maar dit gaat niet over smaak hehquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het moet je aanspreken of niet.
Over smaak valt niet te twisten..
En ik vind the prodigy gewoon geen reet aan.
Einde
Haha, die is goed idd!quote:
Als je die had aangevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dus wanneer komt twist and Shout van de Beatles?
Oh.quote:
Kies mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg zin om een scharrel op te pikken
Dan doe je dat, de avond is nog jong.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een scharrel ei?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jawelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dit gaat niet over smaak heh![]()
einde
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
te ver weg.. anders was ik zo bij jequote:
Nee, 450 euro max.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef leetzors het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus je komt geen miljoenen weggeven?
Geef maarquote:
is hier op donderdags geen fuck te doen... moet wachten tot morgen dus.. zuchtquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan doe je dat, de avond is nog jong.
hey sharr, ik zit net in jouw fobo te kijken, en jij bent zwaar lekkerquote:
Awel? Awel? Awel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef Ensaf het volgende:
Hier kun je beide interviews downloaden:
http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
Wat voor interviews zijn dat?
hoi, dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hey sharr, ik zit net in jouw fobo te kijken, en jij bent zwaar lekker
Komt er een achter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hey sharr, ik zit net in jouw fobo te kijken, en jij bent zwaar lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |