pearl Jam! Altijd Goed!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
wel grappig dat dago dat nummer kiest net voor ik het noem
Precies, beter had hij gewoon er om mee gelachen met de rest...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk het vanavond wel terug. Maar dat soort dingen maken het alleen maar erger
niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |