Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
Nieuwe oproep: Kan iedereen mijn naam achterstevoren inspreken en dan doorsturen? Danku.
LOL!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nu wel genoeg quotes voor in mijn fobo, maar enkel een linkje voldoet ook denk ik
Dat 'krabbelde' hij in mijn fobo jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Heeft me boi Nitrouz een ban!! Say whuuut?
Klaar voor het nieuws?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geuploade jingle (rechtsklik, opslaan als)
Reden is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat 'krabbelde' hij in mijn fobo ja
dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef leetzors het volgende:
Gastvrouw? Fenomeen zul je bedoelen!
quote:
1 week ban wegens baggeren./quote:
Heel dit topic is in feite bagger.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ [url= http://kexx.net/u/img3253.png]afbeelding[/url] ]
Pfff.. ja dat is goed kut!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
1 week ban wegens baggeren./
Nee man dit soort baggernieuws is veel leukerquote:
Omdat het over jou gaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man dit soort baggernieuws is veel leuker
Het was wel belangrijk nieuws!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man dit soort baggernieuws is veel leuker
Welnee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, zei je nou... hier is de enige echte '' merel'' in 't begin?
Nee, ik ken geen merel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast, zei je nou... hier is de enige echte '' merel'' in 't begin?
Je benen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik morgen weer iets breken zodat ze weer live in de uitzending moet?
Goeie PI wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mag best wel meer worden verteld over voebal ofso
Even quoten togh xDquote:
je tieten en dan foto makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja je been, kun je met geldig excuus fokken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
oooh dat verstond ik namelijk!quote:
Nee omdat ik het nieuws gewoon niet vind passen bij Radio Onzin.quote:
Boks a mattiequote:
Polderinternetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
waarom is mijn internet zo stom ik kan niet eens luisteren
Jouw internet kan weinigquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
waarom is mijn internet zo stom ik kan niet eens luisteren
JE MOET KREUNEN!quote:
Ik had ook nog nooit van "memmee" gehoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weetje
Me-mé spreek je toch uit als meem?
Oh die dingen!quote:
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Monopoly het volgende:
IK ZEG TEGEN DHAHA ALS HIJ KAN!!! VIA MSN
Je schrijft het als meme geloof ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van "memmee" gehoord.
ojaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?
je Nederlands is belabberd monoquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Monopoly het volgende:
IK ZEG TEGEN DHAHA ALS HIJ KAN!!! VIA MSN
waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar echt, ik stond te shaken op mijn benen, dus vind je het gek dat ik wat langzamer praatEr kunnen 5 Tsunami's en 3 Australië overstromingen plaatsvinden met het zweet dat ik geproduceerd heb
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
maar echt, ik stond te shaken op mijn benen, dus vind je het gek dat ik wat langzamer praatEr kunnen 5 Tsunami's en 3 Australië overstromingen plaatsvinden met het zweet dat ik geproduceerd heb
Je schrijft meme, spreekt 't uit als meemquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je schrijft het als meme geloof ik
Quotewaardigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ze heeft mic gewonnen dus zou wel moeten.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dus zondag hebben we jouw rokerskreun in de show van koelkast?
Je bedoelt on-serieuze.quote:
Maar je moet die mic toch gebruiken!quote:
mijn zusje zat in de kamer en die vertelt nogal veel doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hoe dan?Zo erg was het belletje niet.
Jongens, we hebben hier gewoon een nieuwe ECHTE Tim-Elzinga!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn zusje zat in de kamer en die vertelt nogal veel door
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn zusje zat in de kamer en die vertelt nogal veel door
12 uur lang? die is gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Wanneer
za, 5. februari, 22:00 zo, 6. februari, 10:00
Wat, wie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jongens, we hebben hier gewoon een nieuwe ECHTE Tim-Elzinga!
quote:
OHquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*TIJD VRIJ VOOR MARATHON*
Wanneer
za, 5. februari, 22:00 zo, 6. februari, 10:00
Ik werd net gebeld zonder dat ik wist dat ik op de radio was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef trolololo het volgende:
HALLO WAAROM ZET JE NOU DIE MUZIEK AF IK KWAM NET KLAAR
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is dit nog steeds de Jingle?
DV je bent weer terug met je lieve stemmetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
@Swomp; vanwaar die sneue IQ vraag?
stuur maar in PMquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Misschien als dhaha het goed vindt, en faux nieuw nieuws heeft, komt er zo nog een keer nieuws.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee nouja, ik ook niet, maar ik hoorde alleen mannenstemmen, wetende dat ik erin zit
Als je dat zelf ook hoort... is er iets niet goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee nouja, ik ook niet, maar ik hoorde alleen mannenstemmen, wetende dat ik erin zit
Bazenmuziek en bazenacties, ik vond het top.quote:
Het ging wel stukken beter dan gisteren!quote:
[20:05:09] Faux. [FOK] says:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
Faux. heeft over drie minuten nieuws.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke hoi.
Baggernieuws vandaag.
me buurjongen die wilt misschien wel meedoenquote:
*meezingtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef leetzors het volgende:
I PUSHED MY SEEDS IN THA BUSH BEHIND
Ja zeker weer uurtje vermaakt!quote:
Als het maar afwisselt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
me buurjongen die wilt misschien wel meedoen
maar er zullen vast wel mensen genoeg zijn dan
dan gaat er aardig wat gepraat worden
Ik heb je koelkast alleen eigenlijk horen dichtslaan. Ik tunede wat te laat in.quote:
Hoi naatje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
I PUSHED MY SEED IN HER BUSH FOR LIFE
you wishquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ja dat, ik faal even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
![]()
Was ik live op de radio o.O ?
Koelkast dichtslaan? No wai.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb je koelkast alleen eigenlijk horen dichtslaan. Ik tunede wat te laat in.
Ja, zo'n kutdag heb je maar 1x in de zoveel tijd, nooit 2x achter elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het ging wel stukken beter dan gisteren!
Prima show herr kuhleschrank!
Hij bedoelt bij zijn zusje.quote:
het wordt geen 12 uur algn hardcore hoorquote:
Gaan jullie nog neuken of wat ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
DV je bent weer terug met je lieve stemmetje
Heeft ze nog een date gehad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, zo'n kutdag heb je maar 1x in de zoveel tijd, nooit 2x achter elkaar![]()
1 show in de week zou makkelijk zijn, dan heb ik genoeg tijd voor een show vol grappen, nu heb je af en toe grappen, gezelligheid en muziek.
Morgen is Dora er weer trouwens
Ik bedoelde het niet zo.quote:
Ik vind het prima als de rest het er mee eens isquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
het wordt geen 12 uur algn hardcore hoor
gewoon normale muziek, zo nu en dan hard liedje, maar niet nonstop
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gaan jullie nog neuken of wat ?
Wanneer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het prima als de rest het er mee eens is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, die is wel genezen na Stefan, maar wellicht heeft ze iets anders meegemaakt
dat begrijp ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
![]()
Ik schrok me de tering toen ik de Radio van z'n mute haalde.
quote:
Gewoon manager vragen.quote:
Mooi dan ben ik gewoon thuis en kan ik hem mutenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
5 OP 6 FEBRUARI
HET WORD NORMALE MUZIEK, WEES NIET BANG
Kan je dat ook leren dan? Ik ken geen school die prinkles geeft...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naatje bellen terwijl ie straf heeft
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze DM'de me net dat ze je kleine piemol lachwekkend vond
Dreamvanger?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef Faux. het volgende:
Er is nieuws: http://beta4.fokzine.net/~faux/nieuws.php
alleen omdat ik draai ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik gewoon thuis en kan ik hem muten
Ik heb geen skypequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef Driepink het volgende:
ik wil IEDEREEN hun skype hebben
voor mn 12 uur set
er moeten ook mensen te bereiken zijn, dus niet iedereen mag stappen
Je draaide herriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |