Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar voorlopig staat er eerst een Garmin GPS op de planningLeuk voor mijn nieuwe hobby en ook voor het geotaggen van foto's
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn rekening ook, we kunnen hem over twee maanden smeren dan kan je niet gelijk uitgeven maar kan je nog even sparen
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat moet je er voor hebben trouwens?
Hehe, ¤949 is ie nieuw. BTW actie is nu ¤789. Doe je dingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersen.
[..]
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me op.
Ik ben beschikbaar in de DM & PM.quote:
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuk he, zo'n hobby
Deze fase is normaal kan ik je vertellen
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."
Een legend of een Dakota 10.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringen. Kan je beter een stel dikke lenzen kopen, schrijf je minder op af.
En daarom moet je vooraf dus een backup makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef taxibabe het volgende:
fuck fuck fuck...
Heb net windhoos 7 als dualboot geinstalleerd. Nu is 1 partitie met al mijn muziek en progs helemaal pleite....![]()
![]()
Die heb ik gelukkig ook wel,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En daarom moet je vooraf dus een backup maken
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.quote:
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.
Fietstochten inderdaad. En om m'n GPS tracks te loggen die ik aan de deelnemers van mijn brevetten verstrek. Afgelopen jaar reed al de helft met een GPS, dit jaar zal dat richting 2/3 gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenVeel meer heb k niet nodig
geotaggen heb ik al freeware voor en dus alleen het GPX-bestandje nodig.
Waar gebruik jij hem dan allemaal voor? Voor je fietstochtjes gok ik?
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...quote:
En dat terwijl je geen rooie cent meer voor je geld krijgt maar ze het wel voor de hoofdprijs weer uitlenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |