Ik ook niet, ik heb ze zittend wel horizontaal!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sowieso niet van die mooie verticale strepen op m'n buik..
Ik wel. 's Morgens na het je-weet-wel en vóór het ontbijt en als de lichtinval goed isquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sowieso niet van die mooie verticale strepen op m'n buik..
Wist jij die vraag over die hond van Pavlov? (oid?)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb van die rare uitstekende ribben en daaronder een gat.
Jij weet jezelf wel te verkopen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb van die rare uitstekende ribben en daaronder een gat.
Ze is al verkochtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij weet jezelf wel te verkopen!
Nee, nooit van die kerel gehoord ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist jij die vraag over die hond van Pavlov? (oid?)
Whehe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij weet jezelf wel te verkopen!
As is verbrande turf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik hád een buik die er op leek. Maar had is verbrande turf. Of iets in die geest.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
As is verbrande turf.
*boksquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb ze zittend wel horizontaal!![]()
Helemaal leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb laarzen besteld. XM gaat ze niet zo mooi vinden, maar ik vind ze stoer!
[ afbeelding ]
Ik haat mensen die helemaal goed, of helemaal leuk zeggen.
Ja, dat klinkt niet zo heel best. Ik ben all for jongere mannen, maar 30 jaar is wat veel inderdaad. Misschien maar alvast laten blokkeren die simkaart?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Omg btw, ik heb weer een verhaal.
De moeder van Nachtwacht heeft een vriend uit Syrië (vriend als in boyfriend dus). Hij is iets van 25-30 jaar jonger dan zij en hij woont in België, maar bivakkeert geregeld bij zijn broer in Nederland, bij de broer van Nachtwachts zus. Laatst vroeg hij aan haar of hij haar dvd-speler mocht hebben. Ze zou erover nadenken. Nu is die dvd-speler ineens verdwenen. Vandaag probeerde Nachtwacht haar steeds te bellen maar ze nam niet. Vanavond belde hij via haar vaste telefoon en toen nam ze wel op. Ze had helemaal geen gemiste oproepen op haar mobiel. Na wat gepruts kwam Nachtwacht erachter dat ze alleen maar noodoproepen kan doen en dus betekent dat dat haar simkaart (abonnement) er waarschijnlijk uit gehaald is en er is er maar één die dat gedaan kan hebben en die zit nu weer in Belgie
. Mogelijk belt die 'vriend' nu dus overal naartoe vanaf de simkaart van Nachtwachts moeder. Morgen is Nachtwacht daar, dus dan kan hij even checken of het idd zo is.
Dit klinkt echt als zo'n verhaal dat je bij Opgelicht ziet: jonge charmeur die een vermogende (dat valt overigens wel mee) oudere vrouw het hof maakt om er met haar spullen vandoor te gaan.
Toppiequote:
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze wel stoer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze zijn redelijk stoer ja. maar ik loop toch niet overdag in mijn atelier op hakken? En voor stoere laarzen zijn ze heel leuk! Vind ik dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijk. Niet mijn keus inderdaad
.
Die is ook vrij erg, ja.quote:
Eigenlijk moet ik 't niet meer vragen maar onder 't mom van retail therapy: heb jij 'n idee hoe die super spy jurkjes ongeveer vallen? Dus als je 38-40 als maat hebt, welke 'moet' je dan kopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijk. Niet mijn keus inderdaad
.
Spontaan is gewoon een ander woord voor je hersenen niet in de goede volgorde gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb?
Ik ben zooooo spontaan en aaaaaaaltijd vrolijk
Hihihihihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Spontaan is gewoon een ander woord voor je hersenen niet in de goede volgorde gebruiken inderdaad.
Waarom gaan je plannen niet door?
M.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik 't niet meer vragen maar onder 't mom van retail therapy: heb jij 'n idee hoe die super spy jurkjes ongeveer vallen? Dus als je 38-40 als maat hebt, welke 'moet' je dan kopen?
chillax, niet zo moeilijk doen! (aarrghhh dat vind ik dus echt een vreselijk woord he!)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is ook vrij erg, ja.![]()
Wanneer ben ik zo onverdraagzaam geworden?Maar ik vind het echt zo lelijk
![]()
En als je wat minder aansluitend en slobberiger wilt: L.quote:
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XLquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als je wat minder aansluitend en slobberiger wilt: L.
en als je samen met je lover wilt kamperen, of ook graag een buitentent wil: XXLquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XL
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XL
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en als je samen met je lover wilt kamperen, of ook graag een buitentent wil: XXL
Ja, S ga ik echt niet redden zonder aan 't infuus te liggen vrees ik. Maar M durf ik wel aan, denk ik. Thanks!quote:
Duh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb suikervrije koekjes en die zijn helemaal niet zo lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als je bij 'home' van de nike site kijkt, zie je als het geod is wat je vrienden hebben gedaan. bij mij staat er dat jij een run hebt gedaan, en nog een run, en een doel hebt gesteld etc. Daar zou het bij moeten staan dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Cali, ik kan je stats niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en assertiviteitsprops voor mij
ik zou d'r denk ik vragen of ze wel helemaal lekker is als ze me zou proberen op te tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en assertiviteitsprops voor mij
Jemig wat een zielige dame! Goed gedaan, en je plekje verdedigd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe durft ze je zomaar op te tillen trouwens, dat dóe je toch niet bij iemand
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja, dat ging wel onder luidkeels gekreun en gesteunquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel props voor het feit dat je optilbaar bent overigens!![]()
![]()
Ik zie het ook echt helemaal voor me gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel onder luidkeels gekreun en gesteun(dus ik zei: "Ja, til me dan ook niet op.")Ze is dan ook ruim een kop kleiner en een ehh stukje breder dan ik
![]()
Indianennaam: Lichte Veder![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel props voor het feit dat je optilbaar bent overigens!![]()
![]()
Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb trouwens mn jas vandaag op kunnen halen, hij is vernieuwd, maar kreeg geen korting.
heb voet bij stuk gehouden en gezegd dat ik dan mijn geld terug wil.
Ik heb 'm immers nog bínnen de 2 weken termijn (want feestdagen etc) teruggebracht (omdat ie lek was) en als ik terugreken hebben zij echt enkele dagen nadat ik m had gekocht die korting erin gegooid. Ik had 'm dus officeel nog kunnen ruilen, en dan 1 dag later voor 100 euro minder weer kunnen kopen![]()
anyway, nu wil ik óf ook korting, of gewoon mijn geld terug, ik ben niet tevreden dat ik mijn jas twee weken kwjit ben geweest en dattie lek was en zulks(maar ik kan niet zo goed boos worden, ik stond te shaken in die winkel
)
Whehe, ik ben ook heul niet goed in boos worden zonder emo te wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!Ik ben Zeer Trots! Maar wat is er uiteindelijk gebeurd nu? Is het gelukt?
En ja, boos worden is lastig*verwijst naar eerdergemeld incident*
Megaspannendquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef V1z0R het volgende:
Wist niet dat zumba zo spannend was![]()
En props natuurlijk
Aurum, props voor zo'n net lijstje terwijl je het zo druk hebt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik moet daar bijna bij huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo mooi vind ik het
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
en daar ging mijn drinken bijna over het beeldschermquote:
Was het maar waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef V1z0R het volgende:
Je weet zeker dat je niet bij de les bodycombat zat trouwens?!
Zo veel moeite hebben ze inderdaad nog nooit voor klanten gedaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, en over de zoutacties waar vaste klanten geen klap aan hebben. NS heeft een reactie gegeven:
Update
In een reactie in de krant Metro laat een NS-woordvoerder weten het goed te maken met de vaste klanten door de komende weken (!) zo op tijd mogelijk te rijden. Rover betreurt het dat NS het op tijd rijden als een vorm van compensatie ziet.![]()
Het treurige is, is dat dat nog best wel eens waar zou kunnen zijn ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo veel moeite hebben ze inderdaad nog nooit voor klanten gedaan!
Als ik dat braaf doe, heb ik meer pukkels dan wanneer ik het er gewoon op laat zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef progje het volgende:
pfff wat heb ik toch een hekel er aan om 's avonds make-up weer te verwijderen en gezicht daarna te wassen en insmeren
*lui is*
nou ik was er dus wat laks mee de laatste tijd... en ik kreeg echt van die charmante onderhuidse ontstekingen @ kinquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik dat braaf doe, heb ik meer pukkels dan wanneer ik het er gewoon op laat zitten. Maakt overigens niet uit welk merk ik gebruik of dat het lotion / facewash / whatever is.
Geen make-up gebruiken ftw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef progje het volgende:
pfff wat heb ik toch een hekel er aan om 's avonds make-up weer te verwijderen en gezicht daarna te wassen en insmeren
*lui is*
Dat beest dat ging kwijlen als ie een belletje hoorde omdat ie dacht dat ie dan eten kreeg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist jij die vraag over die hond van Pavlov? (oid?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |