Dromenvangertje, daarom wil ik dolgraag dat zij ook wat voor mij inspreektquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef mc-Piel het volgende:
Wie heeft die '' word je ook zo heet, van onzin radio'' ingesproken?
quote:static.kpn.net 13h 37m 11s
Knetterkrankjorumquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef mc-Piel het volgende:
Wie heeft die '' word je ook zo heet, van onzin radio'' ingesproken?
Snelle Jelle!quote:
Eieren, veel eieren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan eten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb nu oordopjes in en nu klinkt het net alsof djkoelkast een wasknijper op zijn neus heeft
Heb al 2 eieren op vandaag, geen zin meer in.quote:
Zondag!!quote:
Vraag het hem, je weet het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb nu oordopjes in en nu klinkt het net alsof djkoelkast een wasknijper op zijn neus heeft
Hij heeft de Mexicaanse griep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zaterdag dus.quote:
Patat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan eten
Dat hebben ze hier nietquote:
Dat had ik niet ingesproken. Knetterkrankjorum deed dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dromenvangertje, daarom wil ik dolgraag dat zij ook wat voor mij inspreekt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef kdrietjeh het volgende:
De mensen die aan het eind van dit jaar(31/12 en 1/1) willen draaien moeten alvast reserveren.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef kdrietjeh het volgende:
De mensen De nolifers die aan het eind van dit jaar(31/12 en 1/1) willen draaien moeten alvast reserveren.
Het voelt al alsof ik kanker heb dus er kan weinig meer kapotquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, een goede gezondheid!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja bel mij even, ik kan mijn iphone niet vinden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het voelt al alsof ik kanker heb dus er kan weinig meer kapot
Niet, want ik heb laatst ergens gelezen, dat schapen eieren kankerverwekkend zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, een goede gezondheid!
quote:
Ok spreken we dan wat afquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Graseter het volgende:
Patje ik ga zo naar huis. Ben er over drie kwartier ofzo.
Behalve als je internet eruit vliegtquote:
Excuses. Ik was in de warquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat had ik niet ingesproken. Knetterkrankjorum deed dat.
Nouhou. Mag morgen al niet komen en dan ook nog zaterdag herriequote:
Jullie gaan toch geen heftige gayneuqsekx bedrijven hequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Graseter het volgende:
Patje ik ga zo naar huis. Ben er over drie kwartier ofzo.
Ja, uit Duitsland, daar zijn ze vervuild met dioxine.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet, want ik heb laatst ergens gelezen, dat schapen eieren kankerverwekkend zijn.
quote:
Oo, niet hier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, uit Duitsland, daar zijn ze vervuild met dioxine.
Roep het om via de intercomquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Telefoon is nog steeds kwijt, en hij staat op stil
Wat ben ik handig...
SSB de Handyman.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Nog wat leuks in de planning?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Dhaha het volgende:
Nog 45 minuten en dan gaat ik weer eens draaien
hij ligt onder je kussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Hij ligt in de koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Nee, ook al gekekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Swomp het volgende:
[..]
hij ligt onder je kussen!
Opgelost !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
ongeinquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
DV wat zeg je nou op het eind?
Bazenmuziek, bazenstem en bazen...??
ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
Hij zei mijn naamWie wil me aanraken ???? !!
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ligt in de koelkast![]()
Daar heb ik die van mij ook al teruggevonden
Ik! En je handtekeningquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil misschien de deadmau5 versie draaien straks
Als ze niet uit Duitsland komen, zit je veilig.quote:
Gelukkig zit er geen kabel aan mobiele telefoons.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat ben ik handig...
Broekzak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ook al gekeken
Volgens MobileMe ligt hij wel gewoon thuis
LOL!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ook al gekeken
Volgens MobileMe ligt hij wel gewoon thuis
Not gonna happen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Behalve als je internet eruit vliegt
IKKEquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Swomp het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Kan volgens mij niet eens met zo'n beperkte klote iPhonequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef leetzors het volgende:
[..]
![]()
Daarom, altijd als je hem op stil zet, automatisch na bepaalde tijd weer normaal laten gaan.
Je zoontje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Sleutels, afstandsbediening, peuken allemaal kwijt en daar teruggevonden
Nja het was laatst gratisquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
MobileMe? Dude serieus? Vaker je foon kwijt?
Heheh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Metonae het volgende:
Hoe schitterend is het als Koelkast een random nummer belt en de telefoon gaat ineens bij jou thuis af
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Unox
btw dit nummer lijkt ook op dat nummer van Baantjer ...
Oh, die vind ik dan wel aardigquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik haat irritante zwervers die aan de cocaine zitten
Dat zou fucking geniaal zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Metonae het volgende:
Hoe schitterend is het als Koelkast een random nummer belt en de telefoon gaat ineens bij jou thuis af
bommelding doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.telefoonboek.nl/zoeken/ikea/
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In Amsterdam heb je 30% kans dat je een Ali of Mohammed aan de telefoon krijgt...
hart in actiequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Nogmaals deze mededeling:
Mijn welgemeende excuses; http://onzradio.trooperz.nl is onbereikbaar wegens een wijziging in de DNS. Dit duurt minimaal 24 uur, en kan uitlopen.
Ik kan er weinig aan doen, dus afwachten is de enige optie.
DNS is binnen 24 uur verwezen, zeker binnen Nederlandquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Nogmaals deze mededeling:
Mijn welgemeende excuses; http://onzradio.trooperz.nl is onbereikbaar wegens een wijziging in de DNS. Dit duurt minimaal 24 uur, en kan uitlopen.
Ik kan er weinig aan doen, dus afwachten is de enige optie.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet eens met zo'n beperkte klote iPhone
Iets klopt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DNS is binnen 24 uur verwezen, zeker binnen Nederland
En vragen of ze voetbal gekeken hebbenquote:
Zijn hart?quote:
Ik ben stiekem met wat andere dingen bezig. Illegale shizzle jwz mang.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DNS is binnen 24 uur verwezen, zeker binnen Nederland
Alleen in mijn kamer, maar heb een pyama aan, dus kan hem niet meegenomen hebben in mijn zak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef leetzors het volgende:
[..]
Maar heb je überhaupt al gezocht?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben stiekem met wat andere dingen bezig. Ilegale shizzle jwz mang.
Ja dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind dit half grappig, half zielig.![]()
Misschien heeft je vriendin wel sms gestuurd of je komt neuken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alleen in mijn kamer, maar heb een pyama aan, dus kan hem niet meegenomen hebben in mijn zak.
kut osamaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vind dit half grappig, half zielig.![]()
Elke dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
Nieuws, na overleg met Monopoly en PiRANiA;
Hard - Harder - Hardest begint vanaf nu om 17:00!!!
Een uur lang Hardstyle & Hardcore met al z'n subgenres erbij!
ps: Dat doe je toch niet bij zo'n oud vrouwtje?
Eigenlijk niet nee..quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
Dude. Het klonk als een lief oud vrouwtje. Niet leuk
Wist hij toch niet vantevorenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe kan je dat nou doen bij zo'n oud vrouwtje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef 92Merel het volgende:
Dit is gewoon 2 jaar lang bij ons op de talentenjacht geweest, eerste keer dat ik het origineel hoor
Ik werd niet gebeld hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
Dude. Het klonk als een lief oud vrouwtje. Niet leuk
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wist hij toch niet vantevoren.
Bleh, dan ben ik meestal niet eens thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
Mooi dan kijk ik ATWTquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
Hooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]hoi merel
ongezond nog steeds? met een vriend?
toivonenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Dhaha het volgende:
wie weet nog een leuke zweedse naam om aan de Ikea te vragen of ze er een kast van hebben?
En huppelsquote:
Jou ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
490 euro simpel, snel en makkelijk
als ik een vriend heb is het niet gezondquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi
Met vriend en hoezo ongezond?
Nee zonder te dollen, ik heb mijn VirtualDocumentRoot omgezet naar DocumentRoot, mijn hosting-aanbieder heeft daar zijn eigen systeempje voor, en dat duurt minstens 24 uur. Voor de rest is het een kwestie van mijn instellingen aanpassen, zodat de domeinen hun weg op de server weer kunnen vinden, het is toch wat, 8 domeinen op 1 hostpakket.quote:
WTF is met Meg? Wie wil ze nou hebben? Damian of Paul? Ze was net ook weer helemaal van streek en shit.quote:
Munnegrøn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Dhaha het volgende:
wie weet nog een leuke zweedse naam om aan de Ikea te vragen of ze er een kast van hebben?
Larsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:22 schreef Dhaha het volgende:
VET BIZARquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef leetzors het volgende:
HE IK HOORDE EEN SKYPE GELUIDJE HIHIHI
ba dum tss.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
PAUL straks aan de telefoon, wow ik ben fan van hem
Hoezo zou het niet gezond zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
als ik een vriend heb is het niet gezond
en onderscheid maken mag niet heb ik geleerd
Haar nagel is afgebrankt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Huppelmuts, wat moest nogmaar bij het nieuws?
Een echte gentlemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
Random nummer, dus kon het nooit weten, daarom opgehangen
Zij is een slet. Kan niet kiezen tussen Paul, Damian en Dustyquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
WTF is met Meg? Wie wil ze nou hebben? Damian of Paul? Ze was net ook weer helemaal van streek en shit.
Wat voor brakke hoster heb jij danquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee zonder te dollen, ik heb mijn VirtualDocumentRoot omgezet naar DocumentRoot, mijn hosting-aanbieder heeft daar zijn eigen systeempje voor, en dat duurt minstens 24 uur. Voor de rest is het een kwestie van mijn instellingen aanpassen, zodat de domeinen hun weg op de server weer kunnen vinden, het is toch wat, 8 domeinen op 1 hostpakket.
Dé slet! En hebben liberty en die mini jack nu alweer wat ofnoh?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij is een slet. Kan niet kiezen tussen Paul, Damian en Dusty
Belt veronica ook naar luisteraars?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oh meneer de DJ kan zelf niet bellen
Mn afgebroken nagel. Deed pijn, kan niet meer gelakt worden nu en korte nagels is lelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Huppelmuts, wat moest nogmaar bij het nieuws?
Is dat veel? 8 domeinen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor brakke hoster heb jij dan
En wat de neuk doe je met 8 domeinen dan?
Ja, dan was ze vast leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje heette Sharon, leuk heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze delft nu weer kleine jaytje, jwt !quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dé slet! En hebben liberty en die mini jack nu alweer wat ofnoh?
Ja hoi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
HOI IK BEN WEER THUIS GROETJES TR.
Stijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
En korte nagels zin onpracktisch bij harde ruige dampende hete seks!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn afgebroken nagel. Deed pijn, kan niet meer gelakt worden nu en korte nagels is lelijk
gewoon omdat dat het niet isquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet gezond zijn?
Nee. Minijack gaat nu voor de tante van liberty geloof ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dé slet! En hebben liberty en die mini jack nu alweer wat ofnoh?
KNACKEBROTquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle sharons zijn lelijk zonder make-up
Ik zou niet weten wat ik daarmee zou moeten. Maar ach, ik heb weer overkill aan andere dingen enzquote:
Wat een milfhunter is het ook hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Minijack gaat nu voor de tante van liberty geloof ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dan was ze vast leukNee, ik was bijna 15 en neukte haar, zij zei dat ze ook 14 was, maar eigenlijk was ze 12.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best ziek toch?!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle sharons zijn lelijk zonder make-up
Weet ik tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik daarmee zou moeten. Maar ach, ik heb weer overkill aan andere dingen enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |