Maar als je dus even iets verder leest dan je neus lang is, kan je hieruit wel concluderen dat er verscheidene 'High School Shootouts' zijn geweest in Duitsland. En hoeveel daarvan zijn er ook alweer in Nederland geweest? Oja, juist. Geen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Wapenbezit an sich zegt niets over criminaliteit en moord in de samenleving.
Toch ligt het aantal moorden in Duitsland nog steeds lager (per hoofd)quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef LBS het volgende:
[..]
Maar als je dus even iets verder leest dan je neus lang is, kan je hieruit wel concluderen dat er verscheidene 'High School Shootouts' zijn geweest in Duitsland. En hoeveel daarvan zijn er ook alweer in Nederland geweest? Oja, juist. Geen.
Ach, die Duitsers hebben altijd al iets met wapens gehad...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef LBS het volgende:
[..]
Maar als je dus even iets verder leest dan je neus lang is, kan je hieruit wel concluderen dat er verscheidene 'High School Shootouts' zijn geweest in Duitsland. En hoeveel daarvan zijn er ook alweer in Nederland geweest? Oja, juist. Geen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."No escape from the mass mind rape
Play it again jack and then rewind the tape
And then play it again and again and again
Until ya mind is locked in"
Dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch ligt het aantal moorden in Duitsland nog steeds lager (per hoofd)
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef 32Red het volgende:
[..]
Ach, die Duitsers hebben altijd al iets met wapens gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vuurwapen bezit dus niet leidt tot meer moorden zoals jij probeert aan te geven. 2 keer een schietpartij in 10 jaar tijd is erg, maar is dat nou echt je dragende argument?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef LBS het volgende:
[..]
Dus?
Het aantal liters bier dat gedronken wordt en het aantal lederhosen dat daarbij gedragen wordt ligt misschien hoger. Ook maar een causale relatie aan verbinden?
Zou je er dan niet gelijk twee doen? Dat ziet er mooier uit imho.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
Ja voor. dan koop ik een .50 die ik dan op mijn auto ga monteren.
Ik kan als 19 jarige hier toch vrij makkelijk aan een compound/recurve/kruisboog komen, het is niet echt bij de appie om de hoek maar het is wel gewoon 100% legaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef LBS het volgende:
Maar het is toch zeker wel iets om mee te nemen in je overwegingen.
Wil jij een land, dat nu prima functioneert, zoiets aandoen? Wil jij het mogelijk maken voor tieners om aan een vuurwapen te kunnen komen in de AH om de hoek?
Gelukkig gaat in Nederland wapenbezit nooit gelegaliseerd worden.
Ooh ja wel in balans blijven natuurlijk, en mijn zoontje van 3 kan dan mee schietenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:51 schreef LBS het volgende:
[..]
Zou je er dan niet gelijk twee doen? Dat ziet er mooier uit imho.
Niet alleen voor tieners niet, ook voor jou niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef LBS het volgende:
Wil jij een land, dat nu prima functioneert, zoiets aandoen? Wil jij het mogelijk maken voor tieners om aan een vuurwapen te kunnen komen in de AH om de hoek?
Mag je wel eerst even naar de sportschool, want de recoil is niet makkelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
Ja voor. dan koop ik een .50 die ik dan op mijn auto ga monteren.
Er zijn zat andere mogelijkheden. Het is die persoon die iemand vermoord, niet het pistool. Mocht hij geen pistool hebben dan had hij wel een mooi keukenmes gepakt, zoals ook al vaker is gebeurd in Nederland.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef nikk het volgende:
Sowieso is in Nederland enkele jaren terug een (con)rector door het hoofd geschoten door een leerling...
Met een keukenmes vermoord je geen 40 medeleerlingen in een minuut.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn zat andere mogelijkheden. Het is die persoon die iemand vermoord, niet het pistool. Mocht hij geen pistool hebben dan had hij wel een mooi keukenmes gepakt, zoals ook al vaker is gebeurd in Nederland.
Een vuurwapen maakt de drempel toch lager. Zeker voor die lafaards die dan een ongewapend iemand aanvallen of beroven omdat ze dan weten dat het de kans op een fysieke confrontatie behoorlijk indamt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zijn zat andere mogelijkheden. Het is die persoon die iemand vermoord, niet het pistool. Mocht hij geen pistool hebben dan had hij wel een mooi keukenmes gepakt, zoals ook al vaker is gebeurd in Nederland.
Met een pistool ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef LBS het volgende:
[..]
Met een keukenmes vermoord je geen 40 medeleerlingen in een minuut.
I rest my case.
Dat gebeurt nou ook weer niet dagelijks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef LBS het volgende:
[..]
Met een keukenmes vermoord je geen 40 medeleerlingen in een minuut.
I rest my case.
Geen probleem hoor als je hem vastzet in een affuit. Op harskamp schoten we altijd de berm in de fik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:56 schreef 32Red het volgende:
[..]
Mag je wel eerst even naar de sportschool, want de recoil is niet makkelijk.
Mogelijk maken?, het is al prima mogelijk, zonder ook maar enig contact te hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef LBS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |