SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hebben te veel van die wannabee zangers in het noordenquote:
Hoezo niet?quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Of bedoel je "Dit is niet mijn winkel vriend" ?
Heb je toegevoegd op msnquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan helemaal overnieuw:
iedereen:
email ff 5 mp3tjes, kan van alles zijn, je lievelings muziekstijl, artiest, nummers, echt ALLES
email die naar:
driepink@live.nl
en dan als je lang genoeg wakker kan blijven:
hoor je hem terug in Driepinks knotsgekke marathon!
evilbiatch@live.nlquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op msn
Mag dat ook?
jawelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op msn
Mag dat ook?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
jawel
oke welke idioot doet dit ?
daarom post ik die email niet he..
5 nieuwe emails, elsevier, wibra en zulke shit
quote:
Waar jij woont danquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben te veel van die wannabee zangers in het noordente erg
hehe wat een stakkersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
jawel
oke welke idioot doet dit ?
daarom post ik die email niet he..
5 nieuwe emails, elsevier, wibra en zulke shit
Dit is niet mijn topic vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK GA JOU EEN KLAP GEVEN, DIT IS NIET MIJN WINKEL TELEFOONNUMMER VRIEND
en er komen er steeds meer als mensen als jij hun gaanquote:
oaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe wat een stakkers
Nieuwsbrieven ofzo ?
Ik heb precies dat gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb dat dus geheel den tijd gezongen op weg van school naar huis:
IK GA JOU ZO EEN KLAP GEVEN, DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND
Misschien kan je dat op de radio vertellon?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke matige grap voor op de rommelmarkt en voor marktplaats.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb precies dat gedaan
Ik schreeuwde het zelfs naar een man en die man wtf
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb precies dat gedaan
Ik schreeuwde het zelfs naar een man en die man wtf
kan ook hier hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien kan je dat op de radio vertellon?
Hoooi sharr! Ga jij morgen nog naar school? (of hebben jullie athenerds geen facultatief les morgen?)quote:
Zal ik langskomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wel jammer opzich dat er geen fokkers komen op mijn school en alles...
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Woon je in enschede
PAS OP BRANK!
Ja! Nouja, ik ga even met Jordi mee naar Nederlands en wat voor het pws doen, maar verder.. Facultatief is niet echt les in mijn ogen. En jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Hoooi sharr! Ga jij morgen nog naar school? (of hebben jullie athenerds geen facultatief les morgen?)
On topic: nee serieus, ander lied?
Hollandsche klassiekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed irritant nummer dit.
Tot zaterdagavond 20:00.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
deze blijft nou in mijn hoofd de hele week
![]()
Jij had weer lapo!quote:
Dus iedereen die naar hem luistert is volgens hem zijn onderdaan. Veel plezier met hem, ik ga de Mol kijkenquote:A minion is follower devoted to serving his master relentlessly.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed irritant nummer dit.
Zonder huntquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
Jij had weer lapo!
En drommels! Ik heb het gered binnen 100 posts.
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja! Nouja, ik ga even met Jordi mee naar Nederlands en wat voor het pws doen, maar verder.. Facultatief is niet echt les in mijn ogen. En jij?
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het nieuws van 8u is ingesproken. Graseter zet het nu achter elkaar, en Dhaha krijgt het zsm in zijn inbox.
Ik aanbid hem.quote:
Ik heb werkelijk geen idee, heb geen les van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?
On-topic:
Dhaha
quote:
Deadmau5 is gewoon een baassssss.quote:
En de driehoekswortel van een XFAquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het omgekeerde van een xaf.
quote:
quote:
bíjna!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit is echt het meest uitgemolken nummer van 2010.
VERTELquote:
Ik was al opgehoudenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik vind 20 emails wel genoeg zo
nog 1 en ik vraag een ban aan voor je ..
Banaan vraag is een banquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik vind 20 emails wel genoeg zo
nog 1 en ik vraag een ban aan voor je ..
lol ja hoor maar ben ook al wel weer een tijdje wakkerquote:
quote:
Commerciele fag.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
Dat zijn echt van die woorden
Bommelding, banaanvraag.
ja, van ying yang ofzo alleen al 10 bijnaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik was al opgehouden
Waren het er serieus 20?![]()
Eetse.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Dalando het volgende:
Driepink, mijn email adres is dalando@dalando.nl, schrijf maar overal in!
ja maar ik gebruik de mijnes ook voor normaal msnquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Dalando het volgende:
Driepink, mijn email adres is dalando@dalando.nl, schrijf maar overal in!
Ja, die hebben we hier nog wel liggen. Ruilen tegen een banaan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
Bij de nieuwe server zouden we ook beeld kunnen doen volgens mij.
Ik kom brengen tegen betalingquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hier doe ik enkele moorden voor etc op dit moment
Ongesteld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hier doe ik enkele moorden voor etc op dit moment
Eensch.quote:
Wat is er vanavond dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef kdrietjeh het volgende:
Tijdens grote evenementen zoals: TVOH, De Mol, Voetbal, geilt fok op de tv.
Roze zee bevaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet het worden denk ik, choco cravings
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet het worden denk ik, choco cravings
Kom op msn dan slappequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
nog steeds alleen van pirania een mail, gaat serieus niemand luisteren ofzo ?
wel graag in mp3 vorm mensen
ik ben niet de beste zoeker op het internet..
google werkt ALTIJD tegen mij
Het is een vrij complexe vraag. En hoe grote mail kan je ontvangenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
Rode, foutje.quote:
Sommige dingen snap ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dacht al, straks moet ik biologieles gaan geven
Hater! Wat heb je tegen lightquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Cola light
Cola
ENERGY
En drank enzo
Download gewoon het hele repertoire van Dandy.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
Gelukkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef leetzors het volgende:
[..]
Sommige dingen snap ik wel hoor.
quote:
Ik zoek je morgen wel op dan, voor een niet light of wel light discussiequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Liever niet op internet, dat is zoooo 2008 en gay.
Niet vergeten dit keer hequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zoek je morgen wel op dan, voor een niet light of wel light discussie
QFTquote:
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Driepink het volgende:
DHAHA BEAT IS ROCKINGquote:
Waarom MOET?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gewoon echt klote dat mijn vrienden de stad in zijn en ik thuis moet blijven
Was mijn PM zwoel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik bereid mijn zwoele uurtje voor
Suggesties?
Moet je op jezelf passen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gewoon echt klote dat mijn vrienden de stad in zijn en ik thuis moet blijven
Ik heb nog nooit zo'n zwoele PM gehad...quote:
Jij hebt wel vaak van die freudiaanse versprekingposts he?quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n zwoele PM gehad...
En die 2e die je stuurde heb ik echt herinneringen aan... zo'n mooi nummer
Dat is verstandig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
ik moet trouwens niet vergeten
redbull in te slaan voor mn marathon
Hoorn, standaard op donderdagavondquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef leetzors het volgende:
[..]
En anders had je welke stad in gegaan?
Hoorn? Is dat serieus wat überhaupt? En dat zeg ik zonder te haten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn, standaard op donderdagavond
Dat had ik wel eens willen horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef trolololo het volgende:
[..]
DHAHA DE LACHENDE DJ
MOEHAHA
ofzo![]()
Niets.quote:
Boh ik zou eigenlijk ook even op visite gaan in Hoorn morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn, standaard op donderdagavond
ja, altijd gezellig op donderdagavond na koopavondquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hoorn? Is dat serieus wat überhaupt? En dat zeg ik zonder te haten.
als ik hem heb, zegt het maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dhaha, zou je 1 verzoekje willen draaien voor me?
Nee sorry, kan ik niet maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dhaha, zou je 1 verzoekje willen draaien voor me?
Zou ik eerder denken dat je naar Alkmaar gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja, altijd gezellig op donderdagavond na koopavond
Schiet al aardig op dan.quote:
We helpen hem wel.quote:
jij tog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef trolololo het volgende:
Wie gaat na DHAHAHA DE LACHENDE DJ MOEHAHA ?
webhawk is zoquote:
nummers is beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
Driepink moet je artiesten of nummers?
NU WELquote:
Je volume harder zetten.quote:
Ja, Groningsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |