quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef taxibabe het volgende:
Ja via een agendaverzoek in de outlookagenda.
Netjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef taxibabe het volgende:
Gewoon 2 foto's op 1 a4tje, voorkant auto en achterkant auto dacht ik zo.
Is dit wat?
[..]
Ik zie het, soms vergeet ik woorden, dan ga ik iets te snel, hehe. Tnx.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Netjes
Verander alleen even bij uitschrijven van de boete. het ontbreekt.
He gatsie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Timmos het volgende:
Drama weer hier.. 12-jarig jongetje verdronken in het zwembad..
[ afbeelding ]
Telegraaf hing ook al aan de telefoon, of ik op vrijwillige basis foto's in wou sturen..
Genoeg ervaring helaas jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef taxibabe het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het schrijven van een bezwaarschrift tegen een boete?
Ow.. maar no way dat ik dat ga doen. Zij hebben een fout gemaakt, niet ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, dikke kans je de eerste keer gewoon een standaard brief krijgt waarin je bezwaar afgewezen wordt. De officier van justitie verklaart bijna altijd bezwaren in eerste instantie ongegrond in de hoop dat je je verzet staakt en gewoon betaalt.
Kansloos, I know.
Je kan evt. je outlook vergaderverzoek nog uitprinten en erbij doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ow.. maar no way dat ik dat ga doen. Zij hebben een fout gemaakt, niet ik.
Het verzoek an sich heb ik niet meer, maar het staat natuurlijk nog gewoon in mijn outlookagenda, dus die doe ik er idd ook bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan evt. je outlook vergaderverzoek nog uitprinten en erbij doen
Ja, brr.. Het was alleen wachten tot dit weer zou gebeuren..quote:
Jezelf vooral niet al te druk over maken, komt wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, omdat een ander een fout maakt, bah
Was mij ook opgevallen ja, maar ik moet zeggen dat ik er zelf ook niet graag meer post. Vaak wordt er ontzettend slecht commentaar gepost, of mensen posten helemaal geen commentaar maar ontvangen zelf wel weer commentaar van de volgende poster, enz.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dan "Beoordeel de foto van je voorganger" best wel dood bloed. Dat topic deed het een tijd geleden heel erg goed met veel goede foto's maar opeens is het helemaal niets meer. Dat is eigenlijk zo'n beetje ontstaan nadat de topic titel is veranderd.
Tering, zijn het animatie's of foto's? Bij de helft zie ik het echt niet.quote:
Dat probleem bestaat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Uncle het volgende:
tis een openbaar forum maar vaak zijn het wel de personen die nooit in FOT komen en dan ineens een foto willen posten die het een beetje 'verpesten'... Daarnaast post ik mijn fotoos tegenwoordig liever op bijvoorbeeld Nikon forum omdat je daar een eigen topic hebt waardoor je meer en vooral constructievere feedback krijgt. 1 opmerking is meestal ook maar opervlakkig en kort
Dat kan als een compliment beschouwd worden voor animators van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, zijn het animatie's of foto's? Bij de helft zie ik het echt niet.
Ik vind het echt een tikkie te veel bewerkt hoor, en dat zeg ik niet snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat kan als een compliment beschouwd worden voor animators van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |