quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en als je samen met je lover wilt kamperen, of ook graag een buitentent wil: XXL
Ja, S ga ik echt niet redden zonder aan 't infuus te liggen vrees ik. Maar M durf ik wel aan, denk ik. Thanks!quote:
Duh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb suikervrije koekjes en die zijn helemaal niet zo lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als je bij 'home' van de nike site kijkt, zie je als het geod is wat je vrienden hebben gedaan. bij mij staat er dat jij een run hebt gedaan, en nog een run, en een doel hebt gesteld etc. Daar zou het bij moeten staan dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Cali, ik kan je stats niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en assertiviteitsprops voor mij
ik zou d'r denk ik vragen of ze wel helemaal lekker is als ze me zou proberen op te tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en assertiviteitsprops voor mij
Jemig wat een zielige dame! Goed gedaan, en je plekje verdedigd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe durft ze je zomaar op te tillen trouwens, dat dóe je toch niet bij iemand
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja, dat ging wel onder luidkeels gekreun en gesteunquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel props voor het feit dat je optilbaar bent overigens!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |