Bazenmuziek en bazenacties, ik vond het top.quote:
Het ging wel stukken beter dan gisteren!quote:
[20:05:09] Faux. [FOK] says:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
@Swomp; vanwaar die sneue IQ vraag?
Faux. heeft over drie minuten nieuws.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
@Swomp; vanwaar die sneue IQ vraag?
me buurjongen die wilt misschien wel meedoenquote:
*meezingtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef leetzors het volgende:
I PUSHED MY SEEDS IN THA BUSH BEHIND
Ja zeker weer uurtje vermaakt!quote:
Als het maar afwisselt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
me buurjongen die wilt misschien wel meedoen
maar er zullen vast wel mensen genoeg zijn dan
dan gaat er aardig wat gepraat worden
Ik heb je koelkast alleen eigenlijk horen dichtslaan. Ik tunede wat te laat in.quote:
Hoi naatje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
I PUSHED MY SEED IN HER BUSH FOR LIFE
you wishquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ja dat, ik faal even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
![]()
Was ik live op de radio o.O ?
Koelkast dichtslaan? No wai.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb je koelkast alleen eigenlijk horen dichtslaan. Ik tunede wat te laat in.
Ja, zo'n kutdag heb je maar 1x in de zoveel tijd, nooit 2x achter elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het ging wel stukken beter dan gisteren!
Prima show herr kuhleschrank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |