SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hebben te veel van die wannabee zangers in het noordenquote:
Hoezo niet?quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Of bedoel je "Dit is niet mijn winkel vriend" ?
Heb je toegevoegd op msnquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan helemaal overnieuw:
iedereen:
email ff 5 mp3tjes, kan van alles zijn, je lievelings muziekstijl, artiest, nummers, echt ALLES
email die naar:
driepink@live.nl
en dan als je lang genoeg wakker kan blijven:
hoor je hem terug in Driepinks knotsgekke marathon!
evilbiatch@live.nlquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op msn
Mag dat ook?
jawelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd op msn
Mag dat ook?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
jawel
oke welke idioot doet dit ?
daarom post ik die email niet he..
5 nieuwe emails, elsevier, wibra en zulke shit
quote:
Waar jij woont danquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben te veel van die wannabee zangers in het noordente erg
hehe wat een stakkersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
jawel
oke welke idioot doet dit ?
daarom post ik die email niet he..
5 nieuwe emails, elsevier, wibra en zulke shit
Dit is niet mijn topic vriend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK GA JOU EEN KLAP GEVEN, DIT IS NIET MIJN WINKEL TELEFOONNUMMER VRIEND
en er komen er steeds meer als mensen als jij hun gaanquote:
oaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe wat een stakkers
Nieuwsbrieven ofzo ?
Ik heb precies dat gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb dat dus geheel den tijd gezongen op weg van school naar huis:
IK GA JOU ZO EEN KLAP GEVEN, DIT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND
Misschien kan je dat op de radio vertellon?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke matige grap voor op de rommelmarkt en voor marktplaats.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb precies dat gedaan
Ik schreeuwde het zelfs naar een man en die man wtf
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb precies dat gedaan
Ik schreeuwde het zelfs naar een man en die man wtf
kan ook hier hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien kan je dat op de radio vertellon?
Hoooi sharr! Ga jij morgen nog naar school? (of hebben jullie athenerds geen facultatief les morgen?)quote:
Zal ik langskomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Wel jammer opzich dat er geen fokkers komen op mijn school en alles...
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Woon je in enschede
PAS OP BRANK!
Ja! Nouja, ik ga even met Jordi mee naar Nederlands en wat voor het pws doen, maar verder.. Facultatief is niet echt les in mijn ogen. En jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Hoooi sharr! Ga jij morgen nog naar school? (of hebben jullie athenerds geen facultatief les morgen?)
On topic: nee serieus, ander lied?
Hollandsche klassiekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed irritant nummer dit.
Tot zaterdagavond 20:00.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
deze blijft nou in mijn hoofd de hele week
![]()
Jij had weer lapo!quote:
Dus iedereen die naar hem luistert is volgens hem zijn onderdaan. Veel plezier met hem, ik ga de Mol kijkenquote:A minion is follower devoted to serving his master relentlessly.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed irritant nummer dit.
Zonder huntquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef leetzors het volgende:
[..]
Jij had weer lapo!
En drommels! Ik heb het gered binnen 100 posts.
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja! Nouja, ik ga even met Jordi mee naar Nederlands en wat voor het pws doen, maar verder.. Facultatief is niet echt les in mijn ogen. En jij?
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het nieuws van 8u is ingesproken. Graseter zet het nu achter elkaar, en Dhaha krijgt het zsm in zijn inbox.
Ik aanbid hem.quote:
Ik heb werkelijk geen idee, heb geen les van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, moet even kijken wie er allemaal bijles geven. Weet jij of Stolk bijles geeft morgen?
On-topic:
Dhaha
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |