Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
Nieuwe oproep: Kan iedereen mijn naam achterstevoren inspreken en dan doorsturen? Danku.
LOL!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nu wel genoeg quotes voor in mijn fobo, maar enkel een linkje voldoet ook denk ik
Dat 'krabbelde' hij in mijn fobo jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Heeft me boi Nitrouz een ban!! Say whuuut?
Klaar voor het nieuws?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)
Reden is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat 'krabbelde' hij in mijn fobo ja
dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef leetzors het volgende:
Gastvrouw? Fenomeen zul je bedoelen!
quote:
1 week ban wegens baggeren./quote:
Heel dit topic is in feite bagger.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ [url= http://kexx.net/u/img3253.png]afbeelding[/url] ]
Pfff.. ja dat is goed kut!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
1 week ban wegens baggeren./
Nee man dit soort baggernieuws is veel leukerquote:
Omdat het over jou gaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man dit soort baggernieuws is veel leuker
Het was wel belangrijk nieuws!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man dit soort baggernieuws is veel leuker
Welnee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, zei je nou... hier is de enige echte '' merel'' in 't begin?
Nee, ik ken geen merel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, zei je nou... hier is de enige echte '' merel'' in 't begin?
Je benen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik morgen weer iets breken zodat ze weer live in de uitzending moet?
Goeie PI wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mag best wel meer worden verteld over voebal ofso
Even quoten togh xDquote:
je tieten en dan foto makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja je been, kun je met geldig excuus fokken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
oooh dat verstond ik namelijk!quote:
Nee omdat ik het nieuws gewoon niet vind passen bij Radio Onzin.quote:
Boks a mattiequote:
Polderinternetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
waarom is mijn internet zo stom ik kan niet eens luisteren
Jouw internet kan weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
waarom is mijn internet zo stom ik kan niet eens luisteren
JE MOET KREUNEN!quote:
Ik had ook nog nooit van "memmee" gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weetje
Me-mé spreek je toch uit als meem?
Oh die dingen!quote:
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Monopoly het volgende:
IK ZEG TEGEN DHAHA ALS HIJ KAN!!! VIA MSN
Je schrijft het als meme geloof ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van "memmee" gehoord.
ojaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?
je Nederlands is belabberd monoquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Monopoly het volgende:
IK ZEG TEGEN DHAHA ALS HIJ KAN!!! VIA MSN
waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar echt, ik stond te shaken op mijn benen, dus vind je het gek dat ik wat langzamer praatEr kunnen 5 Tsunami's en 3 Australië overstromingen plaatsvinden met het zweet dat ik geproduceerd heb
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar echt, ik stond te shaken op mijn benen, dus vind je het gek dat ik wat langzamer praatEr kunnen 5 Tsunami's en 3 Australië overstromingen plaatsvinden met het zweet dat ik geproduceerd heb
Je schrijft meme, spreekt 't uit als meemquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je schrijft het als meme geloof ik
Quotewaardigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ze heeft mic gewonnen dus zou wel moeten.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?
Je bedoelt on-serieuze.quote:
Maar je moet die mic toch gebruiken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |