Helemaal leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb laarzen besteld. XM gaat ze niet zo mooi vinden, maar ik vind ze stoer!
[ afbeelding ]
Ik haat mensen die helemaal goed, of helemaal leuk zeggen.
Ja, dat klinkt niet zo heel best. Ik ben all for jongere mannen, maar 30 jaar is wat veel inderdaad. Misschien maar alvast laten blokkeren die simkaart?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Omg btw, ik heb weer een verhaal.
De moeder van Nachtwacht heeft een vriend uit Syrië (vriend als in boyfriend dus). Hij is iets van 25-30 jaar jonger dan zij en hij woont in België, maar bivakkeert geregeld bij zijn broer in Nederland, bij de broer van Nachtwachts zus. Laatst vroeg hij aan haar of hij haar dvd-speler mocht hebben. Ze zou erover nadenken. Nu is die dvd-speler ineens verdwenen. Vandaag probeerde Nachtwacht haar steeds te bellen maar ze nam niet. Vanavond belde hij via haar vaste telefoon en toen nam ze wel op. Ze had helemaal geen gemiste oproepen op haar mobiel. Na wat gepruts kwam Nachtwacht erachter dat ze alleen maar noodoproepen kan doen en dus betekent dat dat haar simkaart (abonnement) er waarschijnlijk uit gehaald is en er is er maar één die dat gedaan kan hebben en die zit nu weer in Belgie
. Mogelijk belt die 'vriend' nu dus overal naartoe vanaf de simkaart van Nachtwachts moeder. Morgen is Nachtwacht daar, dus dan kan hij even checken of het idd zo is.
Dit klinkt echt als zo'n verhaal dat je bij Opgelicht ziet: jonge charmeur die een vermogende (dat valt overigens wel mee) oudere vrouw het hof maakt om er met haar spullen vandoor te gaan.
Toppiequote:
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze wel stoer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze zijn redelijk stoer ja. maar ik loop toch niet overdag in mijn atelier op hakken? En voor stoere laarzen zijn ze heel leuk! Vind ik dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijk. Niet mijn keus inderdaad
.
Die is ook vrij erg, ja.quote:
Eigenlijk moet ik 't niet meer vragen maar onder 't mom van retail therapy: heb jij 'n idee hoe die super spy jurkjes ongeveer vallen? Dus als je 38-40 als maat hebt, welke 'moet' je dan kopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind ze eh.. vrij.. mannelijk. Niet mijn keus inderdaad
.
Spontaan is gewoon een ander woord voor je hersenen niet in de goede volgorde gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb?
Ik ben zooooo spontaan en aaaaaaaltijd vrolijk
Hihihihihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Spontaan is gewoon een ander woord voor je hersenen niet in de goede volgorde gebruiken inderdaad.
Waarom gaan je plannen niet door?
M.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik 't niet meer vragen maar onder 't mom van retail therapy: heb jij 'n idee hoe die super spy jurkjes ongeveer vallen? Dus als je 38-40 als maat hebt, welke 'moet' je dan kopen?
chillax, niet zo moeilijk doen! (aarrghhh dat vind ik dus echt een vreselijk woord he!)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is ook vrij erg, ja.![]()
Wanneer ben ik zo onverdraagzaam geworden?Maar ik vind het echt zo lelijk
![]()
En als je wat minder aansluitend en slobberiger wilt: L.quote:
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XLquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En als je wat minder aansluitend en slobberiger wilt: L.
en als je samen met je lover wilt kamperen, of ook graag een buitentent wil: XXLquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XL
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
en alstie multifunctioneel moet zijn en je er ook in wilt kunnen kamperen XL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |