Het blijven FOK!ers hequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel ik eerder bang ben dat ze nu massaal pluis in enveloppen aan het proppen zijn
daarentegen wel haarballenquote:
Weinig ookquote:
al onder je bed gekekenquote:
Ja, stofzuig ik ook iedere dagquote:
quote:
Ja Zwabber wil je pluisje hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik verzamel navelpluis van fokkers
ik heb alleen dat van mezelf nog, maar ik ben een beginner!
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik kijk even de andere kant op en het wordt weer helemaal uit zijn verband getrokken
Lees de TT en doe een gokquote:
Waar zit je naval?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mijn naval toevallig vandaag nog schoongemaakt
Zat er veel pluis in? Wat voor kleur?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mijn naval toevallig vandaag nog schoongemaakt
Waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
[..]
Hoi
Wat een gedoe zeg een cashback actie...
Zwart en wit... niet zoveelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zat er veel pluis in? Wat voor kleur?
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je het in een potje gedaan?
thuisfront. te bemoeierig over mijn pootquote:
Nee mijn dochter heeft een mobiel gekocht en daar moet alles voor wijkenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee mijn dochter heeft een mobiel gekocht en daar moet alles voor wijken
[..]
[..]
Wut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
OMG... die mobiele layout is nu gewoon bijna perfect
Die was er al toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
En, en, en...
Refreshknopje zodat je directe nieuwe post in het topic -waarin je je bevind- kan zien.
die is wel beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
En, en, en...
Refreshknopje zodat je directe nieuwe post in het topic -waarin je je bevind- kan zien.
Ow, ik welquote:
gezellig, welke?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef crv het volgende:
zo van mij hebben jullie ff geen last, ga filmpje kijken
die waarbij der in het begin een hoer vanaf een balkon te pletter springtquote:
geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
die waarbij der in het begin een hoer vanaf een balkon te pletter springt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
Ik ga min kind is te dik kijken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. nu ben ik chagerijnig.. en lig in bed.. Hopelijk vrolijkt wie is de mol mij op!
OHJA>> EN IK HEB NET MIJN JEUGDHELD JAQCUES D'ANCONA ONTMOET!!!!
Ja, echt een kabouter!! Maar daarom niet chagrijnig..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
Pat
waarom chaggie vanwege dat onderkruipsel
ow fuckquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, echt een kabouter!! Maar daarom niet chagrijnig..
Mijn moeder had mijn fietsband gemaakt.. ik fietsen, na 5 minuten leeg.. toen moest ik 2 uur lopen.. ..
lijkt me die blindequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik heb grote vermoedens dat karin de groot de mol is..
waaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M rent heel snel rondjes door het topic
probeer je je eigen staart te vangen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M rent heel snel rondjes door het topic
moet mn energie toch een keer kwijtquote:
ehm nee, mn eigen schaduwquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
probeer je je eigen staart te vangen?
misschien wat minder red bullquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet mn energie toch een keer kwijt
Wij zagen de politiewagens vol gas over de pleyroute naar het knooppunt scheuren, waren er 6, 4 normale wagens en 2 filmwagensquote:Autodief achtervolgd door 11 politieauto's
donderdag 20 januari 2011 | 16:08 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 20 januari 2011 | 17:29
Tekstgrootte
ARNHEM - De politie heeft donderdagmiddag in de gemeente Rheden met elf politiewagens de achtervolging ingezet op een autodief. De achtervolging is omstreeks vier uur beëindigd en de verdachte, een 40-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats, is aangehouden. Twee politieauto's raakten beschadigd.
De achtervolging begon in Ellecom. De verdachte drukte het gaspedaal diep in om aan zijn achtervolgers te ontkomen. De rit ging over de snelweg A348 richting Arnhem en de wegen in de omgeving daarvan. De politie wist de auto in De Steeg klem te rijden.
De politie had uit voorzorg de afritten van het knooppunt Velperbroek afgezet.
drink ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
misschien wat minder red bull [ afbeelding ]
net zo stomquote:
Smorgens vroeg 1 of 2 bakken, pas op het werk, maar ben al actief vanaf moment dat ik mn ogen open doequote:
je bent verliefdquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Smorgens vroeg 1 of 2 bakken, pas op het werk, maaje bent verliefd r ben al actief vanaf moment dat ik mn ogen open doe
quote:
quote:
Niks is zeker, niks is zeker, en weet niet of mn hyper actief daar van komtquote:
kom op vertel vertelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niks is zeker, niks is zeker, en weet niet of mn hyper actief daar van komt
nu jah, kan het nog lang niet verliefdheid ofzo noemenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, kan het nog lang niet verliefdheid ofzo noemen![]()
dus dat valt wel weer mee, maar laatste tijd wat contacten
haha, nee, maar in de planning ligt wel bioscoop, al moeten we ff kijken wanneer we kunnenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, nee, maar in de planning ligt wel bioscoop, al moeten we ff kijken wanneer we kunnen
beide nogal druk
zolang er niks vast ligt nog nietquote:
go for itquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zolang er niks vast ligt nog niet
Maar goed, is dus degene die een tijd niet heb gemist (waar ik begin dit jaar volgens mij over had) sinds die tijd wat contact enzo, en beide toch wel weer een keer iets doen. Alleen tot nu toe is het meestal ff snel op msn kort aangezien ze zelf ook moet werken en ik ook vaak. en dan in de kroeg meestal ff snel buurten aangezien ik meer een kroeg hopper ben
Gewoon rustig aan, veel gebeurd in jaar tijd, en tot nu toe gewoon ff gezellig enzo, en kijk wel waar het eindigdquote:
stoewiequote:
Hoiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
En ben weer weg![]()
Ik ga even een filmpje kijken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
En ben weer weg![]()
Ik ga even een filmpje kijken
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
mooi dan ben jij dus geen moordverdachtequote:
Nopequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
mooi dan ben jij dus geen moordverdachte
verklaar je naderquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Jezus wat kunnen sommige mensen toch kletsen
Vrouw zeker ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Jezus wat kunnen sommige mensen toch kletsen
Hoe is het aan de overkant van die grote plas ?quote:
Super want het is nu weekend voor mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vrouw zeker ?
[..]
Hoe is het aan de overkant van die grote plas ?
Vriendin, telefoonquote:
tja vrouwen en telefoons, dan weet je het welquote:
aah ok, fijn weekend dan, en niet teveel zuipenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super want het is nu weekend voor mij![]()
Dank dank dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, fijn weekend dan, en niet teveel zuipen
quote:
misschien moet je eens iets aan sport gaan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat nog maar ff wat rondjes rennen om af te koelen
Geef mij eens wat energiequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat nog maar ff wat rondjes rennen om af te koelen
Yayquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn floow up voor straks staat klaar, hoef het alleen nog maar even te draaien
Ik hoop dat ik het red hoor Symphquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn floow up voor straks staat klaar, hoef het alleen nog maar even te draaien
dus je bent gewoon luije DeeJee geen improfisasie en laaif draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
wtf is dahquote:
ik draai wel wakkerblijf muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het red hoor Symph
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai wel wakkerblijf muziek
ik begin met BZN, daarna komt Frans en Monique, dan de nieuwe single van Rinus en uiteraard de single van Sieneke
sorry, heb net 5 minuten gekeken maar is niet mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deelneemster van Wie is de mol.
Volg je niet, ik weet het.
Dat wist ik... ik voel je, dat weet je tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, heb net 5 minuten gekeken maar is niet mijn ding
ik denk dat je beter niks had kunnen zeggen, ik haak bij voorbaat afquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai wel wakkerblijf muziek
ik begin met BZN, daarna komt Frans en Monique, dan de nieuwe single van Rinus en uiteraard de single van Sieneke
Ja leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is goffer een heel gevoelig liedje ja
je zit ons te naaien he sympquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, ik keek in het verkeerde mapje.
Ik zie nu Depeche Mode, King, Nena, Kiss enzo staan
Laat ik die maar doen dan
Proost Stu!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
Ik ga mijn best doen, maar half 6 de wekker morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, ik keek in het verkeerde mapje.
Ik zie nu Depeche Mode, King, Nena, Kiss enzo staan
Laat ik die maar doen dan
Cheersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
ik heb een wit wijntje uit de kelder gepaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
Ja?quote:
OMGquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
en het volgende liedje draai ik speciaal voor Oma Annie en tante Greet
Lekker meezingen mensen, haak maar in bij de gezellige muziek van ONZ Radio
Goed bezig. Laat het je smakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb een wit wijntje uit de kelder gepakt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Rauzer het volgende:
iBenny morgen 20, Wendy morgen 40!
Als Benny 40 wordt dan wordt Wendy 80!
Ik maak nooit grapjes, waar heb je het over?quote:
Oh ik had je grapje nog niet gelezen maar ik ging ervanuit dat je er wel een gemaakt hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak nooit grapjes, waar heb je het over?
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik had je grapje nog niet gelezen maar ik ging ervanuit dat je er wel een gemaakt had.
Nee, ik word alleen boos om dingen die er toe doenquote:
Je weet wel hoe je potentiële luisteraars moet wegjagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Marianne Weber vraagt het volgende plaatje aan voor Rinus om hem te feliciteren met zijn fantastische single die ik hierna uiteraard zal draaien..
U kunt uw plaatjes gewoon aan blijven vragen mensen
Nou ga er lekker voor zitten en geniet.
Van Marianne Weber voor Rinus
Is te gezondquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je eens iets aan sport gaan doen
Geeft Kally een duracell Batterijquote:
Verkeerde linkje denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik gooi er gewoon even een lekker nummer tussendoor
Ik weet niet welk nummer je bedoeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verkeerde linkje denk ik!
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
I just came to say hello ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verkeerde linkje denk ik!
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
nee, maar wel vrouw die zingt, en veel aangevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar wordt toch niet in gefloten?
Whehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar wel vrouw die zingt, en veel aangevraagd
jaja, fluitje moet je er zelf bij verzinnenquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ok Dames en heren, komt bij elkander,
steekt het kampvuur hoog aan, pakt uwe gitaren en zing met ons mee:
Ow zij is wel leuk jaquote:
Die is gaaf jahquote:
Die is inderdaad leukquote:
Maar onze Rinus had een liedje voor marlous:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Marianne Weber vraagt het volgende plaatje aan voor Rinus om hem te feliciteren met zijn fantastische single die ik hierna uiteraard zal draaien..
U kunt uw plaatjes gewoon aan blijven vragen mensen
Nou ga er lekker voor zitten en geniet.
Van Marianne Weber voor Rinus
Ja, ik hoop het ook. Zij is een stuk leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal Janzen tekent voor drie jaar bij RTL 4: Chantal Janzen heeft een contract getekend bij RTL 4. http://bit.ly/epVysJvan mij mag ze Wendy vervangen bij xfa en voh
Jaquote:
heb ik ook altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor hem op de radio, ik weet de namen niet
Ik zei het niet tegen jou hoor, jij had nog geen antwoord gegeven dat je het niet wistquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor hem op de radio, ik weet de namen niet
Dat heb ik wel vaker. Typisch zo'n 'oja' liedjequote:
Chantalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Zij is een stuk leuker.
quote:
Dat ik zei dat er in het refrein gefloten wordt had toch wel een belletje moeten rinkelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker. Typisch zo'n 'oja' liedje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zei het niet tegen jou hoor, jij had nog geen antwoord gegeven dat je het niet wist
Jah, de ijscoboer die de straat in reedquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Dat ik zei dat er in het refrein gefloten wordt had toch wel een belletje moeten rinkelen?
Dat mensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
En dan nu het pareltje van de week
Zangeres manita...
Wij van ONZ radio snappen nog steeds niet dat ze niet toegelaten is Voice of Holland
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Deze singel mag u niet missen en is onderdeel van onze prijsvraag.
Onder de goede inzendingen verloten we 5 van haar singles en de hoofdprijs is een Meet en Greet.
De vraag: hoeveel weken stond zij in totaal op nummer 1 in de top 40?
We zullen ruimhartig zijn in het goed rekenen van de antwoorden
.
Die mensen ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Waarom is Symphonic hier ONZ-radio aan het spelen eigenlijk? Die mensen hebben toch een eigen forum
Ja, eigenlijk wel maar dan nog had ik niet op de naam gekomen vrees ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Dat ik zei dat er in het refrein gefloten wordt had toch wel een belletje moeten rinkelen?
Joh ik ben gewoon ff aan het dollenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Waarom is Symphonic hier ONZ-radio aan het spelen eigenlijk? Die mensen hebben toch een eigen forum
Als je maar niet nog een keer rinus doetquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh ik ben gewoon ff aan het dollen
Neuh, maar dat had ook niet gegeven, ik wist de naam ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel maar dan nog had ik niet op de naam gekomen vrees ik![]()
Ik ff aan het trollenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh ik ben gewoon ff aan het dollen
Gek is dat hoe een liedje soms ongemerkt voorbij kan gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Neuh, maar dat had ook niet gegeven, ik wist de naam ook niet.
Ik dacht dat het een nieuw liedje was trouwens, maar hij is al van november 2010 en allang weer uit de top 40
Nu meer Fireworks, en Helloquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Neuh, maar dat had ook niet gegeven, ik wist de naam ook niet.
Ik dacht dat het een nieuw liedje was trouwens, maar hij is al van november 2010 en allang weer uit de top 40
Lees zequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even lezen.
Neem denk ik pas om 23.30 mijn slaappil in
Tot zo
wat een stemquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Echt die laatste van die manita, bizar
En dat kind in die rolstoel denkt, ik wil weg bij dat gekke wijf maar mijn armpjes zijn tekort
Veel plezierquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even lezen.
Neem denk ik pas om 23.30 mijn slaappil in
Tot zo
Truste creesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer een drukke dag
Welterustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
SYMPH hoe moet ik nu nog normaal slapen ?????![]()
![]()
![]()
![]()
Heeee jij kon niet slapen zei je netquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
ja ik ga proberen. Ik haat jequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heeee jij kon niet slapen zei je net
Leg je me nog even uit hoe ik dat kan beluisteren??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval nog wakker als ik ga draaien
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg je me nog even uit hoe ik dat kan beluisteren??
klinkt nl. Echter niks voor mij. Te rustigquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
crazy het is allang kindertjesbedtijdquote:
Owhquote:
Heee ben je hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg je me nog even uit hoe ik dat kan beluisteren??
Had je gisteren beloofd toch??![]()
Thanks alvast![]()
lig ook al op bed. Maar nog geen slaapquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
crazy het is allang kindertjesbedtijd
Welterusten Bosquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar zometeen naar bed.
Tot morgen
trusten bosquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
zit je aan je nieuwe diinnetje te denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lig ook al op bed. Maar nog geen slaap
doe je voor mij dan manita?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee ben je hier
De makkelijkste manier is
http://onz-radio.nl/
en dan op luister Live klikken
Ik begin om 00:00
te laatquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee ben je hier
slaap zachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
ik heb er helaas geen MP3 vanquote:
wie weet snurkt ie welquote:
Thanksquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee ben je hier
nee. En is niet nieuw maar terug van wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
zit je aan je nieuwe diinnetje te denken
Hoi Bos!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen
whatever, wanneer neem je der ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee. En is niet nieuw maar terug van weg
quote:
zelfs de hond blaft nog beter in de maatquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er helaas geen MP3 van
Toen ik het voor de eerste keer hoorde viel ik serieus van mijn stoel
wat weet jij daar nou vanquote:
Pfff laat maarquote:
2013quote:
jezus, mag je je zaad wel in laten vriezenquote:
lama? Rustig blijven kalquote:
ik had het over creezies opblaaspopquote:
hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
jezus, mag je je zaad wel in laten vriezen
Ik ben rustigquote:
Ja ik blies toch, pffffquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik had het over creezies opblaaspop
voor een ADHD-tje welquote:
ok. Eigenlijk moet ik wel slapen... Maar ja.quote:
wat zit je je dan druk te makenquote:
misschien moet je der toch even overheen, wordt je lekker moe vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok. Eigenlijk moet ik wel slapen... Maar ja.
harder, het is nog slapquote:
vanavond nietquote:
Vandaar dat ik er even uit benquote:
watje anders doe je dat ook nietquote:
lol. Brandmelder ging af. Maar is niks dom dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je der toch even overheen, wordt je lekker moe van
PM hem even dan neem ik hem 30 januari meequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
Symp draai voor mij dan "out in the fields"
sorryquote:
Misschien ben ik er nu niet voor in de stemming, ik zeg er verder toch niks vanquote:
Van mij hoef je niet weg hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
jezus,, sinds wanneer storen jullie je daaraan. tot morgen ik ga wel plat
Doe je navel goed uitpluizenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
slaap lekker ik ga ook weer poging doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |