12 uur lang? die is gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Wanneer
za, 5. februari, 22:00 zo, 6. februari, 10:00
Wat, wie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens, we hebben hier gewoon een nieuwe ECHTE Tim-Elzinga!
quote:
OHquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Wanneer
za, 5. februari, 22:00 zo, 6. februari, 10:00
Ik werd net gebeld zonder dat ik wist dat ik op de radio was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar echt, ik stond te shaken op mijn benen, dus vind je het gek dat ik wat langzamer praatEr kunnen 5 Tsunami's en 3 Australië overstromingen plaatsvinden met het zweet dat ik geproduceerd heb
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef trolololo het volgende:
HALLO WAAROM ZET JE NOU DIE MUZIEK AF IK KWAM NET KLAAR
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is dit nog steeds de Jingle?
DV je bent weer terug met je lieve stemmetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
@Swomp; vanwaar die sneue IQ vraag?
stuur maar in PMquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee nouja, ik ook niet, maar ik hoorde alleen mannenstemmen, wetende dat ik erin zit
Als je dat zelf ook hoort... is er iets niet goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee nouja, ik ook niet, maar ik hoorde alleen mannenstemmen, wetende dat ik erin zit
Bazenmuziek en bazenacties, ik vond het top.quote:
Het ging wel stukken beter dan gisteren!quote:
[20:05:09] Faux. [FOK] says:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Faux. heeft over drie minuten nieuws.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
me buurjongen die wilt misschien wel meedoenquote:
*meezingtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef leetzors het volgende:
I PUSHED MY SEEDS IN THA BUSH BEHIND
Ja zeker weer uurtje vermaakt!quote:
Als het maar afwisselt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
me buurjongen die wilt misschien wel meedoen
maar er zullen vast wel mensen genoeg zijn dan
dan gaat er aardig wat gepraat worden
Ik heb je koelkast alleen eigenlijk horen dichtslaan. Ik tunede wat te laat in.quote:
Hoi naatje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
I PUSHED MY SEED IN HER BUSH FOR LIFE
you wishquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
I PUSHED MY SEED IN HER BUSH FOR LIFE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |