Cheersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
ik heb een wit wijntje uit de kelder gepaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
Ja?quote:
OMGquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
en het volgende liedje draai ik speciaal voor Oma Annie en tante Greet
Lekker meezingen mensen, haak maar in bij de gezellige muziek van ONZ Radio
Goed bezig. Laat het je smakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb een wit wijntje uit de kelder gepakt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Rauzer het volgende:
iBenny morgen 20, Wendy morgen 40!
Als Benny 40 wordt dan wordt Wendy 80!
Ik maak nooit grapjes, waar heb je het over?quote:
Oh ik had je grapje nog niet gelezen maar ik ging ervanuit dat je er wel een gemaakt hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak nooit grapjes, waar heb je het over?
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik had je grapje nog niet gelezen maar ik ging ervanuit dat je er wel een gemaakt had.
Nee, ik word alleen boos om dingen die er toe doenquote:
Je weet wel hoe je potentiële luisteraars moet wegjagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Marianne Weber vraagt het volgende plaatje aan voor Rinus om hem te feliciteren met zijn fantastische single die ik hierna uiteraard zal draaien..
U kunt uw plaatjes gewoon aan blijven vragen mensen
Nou ga er lekker voor zitten en geniet.
Van Marianne Weber voor Rinus
Is te gezondquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je eens iets aan sport gaan doen
Geeft Kally een duracell Batterijquote:
Verkeerde linkje denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik gooi er gewoon even een lekker nummer tussendoor
Ik weet niet welk nummer je bedoeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verkeerde linkje denk ik!
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
I just came to say hello ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verkeerde linkje denk ik!
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
nee, maar wel vrouw die zingt, en veel aangevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daar wordt toch niet in gefloten?
Whehehequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar wel vrouw die zingt, en veel aangevraagd
jaja, fluitje moet je er zelf bij verzinnenquote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ok Dames en heren, komt bij elkander,
steekt het kampvuur hoog aan, pakt uwe gitaren en zing met ons mee:
Ow zij is wel leuk jaquote:
Die is gaaf jahquote:
Die is inderdaad leukquote:
Maar onze Rinus had een liedje voor marlous:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Marianne Weber vraagt het volgende plaatje aan voor Rinus om hem te feliciteren met zijn fantastische single die ik hierna uiteraard zal draaien..
U kunt uw plaatjes gewoon aan blijven vragen mensen
Nou ga er lekker voor zitten en geniet.
Van Marianne Weber voor Rinus
Ja, ik hoop het ook. Zij is een stuk leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Chantal Janzen tekent voor drie jaar bij RTL 4: Chantal Janzen heeft een contract getekend bij RTL 4. http://bit.ly/epVysJvan mij mag ze Wendy vervangen bij xfa en voh
Jaquote:
heb ik ook altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor hem op de radio, ik weet de namen niet
Ik zei het niet tegen jou hoor, jij had nog geen antwoord gegeven dat je het niet wistquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik hoor hem op de radio, ik weet de namen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |