Tot zaterdagavond 20:00.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
deze blijft nou in mijn hoofd de hele week
![]()
Jij had weer lapo!quote:
Dus iedereen die naar hem luistert is volgens hem zijn onderdaan. Veel plezier met hem, ik ga de Mol kijkenquote:A minion is follower devoted to serving his master relentlessly.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed irritant nummer dit.
Zonder huntquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
Jij had weer lapo!
En drommels! Ik heb het gered binnen 100 posts.
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja! Nouja, ik ga even met Jordi mee naar Nederlands en wat voor het pws doen, maar verder.. Facultatief is niet echt les in mijn ogen. En jij?
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het nieuws van 8u is ingesproken. Graseter zet het nu achter elkaar, en Dhaha krijgt het zsm in zijn inbox.
Ik aanbid hem.quote:
Ik heb werkelijk geen idee, heb geen les van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?
On-topic:
Dhaha
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |