Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jawel, de heks zit elke avond weer bij hem op de bankquote:
Haiquote:
ach, iedereen heeft recht op een hobby.quote:
Ik wou de lapoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, iedereen heeft recht op een hobby.
als ie nou niets beters te doen heeft....
Dat is zo voorspelbaar als zeggen dat water nat isquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Toen kwam Gentleman weer met de LaPo, vanuit het niets
quote:
Ooooh, ik mag erover pratenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu trots, Gentleman?
Voel je nu euforie?
Opwinding?
Voel je de overwinning branden in je borst?
Voel je het?
Dat gevoel,
dat je iets hebt bereikt vandaag?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Toen kwam Gentleman weer met de LaPo, vanuit het niets
Dacht je waarom post er niemand meer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
hahaha ik was op andere laptop bezig had het niet eens in de gaten dat ie vol was
m'n opa vroeg vroeger altijd als ik had gezwommen, of het water nat was, ik geloofde dat dat bestond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zo voorspelbaar als zeggen dat water nat is.
duurde ff voordat ik zag dat ie 'roze' wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht je waarom post er niemand meer?
nog nieuws te melden of ?quote:
Ferbozatiequote:
zeker pas toen je merkte dat je niet meer op invoeren kon klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duurde ff voordat ik zag dat ie 'roze' was
Ferb
Ik vond het wel onverwachts eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zo voorspelbaar als zeggen dat water nat is.
goed, zeker goed, leukste week in maandenquote:
watzkeburt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed, rib gekneusd en daar?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel goed, rib gekneusd en daar?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed, zeker goed, leukste week in maanden
Ik niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het wel onverwachts eigenlijk
banquote:
Het deed me denken aan mijn tijd bij de commando'squote:
onverwacht was je 20 keer geleden al niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het toch als een soort sluip aanvalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onverwacht was je 20 keer geleden al niet meer
In welk computerspel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het deed me denken aan mijn tijd bij de commando's
Dudequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat ververs script is echt funnest voor ie ..
quote:
Ja, zelfs jij zag het niet aankomenquote:
wuuut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn we hier weer aan het zeiken
Hier doet hij het wel aardig hoor... alleen moet je niet terugkomen als er 200 posts zijn bijgekomen, want dan kun je rustig een pot thee zetten voordat de pagina geladen isquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat ververs script is echt funnest voor ie ..
Hmmmz, moet zo wel gaan plassen eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn we hier weer aan het zeiken
wij houden je nie tegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, moet zo wel gaan plassen eigenlijk
Af en toe in je myat kijken kan geen kwaad hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier doet hij het wel aardig hoor... alleen moet je niet terugkomen als er 200 posts zijn bijgekomen, want dan kun je rustig een pot thee zetten voordat de pagina geladen is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef babs1980 het volgende:
zo nu wel genoeg 'geshopt' (kijken en neit kopen) tot een volgende keer!
Have funquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] gaat niuewe criminal minds kijken!
[/me]
Bis Laterquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef babs1980 het volgende:
Kijk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat niuewe criminal minds kijken!
Nee, aan het werk, denk (hoop) ik.quote:
eigenlijk welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij niet aan het werk?
Is het daar niet druk?
Wat is dat eigenlijk myAT/MyAT oid??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Af en toe in je myat kijken kan geen kwaad hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[/me]
druk er maar opquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk myAT/MyAT oid??
Nee, voorkennisquote:
barretjequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[/me]
tot de volgende keer babsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef babs1980 het volgende:
mijn actieve topicsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk myAT/MyAT oid??
whahaha hoe toepasselijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
Suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Heeft Koen je op een idee gebracht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
Suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Ik was het nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei heb je d'r weer een klussie gegeven
lovelyquote:
Omgquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
Suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
wat een delegeerclubquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was het niet!
Een van de mannen die ik klusjes geef, die was het.
stuartquote:
ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft Koen je op een idee gebracht?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST?Zullen wij morgen maar kletsen ipv bellen?
Hoe laat zal ik bij je zijn?
Valt vies tegenquote:
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg worden gezegd. Dus ik zeg het nog een keerquote:
ahhh dacht het onderwerp van het boekjequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij toch vroeg of ST Wok al aan het voorlezen was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg worden gezegd. Dus ik zeg het nog een keer
Het is eindelijk weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier en tot laterquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten het is lekker druk en beregezellig![]()
laters
Dat ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh dacht het onderwerp van het boekje
Veel plezier daarquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weer naar me klanten het is lekker druk en beregezellig![]()
laters
ah zie je wel, je wil een babyquote:
Koen, wat kijk je sip? Jij hebt na morgen toch ook wel WEEKENDquote:
Laat jij kat dan typen en geef jij hem kopjes eens kijk wat hij er van vindquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
mijn kat geeft kopjes en ik kan echt moeilijk tikken zo
Ik wilde vragen of ik heel misschien de Suzuki mocht lenen voor zaterdag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]is goed
![]()
moek je niet even komen halen dan?
hier komen mag ook, ik wilde rond 09:40 weg ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jij hebt net een week weekend achter de rugquote:
ja maar het duurt nog zo langquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koen, wat kijk je sip? Jij hebt na morgen toch ook wel WEEKEND![]()
![]()
ik ga alquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah zie je wel, je wil een baby![]()
Moet je toch ff doorwerken
Het is dichterbij dan maandag thoughquote:
Magquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wilde vragen of ik heel misschien de Suzuki mocht lenen voor zaterdag?Dat wilde ik aan de tel vragen, maar ja
het werkt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat jij kat dan typen en geef jij hem kopjes eens kijk wat hij er van vind
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag![]()
Alsie net zo vol terugkomt als dajje um meeneemt
slaap zequote:
welterustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
Waarom heb ik nu het idee dat iedereen nu trusten tegen mij zeg
Like what?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nog ff wat op Marktplaats zetten zometeen
Truste Trev, slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
Je vrouw?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Lui.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
niet zo schizofreenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
wat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Zijn vrouwquote:
weer iets andersquote:
kinderspeelgoed, en ik ga nog ff een oude DELL laptop checken of ie verkoopwaardig isquote:
staat toch in de OP van het postopkriktopique?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Symph eigenlijk?? Die zou me nog uitleggen hoe ik Fok!-radio kon beluisteren...
kinderspeelgoed?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kinderspeelgoed, en ik ga nog ff een oude DELL laptop checken of ie verkoopwaardig is
Probeer het eens in TAL SCquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Symph eigenlijk?? Die zou me nog uitleggen hoe ik Fok!-radio kon beluisteren...
Op de manier hoe hij ons gisteren liet luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat toch in de OP van het postopkriktopique?
Wat zeg je??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat toch in de OP van het postopkriktopique?
hmmm is kennelijk al eerder geprobeerd door anderen (hun vrouw op MPL zetten)quote:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smeer jij nu mosterd aan de vrouw van Koen?
nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm is kennelijk al eerder geprobeerd door anderen (hun vrouw op MPL zetten)
yep, op gegeven moment worden ze te groot ergens voor en is het nog primaquote:
Hoezo, mag het niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat wil je verkopen en waarom niet aan mij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, op gegeven moment worden ze te groot ergens voor en is het nog prima
Vandaag werd een step opgehaald
En je bedacht niet dat er misschien een goede reden was waarom ze te koop werd gezet, toen je het winnende bod uitbracht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb zoiets wel eens gelezen... maar kan het nu niet meer terugvinden natuurlijkquote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
huuuuuuuuuuuuuuuuuuh ga eens niet zo snel
ahhhhh. ik zal eens gaan nakijken voor je wat er in de aanbieding isquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat wil je verkopen en waarom niet aan mij?
JAquote:
succesquote:
Weer mee gekloot door DM waarschijnlijkquote:
Wavoor foto's?quote:
snap ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom mag je onder de 16 een kroeg niet in, ook al bestel je geen alcohol?
Foto's van jouw poesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die gekke kat natuurlijk
Gewoon, wat heb je daar te zoeken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Wil ik zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die gekke kat natuurlijk
Mag vaak niet na bepaalde tijdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
mijn Duitse uitwisselingsstudente mag de kroeg niet in met een groep van 20 duitsers, omdat er 3 van 15 bij zijnquote:
Wat heeft een kind in een kroeg te zoeken?quote:
Mag welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
ik niks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon, wat heb je daar te zoeken?
Je komt er niet inquote:
Als je tieten hebt jaquote:
Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toen ik 14 was, was dat geen probleem.. En alcohol bestellen ook niet..
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toen ik 14 was, was dat geen probleem.. En alcohol bestellen ook niet..
quote:
quote:
Ik werd altijd jonger geschatquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 22:44:21 ]
Ze schrokken wel een beetje toen ik 4 jaar later jarig was en ze vroegen hoe oud ik was geworden..nou ehm..18quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Poesjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Vroeger wel maar nu vind ik het niet meer ergquote:
Bij ons deden ze er nooit zo moeilijk overquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik 14 was ook niet, werd altijd ouder geschat dan ik was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze schrokken wel een beetje toen ik 4 jaar later jarig was en ze vroegen hoe oud ik was geworden..nou ehm..18
WB Symquote:
Poesjes![]()
Toffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poesjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Poesjes![]()
Poesjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Poesjes![]()
LaptopkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dus hier ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons deden ze er nooit zo moeilijk over.
Whehehehe net ff de TAL SC op stang gejaagdquote:
Hey PGRquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sprak gister een meisje op mijn stage, evenoud als ik en die was getrouwd![]()
Poesjes![]()
Toffe foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toffe poezels
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sprak gister een meisje op mijn stage, evenoud als ik en die was getrouwd![]()
oh en?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe net ff de TAL SC op stang gejaagd
Ik ging een voorproefje geven van mijn liedjes
Mijn gereformeerde studiegenoten zijn nu zo'n beetje allemaal verloofd of pas getrouwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ga je het ook hier doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom is ze gescheiden dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef pgrferrari het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mja, ik had er ook een paar in de klas, niet eens gereformeerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn gereformeerde studiegenoten zijn nu zo'n beetje allemaal verloofd of pas getrouwd...
Die van jou zijn niet te missen neequote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
en het volgende liedje draai ik speciaal voor Oma Annie en tante Greet
Lekker meezingen mensen, haak maar in bij de gezellige muziek van ONZ Radio
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Marianne Weber vraagt het volgende plaatje aan voor Rinus om hem te feliciteren met zijn fantastische single die ik hierna uiteraard zal draaien..
U kunt uw plaatjes gewoon aan blijven vragen mensen
Nou ga er lekker voor zitten en geniet.
Van Marianne Weber voor Rinus
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
En dan nu het pareltje van de week
Zangeres manita...
Wij van ONZ radio snappen nog steeds niet dat ze niet toegelaten is Voice of Holland
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Deze singel mag u niet missen en is onderdeel van onze prijsvraag.
Onder de goede inzendingen verloten we 5 van haar singles en de hoofdprijs is een Meet en Greet.
De vraag: hoeveel weken stond zij in totaal op nummer 1 in de top 40?
We zullen ruimhartig zijn in het goed rekenen van de antwoorden
.
Poesjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat LIEEEFFFF
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Whahahaha gelukkig weet ik voor 99% zeker dat jij dit niet gaat draaienquote:
slaap zachtquote:
Klopt, dat was een test casequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja
Ik neem aan dat je straks het zelfde gaat draaien als gisteren
maak daar maar 100 vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha gelukkig weet ik voor 99% zeker dat jij dit niet gaat draaien
edit: toch?
quote:
Ik kan hem ook niet aan horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar die laatste is zoooo fout, ik zat echt jankend van het lachen achter mijn PC
jij snoept ook aardig wat afquote:
30 januari en de maand februari draai ik zondag om 22:00quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel jammer zo laat pas
[..]
Dat was goed
Heb je haar poging tot Engels zingen al gehoord?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Maar die laatste is zoooo fout, ik zat echt jankend van het lachen achter mijn PC
Ja, dat is waar maar ik kan het hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij snoept ook aardig wat af
Stand by your manquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je haar poging tot Engels zingen al gehoord?
fuck dat wil ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
30 januari en de maand februari draai ik zondag om 22:00
Dat is een goede tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
30 januari en de maand februari draai ik zondag om 22:00
Wil je dat wel horen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je haar poging tot Engels zingen al gehoord?
quote:
quote:
de verkeerde SCquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En geantwoord... Maar in de verkeerde SC kennelijk
Ik zit in allebeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En geantwoord... Maar in de verkeerde SC kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |