quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef taxibabe het volgende:
Ja via een agendaverzoek in de outlookagenda.
Netjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef taxibabe het volgende:
Gewoon 2 foto's op 1 a4tje, voorkant auto en achterkant auto dacht ik zo.
Is dit wat?
[..]
Ik zie het, soms vergeet ik woorden, dan ga ik iets te snel, hehe. Tnx.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Netjes
Verander alleen even bij uitschrijven van de boete. het ontbreekt.
He gatsie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Timmos het volgende:
Drama weer hier.. 12-jarig jongetje verdronken in het zwembad..
[ afbeelding ]
Telegraaf hing ook al aan de telefoon, of ik op vrijwillige basis foto's in wou sturen..
Genoeg ervaring helaas jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef taxibabe het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een bezwaarschrift tegen een boete?
Ow.. maar no way dat ik dat ga doen. Zij hebben een fout gemaakt, niet ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, dikke kans je de eerste keer gewoon een standaard brief krijgt waarin je bezwaar afgewezen wordt. De officier van justitie verklaart bijna altijd bezwaren in eerste instantie ongegrond in de hoop dat je je verzet staakt en gewoon betaalt.
Kansloos, I know.
Je kan evt. je outlook vergaderverzoek nog uitprinten en erbij doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ow.. maar no way dat ik dat ga doen. Zij hebben een fout gemaakt, niet ik.
Het verzoek an sich heb ik niet meer, maar het staat natuurlijk nog gewoon in mijn outlookagenda, dus die doe ik er idd ook bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan evt. je outlook vergaderverzoek nog uitprinten en erbij doen
Ja, brr.. Het was alleen wachten tot dit weer zou gebeuren..quote:
Jezelf vooral niet al te druk over maken, komt wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, omdat een ander een fout maakt, bah
Was mij ook opgevallen ja, maar ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet graag meer post. Vaak wordt er ontzettend slecht commentaar gepost, of mensen posten helemaal geen commentaar maar ontvangen zelf wel weer commentaar van de volgende poster, enz.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dan "Beoordeel de foto van je voorganger" best wel dood bloed. Dat topic deed het een tijd geleden heel erg goed met veel goede foto's maar opeens is het helemaal niets meer. Dat is eigenlijk zo'n beetje ontstaan nadat de topic titel is veranderd.
Tering, zijn het animatie's of foto's? Bij de helft zie ik het echt niet.quote:
Dat probleem bestaat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Uncle het volgende:
tis een openbaar forum maar vaak zijn het wel de personen die nooit in FOT komen en dan ineens een foto willen posten die het een beetje 'verpesten'... Daarnaast post ik mijn fotoos tegenwoordig liever op bijvoorbeeld Nikon forum omdat je daar een eigen topic hebt waardoor je meer en vooral constructievere feedback krijgt. 1 opmerking is meestal ook maar opervlakkig en kort
Dat kan als een compliment beschouwd worden voor animators van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, zijn het animatie's of foto's? Bij de helft zie ik het echt niet.
Ik vind het echt een tikkie te veel bewerkt hoor, en dat zeg ik niet snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat kan als een compliment beschouwd worden voor animators van tegenwoordig.
Ik moest lachen toen ik dit las + foto.quote:
Da's wel heel erg gaaf. Toffe opa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef Uncle het volgende:
anders zag ik even op flickr het volgende...
Foto-opa (flickr). Blijkbaar een gepensioneerd technicus/mechanicus/iets-met-cus die een apparaat heeft gebouwd waarmee hij vliegende insecten (dus INFLIGHT) scherp kan fotograferen!! Vrij briljant. Al is het fotograferen dan niet meer dan een kunstje om een vliegje op de juiste plek te 'vangen'...
met dit het 'fototoestel/apparaat'
[ link | afbeelding ]
krijd je dan zulke fotoos:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
maak me alleen zorgen om zijn rug![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een baasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef Uncle het volgende:
Foto-opa (flickr). Blijkbaar een gepensioneerd technicus/mechanicus/iets-met-cus die een apparaat heeft gebouwd waarmee hij vliegende insecten (dus INFLIGHT) scherp kan fotograferen!! Vrij briljant. Al is het fotograferen dan niet meer dan een kunstje om een vliegje op de juiste plek te 'vangen'...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bizar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef Uncle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat een censor wel iets anders te doen heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bizar!
Zou dat ook met censors werken? Dat de foto zeg maar automatisch wordt geschoten als er iets op het juiste moment voor vliegt, althans dat denk ik. Omdat ik dat volgens mij onder de filters kan zien.
Mijn spellingcontrole gaf niets aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat een censor wel iets anders te doen heeft.
Maar eh, ja, da's het hele principe hè.
Da's een lens. Geen idee waar hij die voor gebruikt, misschien zit daar de IR-diode achter die signaleert wanneer er iets de stralen kruist waardoor de foto getriggerd wordt. Zoiets zal 't zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is dat ding boven zijn camera eigenlijk? Een lichtmeter oid?
Juist wel handig. Zo heb je super veel stabiliteit en controle.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat hele 'harnas' wat ie ook aan heeft om alles mee te dragen is trouwens geweldig.
Amenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
En even tussen neus en lippen door. Het is WEEEEEEKEND!
Helemaal niet, morgen gewoon werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
En even tussen neus en lippen door. Het is WEEEEEEKEND!
Deze week niet. Ik heb afwisselende weekends, de ene week alleen de zondag, de andere week zaterdag, zondag en maandag. Aan die ene zondag heb je vrij weinig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar dan ben je wel een andere dag vrij neem ik aan?
En tijd voor bier is het zeker.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Deze week niet. Ik heb afwisselende weekends, de ene week alleen de zondag, de andere week zaterdag, zondag en maandag. Aan die ene zondag heb je vrij weinig.
Juist, er moeten 6 dagen per week mensen aan het werk zijn. Dus moet er een roulatiepatroon bedacht worden. Maandag zijn maar weinig mensen nodig, op zaterdag veel zaterdagwerkers (vooral studenten).quote:
Vandaar je fietsvakantie's!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Juist, er moeten 6 dagen per week mensen aan het werk zijn. Dus moet er een roulatiepatroon bedacht worden. Maandag zijn maar weinig mensen nodig, op zaterdag veel zaterdagwerkers (vooral studenten).
:'0 Vraag me af wat je er van gebakken hebt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb gisteren avond terwijl ik goed stoned was foto's gemaakt wat mij nu ineens weer te binnen schiet. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Zo zie je toch alles op een andere manier alleen ik weet echt niet meer wat ik heb gedaan hier in de woonkamer
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Andersom, ik werd bij, toendertijd, PTT Post aangenomen vanwege m'n fietsvakantie's.
Ik bekijk ze nu. Ik heb dus veel foto's gemaakt van een reflectie in een dvd naar het beeldscherm waarop ik texas hold em aan het spelen was op de Xbox. 37 foto's waarvan een paar toch goed scherp waar het scherp moet zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
:'0 Vraag me af wat je er van gebakken hebt.
[..]
Dat kan natuurlijk ook ja
Mijn Hertog Jan is al openquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd voor bier! Maar eerst nog even trainen
Mijne ook. Toch maar neit trainen en ipv daarvan aan 't clubkrantje werken.quote:
Belangrijkste is ruimtequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef Puala het volgende:
Mmm, ben eens aan het kijken wat je nodig hebt om een studio in huis te kunnen bouwen.. Moet zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie![]()
Nou Puala, dan houd het wel een beetje op voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belangrijkste is ruimteEn een achtergrondsysteempje en een flitssetje
Tsja, ruimte is hier niet giga groot, maar als het goed is ga ik dit jaar groter wonenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belangrijkste is ruimteEn een achtergrondsysteempje en een flitssetje
Ja klikte er toevallig even op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:22 schreef Omniej het volgende:
Lol DA, anders reageer je even binnen 10 seconden op een Flickr-comment.
Je kent mijn woonkamer toch? Dat vond ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein om fatsoenlijk aan de slag te gaan. Continue schipperen met achtergrond en ruimte. Heel irritantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, ruimte is hier niet giga groot, maar als het goed is ga ik dit jaar groter wonen
Tof!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we die er ook gewoon bij
[ afbeelding ]
Directeur van de school belde dat de ouders de foto's willen gaan gebruiken bij de uitvaart en de school wilt ook foto's ophangen voor de verwerking.. Voelt veel beter om aan mee te werken dan de Telegraaf gratis foto's gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Timmos het volgende:
Drama weer hier.. 12-jarig jongetje verdronken in het zwembad..
[ afbeelding ]
Telegraaf hing ook al aan de telefoon, of ik op vrijwillige basis foto's in wou sturen..
Die ken ik jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent mijn woonkamer toch? Dat vond ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein om fatsoenlijk aan de slag te gaan. Continue schipperen met achtergrond en ruimte. Heel irritant
Hoe groot gaat je nieuwe huis worden?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Die ken ik jaOke, ik zou het dan nu op nog minder ruimte gaan doen zelfs
Maar ik heb het op de lange baan geschoven gisteravond helaas. Eerst verhuizen
Ik heb officieel nog niets, maar zeker groter dan ditquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe groot gaat je nieuwe huis worden?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Timmos het volgende:
[FOT!MEET] Housewarming Puala **-**-2011
Whehe, dat wordt 4 uur reistijd voor jou danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Timmos het volgende:
[FOT!MEET] Housewarming Puala **-**-2011
Verstandigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Die ken ik jaOke, ik zou het dan nu op nog minder ruimte gaan doen zelfs
Maar ik heb het op de lange baan geschoven gisteravond helaas. Eerst verhuizen
Ik neem mn luchtbed wel meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe, dat wordt 4 uur reistijd voor jou dan
Het is net tussen 2 banen in, met een autorijlessen pakket betaald+weekendje Rome in het vooruitzichtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Beetje rood staan never hurt anyone, toch? Zolang 't maar geen structureel rood wordt is dat toch niet zo'n probleem.
Gewoon op jezelf gaan, een oude auto hebben en veel reiskosten richting werk voldoet ook al om elke maand moeite te hebben om rond te komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Koop een motorfiets. Dan leer je er wel aan wennen.
Dat ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Koop een motorfiets. Dan leer je er wel aan wennen.
Bedankt, en ik maar denken dat ik nu lekker veel geld zou verdienenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon op jezelf gaan, een oude auto hebben en veel reiskosten richting werk voldoet ook al om elke maand moeite te hebben om rond te komen
Kan wel, maar dan moet je gewoon opletten wat je uit geeft hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet doen![]()
[..]
Bedankt, en ik maar denken dat ik nu lekker veel geld zou verdienen
Dat doe ik sowieso. Ik ben makkelijk met geld, maar het is niet zo dat ik onbezonnen dingen koop.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je gewoon opletten wat je uit geeft he
En volgens mij is dat het belangrijkstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso. Ik ben makkelijk met geld, maar het is niet zo dat ik onbezonnen dingen koop.
Precies, dus ik ga zodra ik mijn geld binnen heb een flitser+lens kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En volgens mij is dat het belangrijkste
Je bent beroemd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Puala het volgende:
Ik reserveer net een brunche in omg. valkenburg. Ik noemde mijn naam en die man wist gelijk waar ik woonde en dat ik een waardebon heb van Fok. Best eng eigenlijk
Ik wel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Timmos het volgende:
Verdienen doet iedereen het, maar krijgen? Ho maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Wat is hier zo speciaal aan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Fotoshoot voor kennis, hoeveel kan ik vragen?
Dit topic
750 euro eisen van een vriend als begint fotograaf zonder ervaring?quote:
Als je ermee weg komt, why not? En inderdaad, bij commercieel gebruik. Is iets anders dan een nieuwe familiefoto oid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
750 euro eisen van een vriend als begint fotograaf zonder ervaring?
Misschien omdat je door andere vrienden met de nek wordt aangekeken? 750,- Eur vind ik echt belachelijk voor een kennis/vriend. Wat is commercieel gebruik? Een kledinglijn als Mango oid zal wel gewoon het geld+contacten hebben om een professional in te huren. Een kapper die een postertje op zijn deur hangt met wat geknipte modellen is weer van een ander kaliber...quote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef freud het volgende:
[..]
Als je ermee weg komt, why not? En inderdaad, bij commercieel gebruik. Is iets anders dan een nieuwe familiefoto oid.
Dat moet je nog maar afwachten, immers is die jongen nog een hobbyist, en geen prof.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
't Is geen leuk portret van z'n roodgeelgestreept Iraaks dwerghamsterkonijn ofzo. Er worden foto's gemaakt voor commercieel gebruik. Maw: de opdrachtgever gaat GELD verdienen met zijn foto's. Keiharde euro's.
Mja,... tante Truus die aan huis knipt en foto's nodig heeft aan haar garagedeur om te laten zien dat ze goed is in high-/low-lights en laagjes knippen... da's ook commercieel gebruik.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
't Is geen leuk portret van z'n roodgeelgestreept Iraaks dwerghamsterkonijn ofzo. Er worden foto's gemaakt voor commercieel gebruik. Maw: de opdrachtgever gaat GELD verdienen met zijn foto's. Keiharde euro's.
Dat is met 'professionals' net zo. En dat is het punt ook niet verder.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten, immers is die jongen nog een hobbyist, en geen prof.
Misschien heb ik gewoon niet zo'n sterke handelsgeestquote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is met 'professionals' net zo. En dat is het punt ook niet verder.
Ik zou voor een kennis(!) ook niet zomaar een hele dag voor een paar euro foto's staan maken zodat hij er daarna mooi geld mee kan verdienen.
Waar wilt ze het voor gebruiken? Als het commercieel is vind ik 750 euro wel een reëel bedrag. Anders een tientje oid voor de moeite.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
Ander vraagje dan... een vriendin van me vroeg of ze een keer een foto van mij mag 'kopen'. Naast de kosten voor het drukken op canvas/dibond wou ze daar wel een iets voor geven. Hoeveel vraag je voor zoiets?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar wilt ze het voor gebruiken? Als het commercieel is vind ik 750 euro wel een reëel bedrag. Anders een tientje oid voor de moeite.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar wilt ze het voor gebruiken? Als het commercieel is vind ik 750 euro wel een reëel bedrag. Anders een tientje oid voor de moeite.
Gek,... 750,- ze is geen kennis hequote:
Nee serieus,... ze had er 20,-/ foto voor overquote:
in, of exclusief drukken op canvas?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee serieus,... ze had er 20,-/ foto voor over
Als een vriend/vriendin of familielid een van mijn foto's op canvas gewoon thuis aan de muur wil hebben hangen, zou ik het raar vinden om daar überhaupt geld voor te vragen. Afgezien dan van de drukkosten natuurlijk, maar dat kan diegene zelf ook wel laten doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
Ander vraagje dan... een vriendin van me vroeg of ze een keer een foto van mij mag 'kopen'. Naast de kosten voor het drukken op canvas/dibond wou ze daar wel een iets voor geven. Hoeveel vraag je voor zoiets?
Dat wat exact wat ik ook dachtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als een vriend/vriendin of familielid een van mijn foto's op canvas gewoon thuis aan de muur wil hebben hangen, zou ik het raar vinden om daar überhaupt geld voor te vragen. Afgezien dan van de drukkosten natuurlijk, maar dat kan diegene zelf ook wel laten doen.
Hmm, ik snap je beredenering. Alleen.. hoe commercieel gaan de foto's uitgebuit worden? Ga je ze in veelvoud op een t-shirt laten drukken.. dan snap ik dat je er een hoog bedrag voor vraagt. Alleen als ze bij een beginnende ZZP-er op de site komen zou ik toch een schappelijker prijsje gaan hanteren. Als het hem bevalt dan komt ie vanzelf bij je terug en dan kan je omhoog gaan met je prijs.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Een foto op dibond kan je al meer dan 60,- kosten...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
in, of exclusief drukken op canvas?
Dit inderdaad... hangt er vanaf of je foto over heel Nederland verspreid gaat worden of ergens op een site komt te staan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je beredenering. Alleen.. hoe commercieel gaan de foto's uitgebuit worden? Ga je ze in veelvoud op een t-shirt laten drukken.. dan snap ik dat je er een hoog bedrag voor vraagt. Alleen als ze bij een beginnende ZZP-er op de site komen zou ik toch een schappelijker prijsje gaan hanteren. Als het hem bevalt dan komt ie vanzelf bij je terug en dan kan je omhoog gaan met je prijs.
Als jij er een hoop (Extra) werk voor moet doen is een (kleine) vergoeding imo niet verkeerd, maar dan liever een kratje bier of fles wijn/drank dan een geldbedrag.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een foto op dibond kan je al meer dan 60,- kosten...
Nee gewoon een collage/bewerking van foto's tot een print... Ze bood me zelf 20,- Eur aan, dus zonder drukken...
Edit: ik realiseer me net dat mijn leraar zijn portretten verkoopt voor 650,- EurPuur en alleen het beeld zelf, zonder het medium...
Ik ga ver voor een goede Bergerac Blancquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij er een hoop (Extra) werk voor moet doen is een (kleine) vergoeding imo niet verkeerd, maar dan liever een kratje bier of fles wijn/drank dan een geldbedrag.
Mwoah, why? Ik ben ITer, en men vind het blijkbaar ook normaal om aan mij te vragen om gratisch hun pc problemen op te lossen. Als ik dan aan dezelfde persono die timmerman is, vraag of hij bij mij wat schilderijen op te hangen, dan is het ineens wel raar. Wat is er erg om geld te vragen voor arbeid? Voor commercieel werk is 750 ex nog best cheap.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien omdat je door andere vrienden met de nek wordt aangekeken?
Heb je enig idee hoeveel een mango campagne kostquote:750,- Eur vind ik echt belachelijk voor een kennis/vriend. Wat is commercieel gebruik? Een kledinglijn als Mango oid zal wel gewoon het geld+contacten hebben om een professional in te huren. Een kapper die een postertje op zijn deur hangt met wat geknipte modellen is weer van een ander kaliber...
Oh, zo ben ik ook begonnen, maar dan is de winst voor mij portfolio-opbouw. Voor vrienden reken ik ook een ander tarief dan onbekenden. En een leuk falmilieportret voor een vriend van me kost hem ook alleen een koud biertjequote:Laatst had ik de bruiloft geschoten van een collega. Heb die dag van 8u 's ochtends tot 23u plaatjes lopen klikken. Vroeg daar symbolisch een dagloon voor, omdat ik vrij had gevraagd voor die dag (wat neerkomt op <100,-) Uiteindelijk vonden ze het bod te laag en stonden ze erop dat ik een veelvoud daarvan zou krijgen
Mwoah, ik heb het werk gezien van zogenaamde pro bruidsfotografen, en daar zou ik me kapot voor schamen. Als ik zie wat er bij de bruidsfoto-awards wint, denk ik dat een hoop mensen hier best in de buurt komen qua kwaliteit. Onderschat jezelf echt niet hoor.quote:Het was mijn eerste bruiloft-shoot ever en ik vind dat ik niet de kwaliteit van een bruidsfotograaf kan garanderen, dus dan vraag ik er ook nog niet naar.
Hij begint pas en moet het wel waarmaken. Steek je 50.000 euro erin, dan kun je heel wat eisen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef freud het volgende:
Heb je enig idee hoeveel een mango campagne kost. Ben nu voor Landal bezig, en dan is het budget voor een zomercampagne al 50K. Het punt is wel dat als je een bedrag vraagt, je ook daarnaar kwaliteit moet leveren.
Ik ehb ooit eens begrepen van iemand dat het handiger is om ze alletwee tegelijk te vervangen. Zeker als je al ff rondcrost met een kapotte. Er komt meer spanning op de ander te staan waardoor die sneller stopt met werken.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:04 schreef Xilantof het volgende:
Mijn Aygo verslijt koplampen bij het levennet rechtsvoor vervangen, terwijl ik die nog geen 7 maanden geleden ook al vervangen had.
De ander "moet" haast wel binnenkort op zijn, die heb ik in 3 jaar tijd nog nooit hoeven vervangen (de ander dus nu voor de 2e keer in 7 maanden).quote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ehb ooit eens begrepen van iemand dat het handiger is om ze alletwee tegelijk te vervangen. Zeker als je al ff rondcrost met een kapotte. Er komt meer spanning op de ander te staan waardoor die sneller stopt met werken.
Neuh, zo werkt dat gelukkig niet. Wat wel zo is is dat die lampjes gewoon een bepaalde (verrekes korte) levensduur hebben en wanneer lampje a stukgaat je er wel rekening mee mag houden dat lampje b ook binnen afzienbare tijd de geest geeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ehb ooit eens begrepen van iemand dat het handiger is om ze alletwee tegelijk te vervangen. Zeker als je al ff rondcrost met een kapotte. Er komt meer spanning op de ander te staan waardoor die sneller stopt met werken.
Was toch Cohen die toegaf dat hij zelfs een studie niet goed volgens afspraak kon afronden?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.ichbineinlangstudierder.nl/#shirtshop
* Isdatzo shirt bestelt.
Duur!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Chanty het volgende:
Huwelijksreis geboekt23 dagen Sri Lanka
Nu nog wachten op bevestiging.
Heb je nog ruimte over in 1 of andere kofferquote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Chanty het volgende:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Chanty het volgende:
Nou vergeleken met Zuid-Afrika en Kenia bv is dit goed betaalbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Duur!Maar ziet er wel gaaf uit!
Wil je een keer meedoen met mma? Kijken hoe blauw je kan worden?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Doodkapje het volgende:
Fokking hell![]()
Striemen over mijn rug, borst en armen... Schermen=
Toegegeven, van mountainbiken ga je meer kapot dan van mma, maar bij mountainbiken leer je geen toffe vechttrucjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
Anders kom ff een ritje met mij op de mountainbike maken. Dan is mma ineens voor moederskindjes [ afbeelding ].
Pfff, je moest eens weten hoe vaak ik honden, mensen, boswachters, paarden, beren (quote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toegegeven, van mountainbiken ga je meer kapot dan van mma, maar bij mountainbiken leer je geen toffe vechttrucjes.
Nee, die leer je als je trouwtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toegegeven, van mountainbiken ga je meer kapot dan van mma, maar bij mountainbiken leer je geen toffe vechttrucjes.
Tuurlijk, Ik vind het wel echt jammer dat ik in de polder woon, je kan hier helemaal niet tof mountainbiken. En ik vind het toch best tofquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pfff, je moest eens weten hoe vaak ik honden, mensen, boswachters, paarden, beren ( [ afbeelding ] ) en bomen van me af of uit de weg heb moeten slaan!
Dan zie ik dit als een voorbereidingquote:
Overzicht van alle officiële routes in Nederland: http://www.mtbroutes.nl/ En er is natuurlijk meer dan de officiële routesquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ik vind het wel echt jammer dat ik in de polder woon, je kan hier helemaal niet tof mountainbiken. En ik vind het toch best tof![]()
Als ik een auto heb maar is kijken of het in schoorl enzo leuk fietsen is![]()
Gelukkig ben ik dat niet van planquote:
MMA...? Massive multiplayer action...? Da's toch geen LARP?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je een keer meedoen met mma? Kijken hoe blauw je kan worden?
Mixed Martial Artsquote:Op maandag 24 januari 2011 07:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
MMA...? Massive multiplayer action...? Da's toch geen LARP?
2 routes binnen 5 km hiervandaanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overzicht van alle officiële routes in Nederland: http://www.mtbroutes.nl/ En er is natuurlijk meer dan de officiële routes.
Geen idee waar je precies woont, maar er is vast wel iets leuks te vinden in de buurt. Alhoewel, vergeleken met 't buitenland zijn alle routes in Nederland saai
(wel wat veiliger ook
) . Ok ok, z-Limburg komt een beetje in de buurt maar dan kan je net zo goed doorrijden naar de Eifel of Ardennen.
[..]
Gelukkig ben ik dat niet van plan.
je hebt routes en parcoursen in nederlandquote:Op maandag 24 januari 2011 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 routes binnen 5 km hiervandaan
Goedemorgen, Weer aan 't werk?quote:
Ik vind rondscheuren over een snel parcour met een stevige ondergrond en heuvels het leukste, en dat heb je hier niet echtquote:Op maandag 24 januari 2011 08:32 schreef Uncle het volgende:
[..]
je hebt routes en parcoursen in nederlandgroot verschil. Natuurlijk is het allemaal niet te vergelijken met in de alpen bijvoorbeeld
maar bijvoorbeeld laage vuursche is echt een route, meer offroad fietsen dan echt mtben, niet echt wild allemaal op die grote zandbak na...
Bergschenhoek bijvoorbeeld is meer een mtb parcours. Klimmen, dalen, scherpe bochten, drops, mooi werk, alleen als het geregend heeft niet echt te doen (met mijn skills tenminste)
Moggûh...quote:
Nu wel, maar toen ik het berichtje plaatste zat ik nog thuisquote:Op maandag 24 januari 2011 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goedemorgen, Weer aan 't werk?
Werk je nu dan weer 40 uur? Dan begin je wel laatquote:Op maandag 24 januari 2011 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu wel, maar toen ik het berichtje plaatste zat ik nog thuis
Ik zit deze week op 25 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werk je nu dan weer 40 uur? Dan begin je wel laatIk begin om half 8, perfecte tijd
5 uur per dag? Of deel je het anders in?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit deze week op 25 uurVorige week 20 en die week er voor 15. Ga nog steeds vooruit dus
5 uur per dag en dan van 10 tot half 4, want dan ontwijk ik de spits een beetje. Auto rijden is erg intensiefquote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 uur per dag? Of deel je het anders in?
Cruisen door de Betuwe is anders toch best ontspannend?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
5 uur per dag en dan van 10 tot half 4, want dan ontwijk ik de spits een beetje. Auto rijden is erg intensief
Vast en zeker, maar ik woon er nu 18 jaar en ik geloof dat ik het niet meer zo spannend vindquote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cruisen door de Betuwe is anders toch best ontspannend?
Mja, die is bij de MM meestal 40% duurder, dus kleine kansquote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Andyy het volgende:
Media Markt heeft deze week weer BTW korting, ook geldig op camera apparatuur.
Misschien is zo'n nieuwe 70-200 dan wel interessant
Tegelijk??!! What are the odds?!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Pc overleden![]()
Ik zit nu in de veilige modus. Mijn videokaart en moederbord zijn niet meer in orde. Vraag mij niet hoe ik hem nu nog opgestart heb gekregen want dat ging echt bijna niet meer.
Gelukkig kan ik nog een backup maken van foto's die nog op de C schijf staan. Maar wat een kak zooi verder. Moet ik weer een nieuw bouwen waar ik echt geen zin in heb.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, die is bij de MM meestal 40% duurder, dus kleine kans.
Kan de voeding zijn die kut gaat doen en de rest meeneemtquote:[..]
Tegelijk??!! What are the odds?!
quote:Voor Beter OV-partner Rikus Spithorst: "De suggestie dat de heer Brinkman het gebruik van het OV voor sommige bevolkingsgroepen wil verbieden geeft een nare smaak. Het doet denken aan een zwarte periode in de Europese geschiedenis waarin voor bepaalde bevolkingsgroepen het OV uitsluitend toegankelijk was in het kader van afvoer naar vernietigingskampen."
Och, ik ga morgen gewoon even kijken of ze een Sigma of Tamron 70-200 hebben, als die 500 kost tijdens de actie is het goedkoper dan nieuwquote:Op maandag 24 januari 2011 19:24 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, die is bij de MM meestal 40% duurder, dus kleine kans.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Andyy het volgende:
Morgen naar MM Utrecht, moeten er mensen wat prijzen weten?
Canon 24-70 2.8quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan ga ik mooi even voor de 24-70 kieken
Jups die.quote:
Hebben ze die überhaupt bij MM?quote:
Heb je trouwens geen foto van je expositie? Ik kom niet zo snel op 't waterloopleinquote:
Op de website zag ik 'm niet, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.quote:
Hier paar tientjes minderquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Puala het volgende:
Ik geloof dat digitalstreet een van de goedkoopste is en daar is hij 995
Nou ja... ik was ooit bij MM op zoek naar die 24-70 2.8 van Nikon (tering, wat een verschil met Canon zegquote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de website zag ik 'm niet, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
Het zal me iig niets verbazen als hij uiteindelijk nog duurder is dan online of een camerawinkel.
Ongeveer 400 euro duurder. Blij dat ik Canon hebquote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... ik was ooit bij MM op zoek naar die 24-70 2.8 van Nikon (tering, wat een verschil met Canon zeg), maar daar hadden ze m niet.
Lang leve Kamera-Express op 5 minuten rijden van kantoorquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier paar tientjes minder
Sowieso is die pricewatch altijd wel handig!
Maargoed, als ik zo'n lens zou kopen ga ik hem eerder bij de winkel om de hoek, voor 20 euro meer halen, dan via internet. Als ik dan gelazer ermee heb kan ik iig snel terug
Ik heb daar Dark_Angelus voor. Gespecialiseerd in tweedehands Canon spullen voor moi. Zit wel iets verder weg, maar tot nu toe nog geen miskopen gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve Kamera-Express op 5 minuten rijden van kantoor
Oh, da's misschien wel interessant ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Andyy het volgende:
Media Markt heeft deze week weer BTW korting, ook geldig op camera apparatuur.
Misschien is zo'n nieuwe 70-200 dan wel interessant
quote:
8 stuksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:39 schreef kanovinnie het volgende:
MooiHoeveel foto's hangen er eigenlijk?
...maar zie je dat prijsverschil ook terug in het objectief? Is hij beter gebouwd? Stelt ie sneller scherp? Is het beeld beter? Hossel ik er meer chickies mee...?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef freud het volgende:
De 24-70 van Nikon is wel nieuwer en daarbij komt dat de pro serie van Nikon altijd wat prijziger is.
Hmm... scheelt dan toch per filiaal...quote:
En dan toch FFquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Omniej het volgende:
Nice, toch maar eens een kijkje gaan nemen dan. Ben benieuwd hoeveel de 5D II er kost... Als 'ie voor een enigszins aantrekkelijke prijs te krijgen is, is deze week misschien wel het juiste moment om er eentje op de kop te tikken.
de nikon fanboys zeggen van wel, de canon fanboys zeggen van niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar zie je dat prijsverschil ook terug in het objectief? Is hij beter gebouwd? Stelt ie sneller scherp? Is het beeld beter? Hossel ik er meer chickies mee...?
Mediamarkt had geen 5DII volgens mij. En als ze die wel hebben is 'ie in iig zelfs mét korting nog een stuk duurderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Omniej het volgende:
Nice, toch maar eens een kijkje gaan nemen dan. Ben benieuwd hoeveel de 5D II er kost... Als 'ie voor een enigszins aantrekkelijke prijs te krijgen is, is deze week misschien wel het juiste moment om er eentje op de kop te tikken.
Nou... het gaat niet om de lengte, maar wat je ermee kuntquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
de nikon fanboys zeggen van wel, de canon fanboys zeggen van niet...
maar de nikon is wel ietsje groter dus dat zou in theorie wel meer bitches moeten aantrekken
en tot nu toe heb ik bij MM prijzen gezien dat zelfs met 19% korting ze nog een klap duurder zijn dan de meeste andere winkels...![]()
Die van Canon is wel dikkerquote:Canon EF 24-70mm f/2.8L USM
Lengte (in volle glorie): 123,5 mm
Diameter: 83,2 mm
Nikon 24-70mm f/2.8G ED AF-S NIKKOR
Lengte: 133 mm
Diameter: 83 mm
het maakt niet uit hoe lang die is als ie maar zo dik is als een jampotjequote:
Nou ja, ik had het gisteravond op zitten zoeken en kwam een Tweakers-topic (wel uit mei 2010 dacht ik) tegen waarin mensen een 5D II in zo'n BTW-actie hebben kunnen kopen voor 1500-nogwat euro. Maar het verschilt dus per vestiging of ze hem überhaupt hebben liggen, en als ze hem al hebben liggen verschilt het ook nog eens per vestiging of de 5D II wel meedoet in de actie of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mediamarkt had geen 5DII volgens mij. En als ze die wel hebben is 'ie in iig zelfs mét korting nog een stuk duurder.
Arnhem?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het gisteravond op zitten zoeken en kwam een Tweakers-topic (wel uit mei 2010 dacht ik) tegen waarin mensen een 5D II in zo'n BTW-actie hebben kunnen kopen voor 1500-nogwat euro. Maar het verschilt dus per vestiging of ze hem überhaupt hebben liggen, en als ze hem al hebben liggen verschilt het ook nog eens per vestiging of de 5D II wel meedoet in de actie of niet.
Ik zal deze week wel even de MM Arnhem binnenstappen om te kijken hoe het hier zit.
Hometown Arnhizzle voor mij...quote:
Voor mij dus ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hometown Arnhizzle voor mij...Haal daar eigenlijk alleen DVD's
Kom je uit Arnhem, of haal je alleen DVD's in de MM?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor mij dus ook.En ik kom nooit in de MM.
969 voor de 24-70 van Canon? Maar da's dan exclusief korting neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Andyy het volgende:
969 voor de 24-70 in Utrecht.
Alleen hij wist niet of lenzen ook meededen met de actie
Ik kom uit Arnhem, en in de MM ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kom je uit Arnhem, of haal je alleen DVD's in de MM?
Niet eerlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
969 voor de 24-70 van Canon? Maar da's dan exclusief korting neem ik aan.
[..]
Ik kom uit Arnhem, en in de MM ben ik nog nooit geweest.
Doen die wel mee met korting?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:28 schreef Andyy het volgende:
exclusief korting ja
5D had ik niet gezien, maar ze hadden wel de D3s en 1DIV
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Andyy het volgende:
En bagger ja, dat Nikon lenzen altijd een stuk duurder zijn dan de concurrentiequote:
Nou ja, 969/1,19 = ¤814,29... Nog steeds ruim 120 euro goedkoper dan de goedkoopste internetwinkel. Edit: Oh, je bedoelt vergeleken met Nikon natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Niet eerlijk
[..]
Doen die wel mee met korting?
Zouden ze nog een actie hebben voor een Nikkor 70-200mm 2.8 VRII? Die wil ik ook nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, 969/1,19 = ¤814,29... Nog steeds ruim 120 euro goedkoper dan de goedkoopste internetwinkel. Edit: Oh, je bedoelt vergeleken met Nikon natuurlijk.Tja...
En de 1D-serie heeft voor zover ik heb gelezen nooit meegedaan met de actie. Neem aan dat dat nu ook niet zo is, en dat hetzelfde geldt voor de D3.
969 is schappelijke prijs, is dat incl de korting? Anders heb ik er nog geen klap aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Andyy het volgende:
of beter onderhandelen of nieuwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Andyy het volgende:
495 2e hands met 6 maanden garatie, of 585 nieuw, wat zal ik doen?
Die heb ik trouwens in de aanbieding voor 350,- alleen geen garantie meer. Wel het doosje, boekje, en faktuur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef Andyy het volgende:
Die heb ik dan weer niet gezien, wel 70-200 4 van Canon
Hmm.. wat ik zo begrepen had over die 70-300L is, is dat het een best leuke lens is maar dat hij veel te duur geprijsd is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb de 70-300L USM op het oog.
Ben er al bijna maar wat een bedrag als je er even bij stil staat.
Goede avond! Mijn week is ook door de midden.
En het schijnt dat de prijs omhoog gaat 1 dezer dagen. Van heel veel Canon producten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm.. wat ik zo begrepen had over die 70-300L is, is dat het een best leuke lens is maar dat hij veel te duur geprijsd is.
Mja, als ik op safari ga, is dat mijn keuze tov de 100-400 hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm.. wat ik zo begrepen had over die 70-300L is, is dat het een best leuke lens is maar dat hij veel te duur geprijsd is.
't Scheelt je 300 gram en de 70-300 heeft betere IS. Da's het voor mij niet waard iig.. én je hebt 100mm minder bereik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als ik op safari ga, is dat mijn keuze tov de 100-400 hoor!
Ik heb hem even geprobeerd van een maat van mij en ik was meteen verkocht. Het enige wat ik niet fijn vind is dat ie uitschuift tov de 70-200 die ik nu heb, zonder IS trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Scheelt je 300 gram en de 70-300 heeft betere IS. Da's het voor mij niet waard iig.. én je hebt 100mm minder bereik.
Wat maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb hem even geprobeerd van een maat van mij en ik was meteen verkocht. Het enige wat ik niet fijn vind is dat ie uitschuift tov de 70-200 die ik nu heb, zonder IS trouwens.
Dan ben ik altijd bang dat er zand of iets dergelijks in terecht komt waardoor die kapot kan gaan.quote:
Tuurlijk wel. Gewoon zeggen dat je het een belachelijke prijs vind voor een tweedehands met 6 maanden korting.quote:
Het ging toch om de 70-200L 4.0 ? Die kan ik je aanbieden voor 350,- maar wel zonder garantie omdat ie al wat ouder is. Maar je zult er dezelfde kwaliteit foto's mee schieten dan een met een nieuwe.quote:
Andyy heeft alleen Nikon, maar verder is 't een lief aanbodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het ging toch om de 70-200L 4.0 ? Die kan ik je aanbieden voor 350,- maar wel zonder garantie omdat ie al wat ouder is. Maar je zult er dezelfde kwaliteit foto's mee schieten dan een met een nieuwe.
Ja zonder IS.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Andyy heeft alleen Nikon, maar verder is 't een lief aanbod![]()
*denkt na*
Opzich wel interessant, mocht ik een 24-70 2.8 kopen. Jij hebt die zonder IS toch?
Nou, kom op met die handel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben imo zo een vette foto aan het bewerken momenteel. Verwarring alom in die foto.
Punt is alleen dat ik nu absoluut geen geld heb. En ik ga misschien binnenkort een andere lens overnemen (ik koop niets nieuw, alleen 2dehandsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja zonder IS.
Ik heb hem een maand geleden van een maat van mij overgenomen omdat hij de 70-300L Is wilde maar nu ik die ook geprobeerd heb moet ik die ook hebben
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben imo zo een vette foto aan het bewerken momenteel. Verwarring alom in die foto.
En dat dus!quote:
Dat is hem idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, kom op met die handel.
Edit: Never mind, ik open net het 'Beoordeel je voorganger' topic. Geen twijfel over mogelijk dat het om die foto ging.
Die gitaar komt er zo mooi uit zeg. Ben je al weer wakker?quote:
Praten we hier dan over een veelvoud van maandsalarissen??quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
Hhaha, blijkbaar heb ik nog een spaarrekening bij de SNS (uit een ver ver ver verleden). Ik was 'm alweer helemaal vergeten.
't Is toch best de moeite (wacht.. welke moeite) waard
. Had 'm vorig jaar niet opgegeven bij de belastingaangifte en toen ook niks over gehoord.. mij hoor je niet klagen tho'
.
Goed begin van de avond voor de laatste dag voor 't weekend.
Dat betekent niet dat ik 't zelf niet kan gebruikenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef taxibabe het volgende:
Oh als je het toch niet gemist hebt, kun je ook wel wat aan mij geven.
't Is niet heel veel en een veelvoud van een maandsalaris ook niet maar toch wel een maandsalaris of 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Praten we hier dan over een veelvoud van maandsalarissen??
En hij is kleiner heb ik begrepen, flink kleiner. Als ik IS of lichtsterk nodig heb, neemt mijn deel 2 de 70-200 mee. Toch handig als je allebei fotograaf bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Scheelt je 300 gram en de 70-300 heeft betere IS. Da's het voor mij niet waard iig.. én je hebt 100mm minder bereik.
Mja, ik heb juist een kleine tas gekocht zodat ik niet teveel mee kan zeulenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
True, hij is wel veel kleiner. Maar qua gewicht scheelt het niet heel veel.
M'n tas is groot zat en m'n rug overleeft het ook wel. M'n portemonnee heeft 't al zwaar zat daarentegen.
Hmm.. ik heb een stuk of 5 fototassen variërend van klein tot groot. Iedere keer een stapje groter. Waar is het fout gegaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:42 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, ik heb juist een kleine tas gekocht zodat ik niet teveel mee kan zeulen.
Mwah, als ik nu een 70-200 zou kopen heb ik met mijn huidige tas ook wel een probleempjequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb een stuk of 5 fototassen variërend van klein tot groot. Iedere keer een stapje groter. Waar is het fout gegaan?
Ik neem aan dat ik die bij mijn volgende aankoop gewoon cadeau krijgquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien heeft D_A nog wel een tas te koop?
* Isdatzo ook eens tassenverzameling uit moet gaan dunnen.
Doen niet mee, en ik denk niet dat ze dat daar hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef Doodkapje het volgende:
Hebben ze die Nikkor 70-200 2.8 nou bij MM in die btw-actie?
Lekker hequote:
't Is een thin client icm terminal servers systeem waarbij 't geluid op de thin clients uit staat. Remote de instellingen van de thin client aanpassen gaat helaas nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef taxibabe het volgende:
Lol, als ze ff niets doen de pc overnemen en dan iets van alarm draaien WAKKER WORDEN!
Verschil moet er zijn hè.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Hallo boppers!
Het is weeeeeekend. Onee dat geld maar voor 2.
Haha tnx. Vandaagquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
ben je vandaag of morgen jarig???
hier alvast je 70-300L IS
voor het echte werk moet je denk ik nog even doorsparen
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha tnx. Vandaag![]()
Ik doe nooit iets aan mijn verjaardag. Vroeger wel.
Ik ben net alleen even bij mijn ouders geweest waar ook wat familie was en dat is het.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Puala het volgende:
Feli Wiebeldak.
Ik moet vandaag werken van 1 tot 6. Wat een rottijd zeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig ben ik klaar.. heb alles gecoverd van 17 tot 400mm (full frame).
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben sterk! Ik geef niet toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind zo'n 200mm 1.8 wel interessant
Voor concertwerk that is
Kwestie van een paar stappen vooruit of achteruitquote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En je zou minder concertjes gaan doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind zo'n 200mm 1.8 wel interessant
Voor concertwerk that is
[..]
Kwestie van een paar stappen vooruit of achteruit
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En je zou minder concertjes gaan doen?
Waarom zou je hem omwisselen? Om die 35mm meer bereik bij een objectief? Zodat je minder hoeft te wisselen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zit er ook aan te denken om de 24-70 om te wisselen voor een 24-105. Gebruik die F2.8 toch nooit.
Dilemma's dilemma's.
Kleiner, lichter, IS. Nieuw speeltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je hem omwisselen? Om die 35mm meer bereik bij een objectief? Zodat je minder hoeft te wisselen?
Goeie excuusjes om geld uit te gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kleiner, lichter, IS. Nieuw speeltje.
Wil hem wel van je overnemen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zit er ook aan te denken om de 24-70 om te wisselen voor een 24-105. Gebruik die F2.8 toch nooit.
Dilemma's dilemma's.
Gebruik die range sowieso bijna nooit dus eigenlijk kan ik 'm ook wel gewoon verkopen en een leuke prime ervoor in de plaats halen.
Exact mijn gedachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil hem wel van je overnemen hoor
Maar goed of ik hem nou over een maandje haal of iets eerder. Maakt me ook niet uit danquote:
Mijn rekening ook, we kunnen hem over twee maanden smeren dan kan je niet gelijk uitgeven maar kan je nog even sparenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn rekening zegt: jullie spelen een smerig spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |